Wypromuj się na ngo.pl: zwiększ zasięgi, zyskaj uwagę, zbuduj relacje Czeka na Ciebie 3 miliony odbiorców! Sprawdź >
IV otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych z zakresu ochrony i promocji zdrowia dotyczących...
ZARZĄDZENIE NR 74/2025
BURMISTRZA MIASTA NOWY DWÓR MAZOWIECKI
z dnia 15 kwietnia 2025 roku
w sprawie ogłoszenia IV otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych z zakresu ochrony i promocji zdrowia dotyczącego przeciwdziałania uzależnieniom i przemocy w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1465 z późn. zm.), art. 11 ust 1 i 2 w związku z art. 13 ust. 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego
i o wolontariacie (Dz. U. 2024 r., poz. 1491 z późn. zm.), ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz. U. 2023 r., poz. 2151), Uchwały Nr X/73/2024 Rady Miejskiej w Nowym Dworze Mazowieckim z dnia 26 listopada 2024 r. w sprawie uchwalenia Programu Współpracy Miasta Nowy Dwór Mazowiecki z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami na rok 2025 oraz Programie Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Miasta Nowy Dwór Mazowiecki na lata 2023-2026 – przyjętym Uchwałą Nr XLIV/500/2022 Rady Miejskiej w Nowym Dworze Mazowieckim z dnia 22 grudnia 2022 roku, zarządza się, co następuje:
§1. Ogłasza się IV otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych z zakresu ochrony i promocji zdrowia dotyczący przeciwdziałania uzależnieniom i przemocy w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku.
§2. Treść ogłoszenia o otwartym konkursie ofert stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.
§3. Ogłoszenie o konkursie publikuje się poprzez jego zamieszczenie:
- w Biuletynie Informacji Publicznej,
- na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Nowym Dworze Mazowieckim,
- na stronie internetowej Miasta Nowy Dwór Mazowiecki.
§4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
/-/ z up. Burmistrza
Mariusz Ziółkowski
Z-ca Burmistrza
Załącznik do Zarządzenia nr 74/2025
Burmistrza Miasta Nowy Dwór Mazowiecki
z dnia 15 kwietnia 2025 roku.
OGŁOSZENIE
Burmistrz Nowego Dworu Mazowieckiego ogłasza IV otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych z zakresu ochrony i promocji zdrowia dotyczący przeciwdziałania uzależnieniom i przemocy w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku, polegających na: „Stworzeniu i realizacji programu profilaktycznego dla osób starszych (60+), zapewniającego dostęp do atrakcyjnych form spędzania czasu wolnego w tym m.in. zajęć sportowych, tanecznych, kulturalno-artystycznych, zajęć prowadzonych przez animatorów i trenerów, organizowanie spotkań okolicznościowych” oraz zaprasza do składania ofert.
Zlecenie realizacji zadania publicznego nastąpi w formie ich wspierania lub powierzania wraz z udzieleniem dotacji.
I. Rodzaj zadania, warunki realizacji i wysokość środków publicznych, które Miasto Nowy Dwór Mazowiecki ma zamiar przeznaczyć na realizację tego zadania (wg klasyfikacji budżetowej: dział 851 rozdział 85154 paragraf 2360).
1. Zadanie:
Stworzenie i realizacja programu profilaktycznego dla osób starszych (60+), zapewniającego dostęp do atrakcyjnych form spędzania czasu wolnego w tym m.in. zajęć sportowych, tanecznych, kulturalno-artystycznych, zajęć prowadzonych przez animatorów i trenerów, organizowanie spotkań okolicznościowych.
2. Cel zadania: Ograniczenie występowania problemów związanych z nadużywaniem i uzależnieniem od alkoholu oraz zjawiska odurzania się alkoholem i innymi środkami psychoaktywnymi przez osoby starsze i samotne, poprzez prowadzenie działalności profilaktycznej, edukacyjnej i informacyjnej, zagospodarowanie czasu wolnego osób powyżej 60 roku życia.
3. Adresaci zadania:
Osoby starsze w wieku powyżej 60 roku życia, osoby samotne - mieszkańcy miasta Nowy Dwór Mazowiecki, zagrożone zjawiskiem uzależnienia od alkoholu i środków psychoaktywnych.
