Przyciągnij uwagę! Wyróżnij swoje ogłoszenie na ngo.pl. Sprawdź >
Organizacja na terenie miasta Lublin Mistrzostw Polski w pływaniu w kategorii Open i Młodzieżowców 19-23...
Prezydent Miasta Lublin
działając na podstawie art. 11 ust. 2 i art. 13 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku
publicznego i o wolontariacie ogłasza otwarty konkurs ofert na realizację zadania publicznego
realizowanego w zakresie wspierania i upowszechniania kultury fizycznej.
I. Podstawa prawna
1. Ustawa z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
2. Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.
3.
Rozporządzenie Przewodniczącego Komitetu ds. Pożytku Publicznego z dnia 24 października 2018 r.
w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz
wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań.
4.
Uchwała nr 123/V/2024 Rady Miasta Lublin z dnia 17.10.2024 w sprawie uchwalenia programu
współpracy Gminy Lublin z organizacjami pozarządowymi oraz z podmiotami, o których mowa w
art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2025.
II. Cel konkursu, odbiorcy zadań, rodzaj i tytuł zadań, oczekiwane rezultaty.
1. Celem otwartego konkursu ofert jest wyłonienie i dofinansowanie projektów na realizację zadań
publicznych z zakresu kultury fizycznej realizowanych na rzecz mieszkańców Lublina.
2.
Celem realizacji zadań jest:
1) optymalne wykorzystanie bazy sportowej znajdującej się w Lublinie do realizacji imprez i
zawodów sportowych,
2) zwiększenie dostępności społeczności lokalnej do działalności sportowej prowadzonej przez
kluby i stowarzyszenia sportowe,
3) zapewnienie mieszkańcom miasta widowisk sportowych na wysokim poziomie.
3. Odbiorcami zadania są mieszkańcy Miasta Lublin.
4.
W ramach konkursu przewiduje się dofinansowanie zadania pod tytułem:
Organizacja na terenie miasta Lublin Mistrzostw Polski w pływaniu w kategorii
Open i Młodzieżowców 19-23 lat
5. Oczekiwane rezultaty realizacji zadania publicznego: zorganizowanie na terenie miasta Lublin
Mistrzostw Polski w pływaniu w kategorii Open i Młodzieżowców 19-23 lat
III. Wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację zadań publicznych
1. W roku 2023 przekazano środki w wysokości 31.478.050,00 zł (w tym na zadania realizowane w
ramach budżetu obywatelskiego).
2. W roku 2024 przeznaczono środki w wysokości 32.505.800,00 zł (w tym na zadania realizowane
w ramach budżetu obywatelskiego).
3. W roku 2025 przeznaczono środki w wysokości 26.850.000,00 zł (w tym na zadania realizowane
w ramach budżetu obywatelskiego).
4. Na realizację zadania publicznego przeznaczono środki w wysokości 60.000,00 zł
5. Prezydent Miasta Lublin zastrzega możliwość zmiany kwoty wskazanej w pkt. 4.
IV. Forma realizacji zadania
1. W przypadku wyboru oferty realizacja zadania nastąpi w trybie wsparcia wykonania zadania co
oznacza, że oferent wnosi do realizacji zadania finansowy wkład własny.
V. Adresaci konkursu
1.
Organizacje pozarządowe w rozumieniu art. 3 ust. 2 i podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z
dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie prowadzące
działalność statutową związaną z realizacją zadań objętych konkursem w zakresie wspierania i
upowszechniania kultury fizycznej.
nr mdok: 35826/04/2025
VI. Terminy i miejsce realizacji zadania
1. Termin realizacji zadania: 25.04.2025 r. – 31.05.2025 r.
2.
Czas realizacji powinien obejmować: okres przygotowania, przeprowadzenia oraz zakończenia
zadania (podsumowanie, ewaluacja zadania). Wszystkie dokumenty księgowe muszą zostać
wystawione do dnia zakończenia zadania i zapłacone zgodnie z zapisami umowy.
