ABC obowiązków organizacji pozarządowych Księgowość, sprawozdawczość, RODO. Skorzystaj z kursu eduNGO >
Trwa konkurs FEKP: Działanie 5.12 Wsparcie instytucji kultury OPPT
Kto może składać wnioski?
Wniosek o dofinansowanie projektów powinien zostać złożony przez uprawnionego Wnioskodawcę oraz partnera należącego do jednej z poniższych grup:
- jednostki samorządu terytorialnego,
- administracja rządowa,
- organizacje pozarządowe,
- wspólnoty, spółdzielnie i TBS,
- MŚP,
- instytucje kultury,
- niepubliczne instytucje kultury,
- kościoły i związki wyznaniowe,
- jednostki organizacyjne działające w imieniu jednostek samorządu terytorialnego,
- podmioty świadczące usługi publiczne w ramach realizacji obowiązków własnych jednostek samorządu terytorialnego,
- podmioty ekonomii społecznej.
Na co można otrzymać dofinansowanie?
W naborze wsparcie uzyskają projekty dotyczące przynajmniej jednego z następujących przedsięwzięć:
- rozbudowa, przebudowa, remont istniejącej instytucji kultury,
- budowa nowego obiektu lub adaptacja istniejącego z przeznaczeniem do pełnienia funkcji instytucji kultury,
- wyposażenie oraz wsparcie rozwoju i funkcjonowania (bez możliwości dofinansowania bieżącego funkcjonowania) instytucji kultury,
- tworzenie nowych oraz wspieranie rozwoju istniejących bibliotek lokalnych z przeznaczeniem na mediateki pełniące funkcję centrów życia społecznego.
Ogólna pula środków przeznaczona na dofinansowanie projektów
Kwota środków przeznaczona na dofinansowanie projektów w ramach przedmiotowego naboru wynosi 34 737 411,50 zł,w tym ze środków EFRR: 31 080 841,86 zł oraz ze środków Budżetu Państwa: 3 656 569,64 zł.
Jak składać wniosek
Wnioskodawca może złożyć wniosek wraz z załącznikami (jeśli są wymagane) wyłącznie w WOD2021 w terminie naboru. Po tym terminie WOD2021 zablokuje składanie wniosków.
Aby złożyć wniosek wnioskodawca powinien utworzyć konto i zalogować się w WOD2021 dostępnym na stronie internetowej: https://wod.cst2021.gov.pl/
Formularz wniosku jest dostępny w WOD2021 w ramach naboru: FEKP.05.12-IZ.00-099/24
Gdy wnioskodawca stwierdzi błędy związane z funkcjonowaniem WOD2021, może je zgłaszać wyłącznie na adres e-mail: amiz.fekp@kujawsko-pomorskie.pl do 14 sierpnia 2024 r., do godz.10:00.
IZ pozostawi bez rozpatrzenia zgłoszenia wysłane w innym terminie i w inny sposób.
Pytania i odpowiedzi
Informacji dotyczących naboru udzielają pracownicy punktów informacyjnych czynnych w godzinach:
- poniedziałki i wtorki 7:30-17.30,
- środy, czwartki i piątki 7:30-15:30.