4. Specyfikacja:
- programy profilaktyczne powinny być dostosowane do występujących w danej grupie problemów i potrzeb;
- w ramach realizacji programu mogą być organizowane m.in. zajęcia profilaktyczne, sportowe, taneczne, kulturalno-artystyczne, zajęcia prowadzone przez trenerów i animatorów, spotkania okolicznościowe;
- wykonawca powinien posiadać doświadczenie w realizacji podobnych zadań;
- liczba odbiorców w grupie, termin i czas zajęć powinny być adekwatne
do potrzeb odbiorców i tematyki zajęć; - kadra powinna posiadać kwalifikacje adekwatne do realizowanego programu;
- wykonawca powinien posiadać stosowne porozumienia lub umowy dotyczące użyczenia lub wynajmu pomieszczeń, w których zadanie będzie realizowane;
- zajęcia powinny uwzględniać działania w zakresie popularyzacji wiedzy
z różnych dziedzin nauki, zwiększania wiedzy i umiejętności przydatnych seniorom w życiu codziennym itp. - realizacja zadania musi mieć swoje uzasadnienie w przeprowadzonej w 2022 roku „Diagnozie problemów społecznych na terenie Miasta Nowy Dwór Mazowiecki” (odniesienia do ww. Diagnozy należy wskazać w ofercie w części III w pkt. 3. „Syntetyczny opis zadania”). Z dokumentem zapoznać się można na www.bip.nowydwormaz.pl, zakładka Konkursy ofert NGO i małe granty, przydatne dokumenty - https://bip.nowydwormaz.pl/public/?id=143551;
- zapewnianie dostępności architektonicznej, cyfrowej, informacyjno-komunikacyjnej, co oznacza obowiązek osiągnięcia stanu faktycznego,
w którym osoba ze szczególnymi potrzebami jako odbiorca zadania publicznego, może w nim uczestniczyć na zasadzie równości z innymi osobami, przy czym dostępność architektoniczna może być zapewniona w sposób alternatywny.
5. Wysokość środków finansowych: 80 000 zł
II. Zasady przyznawania dotacji
- Postępowanie w sprawie przyznania dotacji odbywać się będzie zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. 2024 r., poz. 1491 z późn. zm.).
- Oferenci mają obowiązek określenia dodatkowych informacji dotyczących realizacji zadania publicznego, o których mowa w cz. III pkt. 5 i 6 oferty – „Opis zakładanych rezultatów realizacji zadania publicznego” oraz „Dodatkowe informacje dotyczące rezultatów realizacji zadania publicznego”.
- Kwota przyznanej dotacji może być niższa od wnioskowanej w ofercie.
- Dotacja może być przyznana jedynie na dofinansowanie zadań, o których mowa w niniejszym ogłoszeniu.
- Zadanie nie może być finansowane z kilku źródeł pochodzących z budżetu Miasta Nowy Dwór Mazowiecki.
- Oferent może złożyć maksymalnie jedną ofertę realizacji zadnia publicznego w ramach konkursu.
- Środki pochodzące z dotacji nie mogą być wykorzystane na: wydatki inwestycyjne (w tym zakup sprzętu powyżej kwoty 10 tys. zł), zakup gruntów, działalność gospodarczą oraz działalność polityczną i religijną.
- O przyznanie dotacji mogą ubiegać się podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 2
i 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. 2024 r., poz. 1491 z późn. zm.)
III. Dokonywanie przesunięć w zakresie ponoszonych wydatków
- Jeżeli dany wydatek wykazany w sprawozdaniu z realizacji zadania publicznego nie będzie równy odpowiedniemu kosztowi określonemu w umowie, to uznaje się go za zgodny z umową w przypadku wzrostu wydatku maksymalnie o 15%.
- Naruszenie postanowienia, o którym mowa w ust. 1, uważa się za pobranie części dotacji w nadmiernej wysokości.
IV. Termin realizacji zadania
Zadanie musi być zrealizowane w 2025 roku.
V. Warunki realizacji zadania
- Zadanie zawarte w ofercie może być realizowane wspólnie przez więcej niż jeden podmiot, jeżeli oferta została złożona wspólnie. W takim przypadku wszystkie podmioty odpowiadają w równym stopniu za realizację zadania.
- W realizację zadania mogą być zaangażowani wolontariusze, którzy posiadają odpowiednią wiedzę i predyspozycje do jego realizacji.