3. Miejscem realizacji zadania będzie miasto Lublin.
VII. Warunki realizacji zadania:
1.
Kompleksowa organizacja na terenie miasta Lublin Mistrzostw Polski w pływaniu w kategorii
Open
i Młodzieżowców 19-23 lat w terminie wynikającym z kalendarza zawodów pływackich na 2025
rok określonym przez Polski Związek Pływacki;
2.
Zapewnienie obsługi sędziowskiej, medycznej, technicznej, medialnej oraz zakwaterowania i
wyżywienia dla obsługi zawodów i reprezentantów Polskiego Związku Pływackiego (nie mniej niż
20 osób);
3. Przeprowadzenie kampanii promującej Mistrzostwa Polski w pływaniu w kategorii Open
i Młodzieżowców 19-23 lat, w mediach społecznościowych;
4.
Przygotowanie materiałów promocyjnych (pakietów startowych) dla zawodników, trenerów,
działaczy – uczestników Mistrzostw Polski w pływaniu w kategorii Open i Młodzieżowców 19-
23 lat;
5.
Zapewnienie w obiekcie, w którym będą organizowane Mistrzostw Polski w pływaniu w kategorii
Open i Młodzieżowców 19-23 lat ekspozycji materiałów reklamowych Lublina oraz Polskiego
Związku Pływackiego i sponsorów;
6. Zapewnienie obiektów sportowych niezbędnych do przeprowadzenia Mistrzostw Polski w
pływaniu w kategorii Open i Młodzieżowców 19-23, w tym obiektów rozgrzewkowych;
7. Zapewnienie odpowiedniej ilości sprzętu i urządzeń niezbędnych do przeprowadzenia Mistrzostw
Polski w pływaniu w kategorii Open i Młodzieżowców 19-23;
8. Zapewnienie odpowiedniej liczby wolontariuszy;
9. Zapewnienie wkładu własnego finansowego na realizację zadania na poziomie minimum 5 % w
stosunku do sumy wszystkich kosztów realizacji zadania.
10. Zachowanie standardów realizacji zadania pozwalających na utrzymanie wysokiej jakości,
11.
Spełnienie wszystkich wymogów prawnych (w tym Polskiego Związku Pływackiego) przy realizacji
zadania, w tym dotyczących ewentualnej organizacji imprez zbiorowych/masowych, jak również
pozyskanie wszelkich koniecznych ubezpieczeń, pozwoleń, zgód właścicieli/zarządców
terenu/obiektów oraz minimalnych wymagań służących zapewnieniu dostępności zgodnie z art. 6
Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r.o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
12.
Nieposiadanie zobowiązań finansowych wobec Gminy Lublin (spełnienie tych warunków należy
opisać
w punkcie VI. oferty – Dodatkowe informacje),
VIII. Warunki składania ofert
1.
Złożona oferta musi być zgodna ze wzorem określonym w rozporządzenia Przewodniczącego
Komitetu ds. Pożytku Publicznego z dnia 24 października 2018 r. w sprawie wzorów ofert i
ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań
z wykonania tych zadań oraz posiadać załączniki w niej wymienione.
2. Ofertę należy sporządzić i złożyć za pomocą platformy internetowej Witkac.pl.
3. Wszystkie pozycje formularza oferty muszą zostać wypełnione zgodnie z pouczeniem co do sposobu
wypełniania oferty.
4.
Po złożeniu przez platformę internetową Witkac.pl, ofertę z jednakową sumą kontrolną należy w
formacie .pdf podpisać przez uprawnione osoby a następnie złożyć w sposób wskazany w części IX
ogłoszenia.
5. Oferent zobowiązany jest do podania dodatkowych informacji dotyczących rezultatów realizacji
nr mdok: 35826/04/2025
zadania publicznego, o których mowa w części III. pkt 6 wzoru oferty realizacji zadania publicznego.
