Reklamuj się w ngo.pl – tu są Twoi odbiorcy! Baner, mailing, newsletter, artykuł promowany. Sprawdź >
Nabór ofert w trybie art. 19a ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie w...
Realizacja zadania publicznego obejmuje oragnizację wydarzenia o charakterze międzypokoleniowym na obszerze Osiedla Święty Łazarz mający na celu aktywizację i integrację mieszkańców.
Oferta powinna zostać złożona w formie elektronicznej za pomocą platformy www.witkac.pl.
Wygenerowane na platformie, wydrukowane potwierdzenie złożenia oferty należy podpisać, zeskanować i wysłać na adres mailowy [email protected], dw. [email protected] (w jednej wiadomości) w terminie do 3 dni roboczych od dnia złożenia oferty za pomocą platformy Witkac.pl.
Za datę dostarczenia potwierdzenia złożenia oferty do Urzędu Miasta Poznania uznaje się datę wpływu skanu na skrzynkę mailową [email protected], dw. [email protected].
Potwierdzenie złożenia oferty w formie papierowej należy dostarczyć do Urzędu Miasta Poznania przy podpisaniu umowy lub na prośbę Urzędu Miasta Poznania. Potwierdzenie złożenia oferty w formie papierowej dotyczy organizacji, które otrzymały dofinansowanie.
Ważne! Zgodnie z zarządzeniem nr 349/2024/P Prezydenta Miasta Poznania z dnia 27 marca 2024 r. data realizacji zadania publicznego w trybie art. 19a nie może być wcześniejsza niż 10 dni roboczych od terminu złożenia przez oferenta potwierdzenia złożenia oferty.
Projekty składane w ww. naborze w ramach procedury małego grantu muszą spełniać następujące warunki:
- zorganizowanie wydarzenia integracyjnego dla mieszkańców na obszarze Osiedla Święty Łazarz,
- zapewnienie poczęstunku dla uczestników wydarzenia,
- oferent posiadaja ważne ubezpieczenie odpowidzialności cywilnej (OC) obejmujące planowane działania realizowane w przestrzeniach publicznych o wartości minimum 100 000 zł lub zadeklarują zawarcie takiego ubezpieczenia w ramach realizacji zadania publicznego przed rozpoczęciem działań w terenie.
-
Zadania mogą być realizowane od 08-10-2025 r. do 31-12-2025 r.
Kwota przeznaczona na dotacje:
- Pula środków ogółem: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł)
Ogólna charakterystyka projektów składanych w ramach procedury małego grantu:
- wysokość dofinansowania lub finansowania projektów nie może przekraczać kwoty 10.000,00 zł;
- projekty muszą być zrealizowane w okresie nie dłuższym niż 90 dni (należy pamiętać o tym, że 3 miesiące zwykle nie są równoważne z 90 dniami, gdyż niektóre miesiące mają powyżej 30 dni);
- łączna kwota środków finansowych przekazanych przez organ wykonawczy jednostki samorządu terytorialnego tej samej organizacji pozarządowej lub temu samemu podmiotowi wymienionemu w art. 3 ust. 3 Ustawy, w trybie określonym w ust. 1, w danym roku kalendarzowym, nie może przekroczyć kwoty 20.000,00 zł;
- projekt uwzględnia m.in. zadania o charakterze lokalnym lub regionalnym;
- o przyznaniu środków finansowych w ramach tzw. małego grantu decyduje Prezydent Miasta Poznania, biorąc pod uwagę każdorazowo celowość realizacji danego zadania oraz wysokość posiadanych środków finansowych;
- organizacje pozarządowe lub podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 mogą ubiegać się o środki finansowe w trybie art. 19a przez cały rok;
W przypadku podpisania umowy z Miastem Poznań Zleceniobiorca zobowiązuje się podczas realizacji zadania publicznego do:
1) wyeliminowania z użycia przy wykonywaniu umowy jednorazowych talerzy, sztućców, kubeczków, mieszadełek, patyczków, słomek i pojemników na żywność wykonanych
z poliolefinowych tworzyw sztucznych i zastąpienia ich wielorazowymi odpowiednikami lub jednorazowymi produktami ulegającymi kompostowaniu lub biodegradacji, w tym wykonanymi z biologicznych tworzyw sztucznych spełniających normę EN 13432 lub EN 14995,
2) podawania poczęstunku bez używania jednorazowych talerzy, sztućców, kubeczków, mieszadełek, patyczków, słomek i pojemników na żywność wykonanych z poliolefinowych tworzyw sztucznych,
3) podawania wody lub innych napojów w opakowaniach wielokrotnego użytku lub w butelkach zwrotnych,
4) podawania do spożycia wody z kranu, jeśli spełnione są wynikające z przepisów prawa wymagania dotyczące jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi,
5) wykorzystywania przy wykonywaniu umowy materiałów, które pochodzą z recyklingu lub mu podlegają,
6) rezygnacji z używania jednorazowych opakowań, toreb, siatek i reklamówek wykonanych
z poliolefinowych tworzyw sztucznych,
7) nieużywania balonów wraz z plastikowymi patyczkami,
8) niewypuszczania chińskich lampionów,
9) nieużywania sztucznych ogni i petard.
Oferent przy realizacji zadania publicznego odpowiedzialny jest za realizację obowiązków pracodawców i innych organizatorów w zakresie działalności związanej
z wychowaniem, edukacją, wypoczynkiem, leczeniem, świadczeniem porad psychologicznych, rozwojem duchowym, uprawianiem sportu lub realizacją innych zainteresowań przez małoletnich, lub z opieką nad nimi oraz pracowników i innych osób dopuszczanych do takiej działalności określonych w ustawie z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich.
Biuro Koordynacji Projektów i Rewitalizacji Miasta zastrzega sobie, że oferta może być odrzucona zarówno poprzez nieuznanie jej celowości, jak i w przypadku stwierdzenia braku środków w budżecie, lub gdy środki będące w dyspozycji wydziału zostały już zaplanowane na realizację innych zadań publicznych.
Informacja pochodzi z generatora wniosków Witkac.pl