- Oferent musi prowadzić działalność statutową/regulaminową w dziedzinie objętej konkursem.
- Oferent powinien posiadać doświadczenie w realizacji zadań o podobnym charakterze, odpowiednią kadrę i inne zasoby pozwalające na samodzielną realizację zadania.
- Podmiot, realizując zadanie, zobowiązany jest do stosowania przepisów prawa, w szczególności Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.) oraz wydanych na jego podstawie krajowych przepisach z zakresu ochrony danych osobowych w tym ustawy
o ochronie danych osobowych, ustawy prawo zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych. - Podmiot, realizując zadanie, zobowiązany jest do stosowania przepisów prawa, w szczególności ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy Prawo zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych.
- Realizując zadanie publiczne organizacja jest zobowiązana do stosowania przepisów ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. 2024 r., poz. 1802).
VI. Termin i warunki składania ofert
- Ofertę należy złożyć w Generatorze Wniosków Witkac.pl, dostępnym pod adresem https://www.witkac.pl/strona do dnia 6 maja 2025 roku do godz. 23:59:59.
- Oferty złożone w Generatorze Wniosków Witkac.pl nie mogą być uzupełniane ani anulowane. W przypadku chęci wycofania oferty złożonej w Generatorze Wniosków, należy dostarczyć do Urzędu podpisane przez osoby upoważnione oświadczenie
o wycofaniu oferty. - Przed złożeniem oferty pracownicy Urzędu Miejskiego w Nowym Dworze Mazowieckim mogą udzielać stosownych wyjaśnień i odpowiedzi na pytania oferenta, dotyczących zadań konkursowych oraz wymogów formalnych (tel. 22 51 22 162, 22 51 22 207).
- Oferta, która wpłynie po ww. terminie, nie będzie objęta procedurą konkursową.
VII. Wymagana dokumentacja
Obligatoryjnie należy złożyć:
1) Kopia aktualnego wyciągu z Krajowego Rejestru Sądowego lub z innego rejestru lub ewidencji, ewentualnie inny dokument potwierdzający osobowość prawną oferenta – w przypadku, gdy oferent nie podlega wpisowi w Krajowym Rejestrze Sądowym;
2) Statut organizacji lub inny regulamin potwierdzający sposób działania organizacji i reprezentacji. Odpis musi być zgodny ze stanem faktycznym i prawnym, niezależnie od tego, kiedy został wydany;
3) Dokument potwierdzający upoważnienie do działania w imieniu oferenta/oferentów (pełnomocnictwo) – w przypadku wyboru innego sposobu reprezentacji oferentów składających ofertę niż wynikający z Krajowego Rejestru Sądowego lub innego właściwego rejestru lub ewidencji;
4) Oświadczenie o stosowaniu przepisów ustawy z dnia 13 maja 2016r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. 2024 r., poz. 1802);
5) Załączniki należy złożyć w formie elektronicznej za pośrednictwem Generatora Wniosków WITKAC.PL , dodając je do składanej oferty;
6) W przypadku, gdy oferta składana jest przez więcej niż jednego oferenta, każdy z oferentów zobowiązany jest do załączenia wszystkich dokumentów wymienionych w części VII pkt. 1–4.
Pouczenie:
1) Wszystkie pola oferty muszą zostać wypełnione. W pola, które nie odnoszą się do oferenta, należy wpisać „nie dotyczy”;
2) W przypadku opcji „niepotrzebne skreślić”, należy dokonać właściwego wyboru.
3) Ofertę, wszystkie oświadczenia i inne dokumenty załączone do oferty muszą podpisywać osoby uprawnione do reprezentowania danego podmiotu i składania oświadczeń woli w jego imieniu;
4) W przypadku wystawienia przez ww. osoby upoważnień do podpisywania dokumentów (lub określonych rodzajów dokumentów), upoważnienia muszą być dołączone do oferty;
5) Jeżeli osoby uprawnione nie dysponują pieczątkami imiennymi, podpis musi być złożony pełnym imieniem i nazwiskiem (czytelnie) z zaznaczeniem pełnionej funkcji;
6) W przypadku złożenia załącznika w formie wydruku komputerowego, musi być on podpisany jak oryginał i opatrzony datą;
7) Kopie dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione;
Złożenie oferty bez wszystkich wymaganych, prawidłowo wypełnionych i podpisanych załączników spowoduje ODRZUCENIE oferty z przyczyn formalnych.