Rezultaty uznaje się za osiągnięte przy ich realizacji na poziomie min. 80% zakładanych wskaźników
opisanych w zadaniu, uwzględniając aktualizację oferty (np. liczba uczestników, ilość
przeprowadzonych zajęć itp).
6.
Do oferty konkursowej obligatoryjnie należy dołączyć:
1) w przypadku gdy oferent nie podlega wpisowi do Krajowego Rejestru Sądowego –
potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię aktualnego wyciągu z innego rejestru,
ewidencji lub inny dokument potwierdzający status prawny oferenta oraz imiona, nazwiska i
funkcje osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w jego imieniu (np. wypis z
ewidencji gdy zawiera ww. informację lub wypis z ewidencji i statut lub inny dokument
jeżeli wypis nie zawiera ww. informacji; wyciąg musi być zgodny z aktualnym stanem
faktycznym i prawnym, niezależnie od tego, kiedy został wydany);
2) w przypadku zmiany zarządu/władz oferenta – uchwałę dot. zmiany/wyboru nowo
wybranych władz;
3) w przypadku wyboru innego sposobu reprezentacji podmiotów składających ofertę wspólną
niż wynikający z Krajowego Rejestru Sądowego lub innego właściwego rejestru – dokument
potwierdzający upoważnienie do działania w imieniu oferenta/ów;
4) pełnomocnictwa dla osoby/osób składającej/ych ofertę do reprezentowania podmiotu, jeżeli
jej/ich dane nie są ujęte w dokumencie stanowiącym o podstawie prawnej działania
podmiotu,
w przypadku dołączania pełnomocnictwa należy złożyć dowód wniesienia opłaty skarbowej
(od oryginału, odpisu, wypisu, kopii) w oparciu o przepisy ustawy z dnia 16 listopada 2006
r. o opłacie skarbowej. Opłatę w wysokości 17 zł należy dokonać na konto Urzędu Miasta
Lublin nr 95 1240 2092 9329 9200 0620 0000);
5) w przypadku osób prawnych i jednostek organizacyjnych działających na podstawie
przepisów ustawy o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego w Rzeczypospolitej
Polskiej, o stosunku Państwa do innych kościołów i związków wyznaniowych oraz o
gwarancjach i wolności sumienia i wyznania, jeżeli ich cele statutowe obejmują
prowadzenie działalności pożytku publicznego, dekret powołujący na proboszcza lub inną
funkcję, upoważniający do składania oświadczeń i zaciągania zobowiązań;
6) w przypadku spółek akcyjnych i spółek z o.o. oraz klubów sportowych będących spółkami
działającymi na podstawie przepisów ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie, które nie
działają w celu osiągnięcia zysku oraz przeznaczają całość dochodu na realizację celów
statutowych oraz nie przeznaczają zysku do podziału między swoich członków,
udziałowców, akcjonariuszy i pracowników wymagany jest statut;
7) w przypadku składania oferty wspólnej – umowę zawartą pomiędzy partnerami, określającą
zakres ich świadczeń składających się na realizację zadania publicznego, w tym sposób
reprezentacji wobec organu administracji publicznej, podział zadań/obowiązków pomiędzy
partnerów związanych z realizacją zadania, rachunek bankowy i partnera odpowiedzialnego
za obsługę finansowo-księgową zadania. Każdy z partnerów winien dołączyć do oferty
wspólnej dokumenty wymienione w pkt 1-6 (jeżeli dotyczą).
7.
Oferent w części IV. pkt 2 oferty (zasoby kadrowe, rzeczowe i finansowe oferenta) zobowiązany jest
do opisania kwalifikacji osób przewidzianych do zaangażowania przy realizacji projektu wraz
z podaniem sposobu ich zaangażowania w realizację poszczególnych działań. Oferent powinien
również opisać jakie zasoby rzeczowe zostaną wykorzystane do realizacji zadania.
8.
Ofertę muszą podpisać osoby uprawnione do reprezentowania danego podmiotu lub podmiotów
i składania oświadczeń woli w jego imieniu. Jeżeli osoby uprawnione nie posiadają pieczątek
imiennych, podpis musi być złożony pełnym imieniem i nazwiskiem w sposób czytelny z podaniem
pełnionej funkcji.
9. Złożenie oferty nie jest równoznaczne z udzieleniem dotacji.
10. Dotacje na realizację zadania otrzymają podmioty, których oferty zostaną wybrane w niniejszym
postępowaniu konkursowym.
11.
W przypadku braków lub błędów formalnych w ofercie lub/i załącznikach do oferty, oferent może
zostać wezwany w celu ich uzupełnienia. Uzupełnienie to musi nastąpić w terminie 3 dni od daty
otrzymania informacji w tej sprawie.
12.
Oferty podmiotów, w stosunku do których prowadzone jest postępowanie egzekucyjne, lub które
zalegają z opłacaniem należności z tytułu zobowiązań podatkowych lub/i na ubezpieczenie społeczne
nie będą rozpatrywane.
nr mdok: 35826/04/2025
13.
Prezydent Miasta Lublin lub jego zastępca działający na podstawie upoważnienia, w oparciu o
rekomendację Komisji Konkursowej, podejmuje rozstrzygnięcie dotyczące ostatecznego wyboru
ofert w terminie 7 dni od przekazania protokołu z przeprowadzonego postępowania konkursowego.
14. Rozstrzygnięcie Prezydenta Miasta Lublin lub jego zastępcy działającego na podstawie
upoważnienia dotyczące wyboru ofert jest ostateczne i nie służy od niego odwołanie.
15.
Dopuszcza się możliwość udzielenia dotacji w kwocie niższej niż wnioskowana. W przypadku
zaproponowania mniejszej kwoty dotacji od wnioskowanej w ofercie, komisja może wskazać w
karcie opinii merytorycznej zakres zmian koniecznych do dokonania w ofercie.
16.
Oferta powinna zapewniać dbałość o równe traktowanie wszystkich uczestników i uczestniczek
zadania, w tym w szczególności zapewniać dostępność zadania dla osób ze szczególnymi
potrzebami, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnianiu dostępności
osobom ze szczególnymi potrzebami. Materiały pomocne w przygotowaniu oferty w powyższym
zakresie znajdują się na stronie www.lublin.eu
(https://lublin.eu/mieszkancy/partycypacja/organizacje-pozarzadowe/dostepnosc/).
IX. Termin i miejsce składania ofert.
1. Termin składania wersji papierowej ofert wraz z wymaganymi załącznikami upływa
23.04.2025 r. o godzinie 15.30
2. O dacie złożenia oferty decyduje data wpływu do urzędu, a nie data stempla pocztowego
3.
Oferty można złożyć:
1) za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ESP) Urzędu Miasta Lublin
dostępnej na Elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej (ePUAP). Osoby
reprezentujące podmiot muszą posiadać konto na platformie ePUAP, profil zaufany albo
certyfikat kwalifikowany,
2) elektronicznie, na adres do doręczeń elektronicznych Urzędu Miasta Lublin: AE:PL-40073-
96065-RTJAF-25,
3) przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego,
4) w Wydziale Sportu Urzędu Miasta Lublin ul. Filaretów 44 pokój nr 207 (w godzinach: 7.30-
15.30),
5) w Biurach Obsługi Mieszkańców zlokalizowanych w Lublinie.
X. Termin, tryb i kryteria stosowane przy dokonywaniu wyboru ofert.
1. Oferty rozpatrzone zostaną w oparciu o ocenę formalną i opinię merytoryczną dokonaną przez
Komisję Konkursową powołaną przez Prezydenta Miasta Lublin.
2. Komisja rozpatruje oferty w ciągu 30 dni, licząc od zakończenia terminu składania ofert.
3.
Wykaz ofert, które wpłynęły w odpowiedzi na ogłoszenie o konkursie wraz z informacją o wynikach
oceny formalnej zostanie umieszczony w Biuletynie Informacji Publicznej: www.bip.lublin.eu na
stronie internetowej www.eto.lublin.eu oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Wydziału Sportu Urzędu
Miasta Lublin, ul. Filaretów 44.