Złożenie oferty nie jest równoznaczne z zapewnieniem przyznania dotacji lub przyznaniem dotacji w oczekiwanej wysokości.
VIII. Dokumenty składane w przypadku otrzymania dotacji
1. Oferent zobowiązany jest w terminie do 7 dni od daty otrzymania powiadomienia o przyznaniu dotacji, dostarczyć niezbędne dokumenty potrzebne do podpisania umowy, w tym:
1) oświadczenie o przyjęciu bądź nieprzyjęciu dotacji;
2) zaktualizowaną ofertę, stanowiącą załącznik do umowy w przypadku przyznania dofinansowania w kwocie mniejszej niż wnioskowana zgodnie
ze złożona ofertą,
3) potwierdzenie złożenia oferty w systemie Witkac.pl;
4) Statut organizacji lub inny regulamin potwierdzający sposób działania organizacji i reprezentacji. Odpis musi być zgodny ze stanem faktycznym i prawnym, niezależnie od tego, kiedy został wydany;
5) Dokument potwierdzający upoważnienie do działania w imieniu oferenta/oferentów (pełnomocnictwo) – w przypadku wyboru innego sposobu reprezentacji oferentów składających ofertę niż wynikający z Krajowego Rejestru Sądowego lub innego właściwego rejestru lub ewidencji;
6) Oświadczenie o stosowaniu przepisów ustawy z dnia 13 maja 2016r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. 2024 r., poz. 1802).
2. Złożone dokumenty, będące kopiami, powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do działania w imieniu Oferenta/Oferentów.
3. Za prawidłowo podpisane oświadczenia zostaną uznane te, w których podpisy złożono z pieczęcią imienną, a w przypadku braku pieczątki – złożono czytelne podpisy lub podpis opatrzono wydrukiem imienia i nazwiska, umożliwiając tym samym weryfikację osób podpisujących oświadczenie zgodnie z Krajowym Rejestrem Sądowym, aktualnym wyciągiem z właściwego rejestru lub ewidencji, ewentualnie innym dokumentem potwierdzającym umocowanie do podpisania umowy w imieniu oferenta. Złożenie parafy nie jest wystarczające do uznania, że oświadczenie zostało prawidłowo podpisane.
4. Nieprzesłanie oświadczenia oraz dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt. 1-6, tożsame jest z nieprzyjęciem dotacji przez oferenta.
5. Zaktualizowany harmonogram i kosztorys realizacji zadania, stanowiące załączniki do umowy, w przypadku przyznania dofinansowania w kwocie mniejszej niż wnioskowana zgodnie ze złożona ofertą.
IX. Termin i tryb wyboru oferty
- Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, nie będą dalej rozpatrywane.
- Opinii merytorycznej złożonych ofert, w oparciu o przepisy ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. 2024 r., poz. 1491 z późn. zm.) oraz kryteria podane w treści niniejszego ogłoszenia, dokona komisja konkursowa.
- Po analizie złożonych ofert komisja konkursowa przedłoży rekomendacje, co do wyboru ofert Burmistrzowi Miasta.
- Rozstrzygnięcia konkursu ofert dokona Burmistrz Miasta w drodze zarządzenia, nie później niż w terminie 14 dni od terminu zakończenia składania ofert.
- Wyniki otwartego konkursu ofert zostaną podane do wiadomości publicznej w Biuletynie Informacji Publicznej, na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Nowym Dworze Mazowieckim oraz na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Nowym Dworze Mazowieckim – www.nowydwormaz.pl/ngo.
- Środki finansowe zostaną rozdzielone pomiędzy podmioty uprawnione, których oferty będą wyłonione w drodze konkursu. Możliwe jest dofinansowanie więcej niż jednej oferty, dofinansowanie jednej oferty lub nie dofinansowywanie żadnej z ofert.
- Od rozstrzygnięcia w sprawie wyboru oferty i udzieleniu dotacji nie stosuje się trybu odwoławczego.
- Zarządzenie Burmistrza Miasta Nowy Dwór Mazowiecki jest podstawą do zawarcia pisemnej umowy z podmiotem, którego oferta została wybrana.
- Każdy może żądać uzasadnienia wyboru lub odrzucenia oferty.
- Złożenie oferty nie jest równoznaczne z zapewnieniem przyznania dotacji lub przyznaniem dotacji w oczekiwanej wysokości.
- Burmistrz Miasta Nowy Dwór Mazowiecki zastrzega sobie prawo odstąpienia od rozstrzygnięcia, w części lub w całości, otwartego konkursu ofert bez podania przyczyn.
X. Kryteria wyboru ofert
- Złożone oferty podlegać będą ocenie formalnej zgodnie z kryteriami wskazanymi w Karcie Oceny Formalnej Oferty, której wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
- Oceny merytorycznej złożonych ofert dokona komisja konkursowa do opiniowania ofert. Wzór Protokołu Oceny Oferty stanowi załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia.
- Po ocenie merytorycznej złożonych ofert rekomendacje, co do wyboru ofert przedkładane są Burmistrzowi Miasta Nowy Dwór Mazowiecki.
- Ogłoszenia wyników otwartego konkursu ofert dokonuje Burmistrz Miasta Nowy Dwór Mazowiecki w drodze zarządzenia.
XI. Informacja, o której mowa w art. 13 ust. 2 pkt 7 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie o zrealizowanych przez Burmistrza Nowego Dworu Mazowieckiego w roku ogłoszenia otwartego konkursu ofert i w roku poprzednim zadaniach publicznych tego samego rodzaju i związanych z nimi kosztami, ze szczególnym uwzględnieniem wysokości dotacji przekazanych organizacjom pozarządowym i podmiotom, o których mowa w art. 3 ust. 3.
Dotacje przyznane w 2024 i 2025 roku w Nowym Dworze Mazowieckim na realizację zadań z zakresu ochrony i promocji zdrowia:
Dział |
Rozdział |
Paragraf |
2024 |
2025 |
851 |
85154 |
2360 |
724 352 zł |
263 500 zł |
/-/ z up. Burmistrza
Mariusz Ziółkowski
Z-ca Burmistrza
Załącznik nr 1 do ogłoszenia
……………………………………
(data)
KARTA OCENY FORMALNEJ OFERTY
|
Adnotacje urzędowe |
Treść adnotacji |
1. |
Numer zarządzenia w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert |
|
2. |
Tytuł zadania publicznego |
|
3. |
Nazwa i adres oferenta |
|
KRYTERIA FORMALNE (wypełnia upoważniony pracownik Urzędu)
Prawidłowość oferty pod względem formalnym |
Tak/ Nie/ Nie Dotyczy |
1. Oferta realizacji zadania publicznego została złożona w Generatorze Wniosków witkac.pl w terminie określonym w ogłoszeniu konkursowym. |
|
2. Oferta spełnia wymogi określone w ogłoszeniu konkursowym dotyczące maksymalnej liczby złożonych ofert przez jedną organizację. Pod uwagę brana jest kolejność ofert złożonych w Generatorze Wniosków. |
|
3. Oferent jest organizacją pozarządową lub innym podmiotem, o którym mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie. /Oferenci są organizacjami pozarządowymi lub innymi podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie. |
|
4. Do oferty zostały załączone, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania podmiotu lub pełnomocnika, dokumenty: |
|
1) Kopia aktualnego wyciągu z Krajowego Rejestru Sądowego lub z innego rejestru lub ewidencji, ewentualnie inny dokument potwierdzający osobowość prawną oferenta – w przypadku, gdy oferent nie podlega wpisowi w Krajowym Rejestrze Sądowym; |
|
2) Statut organizacji lub inny regulamin potwierdzający sposób działania organizacji i reprezentacji. Odpis musi być zgodny ze stanem faktycznym i prawnym, niezależnie od tego, kiedy został wydany; |
|
3) Dokument potwierdzający upoważnienie do działania w imieniu oferenta/oferentów (pełnomocnictwo) – w przypadku wyboru innego sposobu reprezentacji oferentów składających ofertę niż wynikający z Krajowego Rejestru Sądowego lub innego właściwego rejestru lub ewidencji; |
|
4) Oświadczenie o stosowaniu przepisów ustawy z dnia 13 maja 2016r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. 2024 r., poz. 1802); |
|