4.
Kryteria oceny formalnej:
1) Oferta została złożona w elektronicznym generatorze ofert.
2) Złożona oferta w wersji papierowej jest zgodna z wersją elektroniczną przygotowaną w
elektronicznym generatorze ofert.
3) Oferta została złożona przez uprawnionego oferenta.
4) Oferta jest złożona na zadanie, którego realizacja jest zgodna z celami statutowymi oferenta.
5) Oferta została złożona w terminie i miejscu wskazanym w ogłoszeniu.
6) Oferta wypełniona jest czytelnie i kompletnie.
7) Wymagany udział środków własnych lub środków pochodzących z innych źródeł na
realizację zadania jest na poziomie i w formie wskazanej w ogłoszeniu.
8) Oferta jest podpisana przez upoważnione osoby.
9) Oferta zawiera wymagane w ogłoszeniu załączniki.
10) Oferta nie zawiera innych błędów formalnych.
5.
Oferty niespełniające wymogów formalnych określonych w pkt. 4 lub nieuzupełnione po wezwaniu,
o którym mowa w części VIII pkt. 11, zostaną odrzucone i nie będą rozpatrywane podczas opinii
merytorycznej.
6. Kryteria opinii merytorycznej:
1) Możliwość realizacji zadania publicznego przez oferenta (od 0 do 20 punktów).
nr mdok: 35826/04/2025
2) Proponowana jakość wykonania zadania i kwalifikacje osób, przy udziale których oferent będzie
realizował zadanie (od 0 do 40 punktów).
3) Przedstawiona kalkulacja kosztów realizacji zadania, w tym w odniesieniu do jego zakresu
rzeczowego (od 0 do 15 punktów).
4) Wysokość planowanego przez oferenta udziału środków finansowych własnych lub środków
pochodzących z innych źródeł na realizację zadania (od 0 do 10 punktów).
5) Planowany przez oferenta wkład rzeczowy, osobowy, w tym świadczenia wolontariuszy i praca
społeczna członków (od 0 do 10 punktów).
6) Realizacja zadań publicznych, w przypadku organizacji, które w latach poprzednich realizowały
zlecone zadania publiczne, w tym rzetelności i terminowości oraz sposobu rozliczenia środków
otrzymanych na realizację zadań (od 0 do 5 punktów).
7. Oferty, które w wyniku ostatecznej opinii merytorycznej otrzymały mniej niż 65 punktów nie mogą
uzyskać rekomendacji do dofinansowania.
8. Komisja na każdym etapie swojej pracy może wezwać do złożenia wyjaśnień w sprawie oferty osobę
wyznaczoną w ofercie do składania wyjaśnień.
9.
Wyniki konkursu zostaną opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.lublin.eu oraz
na stronie internetowej www.eto.lublin.eu oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Wydziału Sportu
Urzędu Miasta Lublin, ul. Filaretów 44 niezwłocznie po dokonaniu rozstrzygnięcia przez Prezydenta
Miasta Lublin lub jego zastępcy działającego na podstawie upoważnienia.
10.
Prezydent Miasta Lublin lub jego zastępca działający na podstawie upoważnienia może odmówić
podmiotowi wyłonionemu w konkursie przyznania dotacji wówczas, gdy podmiot lub jego
reprezentanci utracą zdolność do czynności prawnych lub zostaną ujawnione nieznane wcześniej
okoliczności podważające wiarygodność merytoryczną lub finansową oferenta.
XI. Umowa
1.
Podstawą do zawarcia pisemnej umowy z oferentem jest zatwierdzone przez Prezydenta Miasta
Lublin lub jego zastępcę działającego na podstawie upoważnienia rozstrzygnięcie w sprawie wyboru
ofert.
2.