Uwagi dotyczące oceny formalnej:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Adnotacje urzędowe:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Oferta: [niepotrzebne skreślić]
- spełnia wymogi formalne i podlega ocenie merytorycznej
- nie spełnia wymogów formalnych i nie podlega ocenie merytorycznej
………………………………………………………………………
(data i podpis pracownika Urzędu dokonującego oceny formalnej oferty)
/-/ z up. Burmistrza
Mariusz Ziółkowski
Z-ca Burmistrza
Załącznik nr 2 do ogłoszenia
………………………………………
(data)
PROTOKÓŁ OCENY OFERTY
|
Adnotacje urzędowe |
Treść adnotacji |
1. |
Numer zarządzenia w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert |
|
2. |
Tytuł zadania publicznego |
|
3. |
Nazwa i adres oferenta |
|
Lp. |
Kryterium |
Maksymalna liczba punktów |
Przyznana liczba punktów |
---|---|---|---|
I a. |
Proponowana jakość wykonania zadania |
40 |
|
1. |
Zgodność założonych rezultatów z celami i priorytetami zadania, określonymi w ogłoszeniu konkursowym. |
10 |
|
2. |
Adresaci zadania: opis odbiorców i sposób zaspokajania ich potrzeb. |
10 |
|
3. |
Organizacyjna jakość zadania: przejrzysty plan działań, spójny z harmonogramem, możliwość realizacji zadania w sytuacji epidemii. |
10 |
|
4. |
Racjonalne określenie rezultatów zadania oraz sposobu ich monitorowania: -zgodność zakresu rzeczowego z harmonogramem i kalkulacją kosztów; -spodziewane rezultaty; |
10 |
|
I b |
Kwalifikacje osób realizujących zadanie |
10 |
|
1. |
Kwalifikacje, kompetencje i doświadczenie osób zaangażowanych w realizację zadania. |
10 |
|
II. |
Doświadczenie oferenta w realizacji zadań publicznych, w tym: |
20 |
|
1. |
Wcześniej zrealizowane projekty. |
10 |
|
2. |
Dotychczasowa współpraca z Miastem Nowy Dwór Mazowiecki. |
10 |
|
III. |
Przedstawiona kalkulacja kosztów realizacji zadania publicznego, w tym w odniesieniu do zakresu rzeczowego zadania, w szczególności: |
10 |
|
1. |
Poprawne, racjonalne i zasadne przedstawienie kosztów zadania w odniesieniu do zaplanowanych działań. |
10 |
|
IV–V |
Udział innych środków finansowych planowany na realizację zadania publicznego lub/i wkład rzeczowy, osobowy, w tym świadczenia wolontariuszy i praca społeczna członków (przy wspieraniu): |
20 |
|
1. |
Wkład własny finansowy oraz świadczenia od odbiorców. |
10 |
|
2. |
Wkład osobowy, w tym wolontariuszy i praca społeczna członków. |
10 |
|
RAZEM |
100 |
|
VI. Analiza i ocena realizacji zleconych zadań publicznych (dotyczy organizacji, które w latach poprzednich realizowały zlecone zadania publiczne)
Doświadczenie oferenta w realizacji zadań publicznych zgodnych z rodzajem zadania wskazanym w ogłoszeniu konkursowym.
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Wynik głosowania komisji konkursowej do opiniowania ofert
Ofertę rekomendowało/rekomendował …….. członków/członek komisji konkursowej do opiniowania ofert.
Za brakiem rekomendacji dla oferty głosowało/głosował …… członków/członek komisji konkursowej do opiniowania ofert.
Od głosu wstrzymało/wstrzymał się ……… członków/członek komisji konkursowej do opiniowania ofert.
Stanowisko komisji konkursowej do opiniowania ofert
Komisja konkursowa do opiniowania ofert rekomenduje dofinansowanie/finansowanie w wysokości …………..……….. złotych /niedofinansowanie/niefinansowanie zadania
Uwagi
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Podpisy obecnych na posiedzeniu członków komisji konkursowej do opiniowania ofert.
Lp. |
Imię i nazwisko członka Komisji konkursowej do opiniowania ofert |
Podpisy poszczególnych członków Komisji konkursowej do opiniowania ofert |
1. |
|
|
2. |
|
|
3. |
|
|
4. |
|
|
/-/ z up. Burmistrza
Mariusz Ziółkowski
Z-ca Burmistrza
Informacja pochodzi z generatora wniosków Witkac.pl