W przypadku otrzymania dotacji podmiot zobowiązany jest do niezwłocznego, po ogłoszeniu
w Biuletynie Informacji Publicznej wyników konkursu, złożenia aktualizacji oferty i zawarcia
umowy lub zawarcia umowy (w przypadku, gdy aktualizacja nie jest wymagana).
3.
Niezłożenie aktualizacji oferty i niezawarcie umowy lub niezawarcie umowy (w przypadku, gdy
aktualizacja nie jest wymagana) jest równoznaczne z rezygnacją z realizacji zadania publicznego
określonego w ofercie oraz z udzielonej dotacji.
4.
Oferent może odstąpić od podpisania umowy dotacyjnej w przypadku przyznania dotacji niższej niż
oczekiwana w ofercie. W takim przypadku ma obowiązek pisemnie powiadomić o swojej decyzji
Wydział Sportu.
5.
Aktualizacja kalkulacji przewidywanych kosztów realizacji zadania musi uwzględniać limity
określone
w części XII pkt 2. ogłoszenia konkursowego.
XII. Ogólne zasady kwalifikowalności kosztów
1.
Koszty zostaną uznane za kwalifikowalne, gdy:
1) związane są z realizowanym zadaniem i są niezbędne do jego realizacji;
2) zostały uwzględnione w kosztorysie zadania;
3) zostały skalkulowane racjonalnie na podstawie cen rynkowych;
4) odzwierciedlają koszty rzeczywiste, są skalkulowane proporcjonalnie dla zadania objętego
finansowaniem.
2. Koszty poniesione z dotacji mają służyć realizacji celów wymienionych w części II. pkt 2 i mogą być
przeznaczone w szczególności na:
1) koszty niezbędne do realizacji mistrzostw zgodnie z przepisami prawa i specyfiką dyscypli-
ny sportu,
2) w ramach kosztów administracyjnych (pośrednich) stanowiących do 10 % dotacji: obsługa
finansowo-księgowa zadania, obsługa administracyjna, zakup materiałów oraz usług biuro-
wych, pocztowych i telekomunikacyjnych (materiały papiernicze, toner do drukarki, koper-
ty, znaczki, abonamenty za telefony służbowe i internet, itp.), opłaty bankowe oraz inne
koszty pośrednie niezbędne do realizacji zadania,
3) podatek od towarów i usług (VAT) - jeżeli nie może zostać odzyskany w oparciu o ustawę z
nr mdok: 35826/04/2025
dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.
3. Za koszty kwalifikowane uznaje się wydatki poniesione w terminie od 25 kwietnia 2025 r. do 14
czerwca 2025 r.
4.
Dopuszcza się dokonywanie przesunięć pomiędzy poszczególnymi pozycjami kosztorysu, tj.
działaniami, a w przypadku jednego działania pomiędzy poszczególnymi kosztami tego działania
określonymi w kalkulacji przewidywanych kosztów w ofercie z zachowaniem zasady nie
zwiększenia tego wydatku o więcej niż 30 %.
5. Nie dopuszcza się możliwości dokonania przesunięć z kosztów merytorycznych na administracyjne.
XIII. Postanowienia końcowe.
1. Gmina Lublin może prowadzić bieżącą kontrolę i ocenę realizacji zadania publicznego.
2.
W przypadku otrzymania dotacji i podpisania umowy podmiot zobowiązany jest załączyć do
sprawozdania częściowego/końcowego z wykonania zadania publicznego zestawienie
faktur/rachunków związanych z realizacją zadania publicznego w formie papierowej i elektronicznej
oraz dodatkowe materiały potwierdzające realizację zadania (np. publikacje prasowe, zdjęcia, filmy,
plakaty, wyniki zawodów itp.).
3. Informacje w sprawie konkursu można uzyskać w Wydziale Sportu Urzędu Miasta Lublin pod
numerem 81 466 38 00.
XIV. Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych
Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 oraz art 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, stron.1)
(dalej jako: "RODO"), informujemy Panią/Pana o sposobie i celu, w jakim przetwarzamy Pani/Pana dane osobowe, a także o przysługujących
Pani/Panu prawach, wynikających z regulacji o ochronie danych osobowych:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Lublin; dane adresowe: Plac Króla Władysława Łokietka 1,
20-109 Lublin.
2. Wyznaczony został inspektor ochrony danych, z którym może Pani/Pan kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących
przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych poprzez e-mail iod@lublin.eu
lub pisemnie na adres Administratora danych.
3. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia otwartego konkursu ofert ogłoszonego na podstawie
art. 11 ust. 2 i art. 13 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (w tym oceny oferty
pod względem formalnym oraz opinii merytorycznej) w związku z Rozporządzenie Przewodniczącego Komitetu do spraw
Pożytku Publicznego z dnia 24 października 2018 roku w sprawie wzorów ofert oraz ramowych wzorów umów dotyczących
realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań.oraz w celach archiwizacyjnych.
4. Podstawą prawną przetwarzania danych jest obowiązek prawny ciążący na administratorze (art. 6 ust. 1 lit c RODO). wynikający
z ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie oraz ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o
narodowym zasobie archiwalnym i archiwach i Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie
instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów
zakładowych.
5. Dane osobowe będą wykorzystywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 3, a po tym okresie będą one
przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących
archiwizowania danych obowiązujących u Administratora (5 lat).
6. W przypadku pozyskania danych osobowych w sposób inny niż od osoby, której dane dotyczą przetwarzane będą następujące
kategorie odnośnych danych:
a. imiona, nazwiska i funkcje osób reprezentujących podmiot składający ofertę zadania publicznego,
b. imiona, nazwiska i funkcje osób uczestniczących w realizacji zadania publicznego (w tym rodzaje oraz numery
uprawnień, licencji i innych dokumentów potwierdzających wymagane kwalifikacje).
7. W przypadku pozyskania danych osobowych w sposób innych niż od osoby, której dane dotyczą przetwarzane dane osobowe
pochodzą od osób reprezentujących podmiot składający ofertę.
8. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom upoważnionym na podstawie i w granicach prawa w celu
prawidłowej realizacji usług określonych w ustawach. Ponadto mogą być one ujawnione podmiotom, z którymi Administrator
zawarł umowę na świadczenie usług, np. usług serwisowych dla systemów informatycznych wykorzystywanych przy ich
przetwarzaniu. (Witkac sp. z o.o., al. Henryka Sienkiewicza 5a, 76-200 Słupsk).
9. Pani/Pana dane nie będą podlegać automatycznym sposobom przetwarzania danych opierających się na zautomatyzowanym
podejmowaniu decyzji, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
10. Pani/Pana dane nie trafią poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
11. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych, przysługują Pani/Panu następujące prawa:
a. prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych oraz otrzymania ich kopii w przypadkach o
których mowa w art. 15 RODO;
b. prawo żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych w przypadkach, o których mowa w art. 16 RODO;
c. prawo żądania usunięcia danych osobowych w przypadkach określonych w art. 17 RODO;
d. w przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych
osobowych (dotyczy numeru telefonu i adresu e-mail), przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody
w dowolnym momencie w formie w jakiej została ona wyrażona (np. wysłanie wiadomości e-mail na adres
sport@lublin.eu o treści wycofania zgody z adresu, którego zgoda dotyczy). Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność
z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
e. prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych w przypadkach określonych w art. 18 RODO;
f. prawo wniesienie skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
12. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pani/Pan zobowiązana/y do ich podania, a konsekwencją niepodania
danych osobowych będzie równoznaczne z brakiem możliwości realizacji celu ustawowego (konsekwencją niepodania danych,
nr mdok: 35826/04/2025
które są wymagane będzie negatywna ocena oferty pod względem formalnym). Podanie nr telefonu i/lub adresu e-mail jest
dobrowolne, ułatwi oraz przyspieszy kontakt z wnioskodawcą i/lub innym uczestnikiem postępowania.
Informacja pochodzi z generatora wniosków Witkac.pl