Fundusze - ngo.pl

Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).

Jak założyć organizację pozarządową Dowiedz się, zadaj pytania ekspertce. Przyjdź na webinar >

Prośba o wpłatę darowizny na Twój portal ngo.pl prowadzony przez Stowarzyszenie Klon/Jawor.

Organizacja wspólnego śpiewania piosenek powstańczych w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy

Reklama
Nabór od 26.04.2024 do 22.05.2024 12:00
Dzielnica Mokotów
Łączny budżet 65 tys. PLN
Procent dofinansowania nieznany
Dotacje do 65 tys. PLN
Urząd Miasta Stołecznego Warszawy, Dzielnica Mokotów ogłasza otwarty konkurs ofert na realizację zadania publicznego pod nazwą: Organizacja wspólnego śpiewania piosenek powstańczych w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy .

Ogłoszenie

Zarząd Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ogłasza otwarty konkurs ofert na realizację w roku 2024 zadania publicznego w zakresie kultury, sztuki, ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego  oraz zaprasza do składania ofert.

§ 1. Rodzaj zadania i wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację zadania.

  1. Zlecenie realizacji zadania publicznego nastąpi w formie wspierania lub powierzania wraz z udzieleniem dotacji.
  2. Szczegółowe informacje dotyczące zadania zawiera poniższy formularz.

Informacje o zadaniu

  1. Nazwa zadania konkursowego: Organizacja wspólnego śpiewania piosenek powstańczych
     w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy.
  2. Forma realizacji zadania: powierzenie lub wsparcie.
  3. Cel zadania: Budowanie i utrwalanie lokalnej tożsamości poprzez upowszechnianie wiedzy historycznej, pielęgnowanie tradycji i popularyzację lokalnego dziedzictwa kulturowego, podtrzymywanie pamięci o Powstaniu Warszawskim wśród mieszkańców i gości Mokotowa,  popularyzacja uczestnictwa we wspólnym śpiewaniu jako formy spędzania czasu wolnego przez mieszkańców Mokotowa.
  4. Opis zadania: Realizacja zadania polega na kompleksowej organizacji w każdy wtorek od 6 sierpnia do 1 października 2024 roku o godz. 18.00 przedsięwzięć kulturalnych polegających na wspólnym śpiewaniu piosenek tematycznie związanych z Powstaniem Warszawskim i walką o niepodległość Polski – w liczbie 9 przedsięwzięć. Czas trwania każdego wspólnego śpiewania piosenek powstańczych: minimum 60 minut. W programie wspólnych śpiewanek muszą się znaleźć utwory, które powstały podczas Powstania Warszawskiego, popularne utwory patriotyczne zagrzewające do walki i podtrzymujące na duchu żołnierzy walczących z hitlerowskimi Niemcami oraz kompozycje poświęcone Powstaniu Warszawskiemu, stworzone przez autorów zainspirowanych opowieściami i przeżyciami uczestników Powstania Warszawskiego.  Zaproponowane działania powinny wpisywać się w cele strategiczne i operacyjne Strategii Warszawa #2030, w szczególności  w cel strategiczny „Wygodna lokalność” i cel operacyjny 2.2. „Aktywnie spędzamy czas blisko domu” realizowane poprzez program „Kultura blisko domu”.

Od oferentów oczekuje się w szczególności:

  1. zapewnienia prawidłowych warunków organizacyjno-technicznych planowanych wydarzeń m.in. w postaci nagłośnienia wykonawców, ustawienia podestu scenicznego gwarantującego publiczności dobrą widoczność wykonawców i zabezpieczonego zadaszeniem przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi,
  2. zapewnienia i ustawienia minimum 100 krzeseł plenerowych dla publiczności uczestniczącej w wydarzeniu,
  3. zapewnienia warunków technicznych umożliwiających przedstawicielowi m.st. Warszawy zabranie głosu przed rozpoczęciem przedsięwzięcia,
  4. posprzątania terenu po zakończeniu każdego wydarzenia,
  5. zawarcia stosownych umów i pokrycia kosztów wykorzystanych praw autorskich ZAiKS,
  6. podania w ofercie informacji, jacy wykonawcy soliści/zespoły/chóry będą uczestniczyć
    we wspólnym śpiewaniu, ile osób będą liczyć zespoły i na jakich instrumentach będą grać - minimalny akceptowany skład to trio wokalno-instrumentalne,
  7. przygotowania edytorskiego w uzgodnieniu z Zespołem Kultury dla Dzielnicy Mokotów i wydrukowania śpiewników dla uczestników z tekstami śpiewanymi podczas cyklu wydarzeń w ilości minimum 600 sztuk na cały cykl, w którym znajdą się logotypy m.st. Warszawy i Dzielnicy Mokotów oraz słowo wstępne. Wielkość śpiewnika i rozmiar czcionki powinny być dostosowane dla osób słabowidzących. Szata graficzna śpiewnika powinna nawiązywać do wydarzeń związanych z Powstaniem Warszawskim i Mokotowem,
  8. prowadzenia każdego wydarzenia przez konferansjera, który będzie zachęcał widzów/uczestników do wspólnego wykonywania piosenek (roli prowadzącego – animatora może podjąć się jeden z członków występującego zespołu),
  9. zaplanowania udziału wykonawców, którzy muszą być profesjonalnymi muzykami,
  10. uzyskania wszelkich wymaganych przepisami prawa zgód i pozwoleń niezbędnych do realizacji zadania,
  11. koordynacji przygotowań i przebiegu realizacji całości zadania,
  12. przygotowania, wydrukowania i dystrybucji 20 sztuk plakatów w formacie B1, 30 sztuk plakatów w formacie A3 i 500 ulotek w formacie A6 i dwóch roll-up`ów w formacie min 100 cm na 200 cm, na których znajdą się m.in. logotypy dzielnicy Mokotów,
  13. przedstawienia w ofercie repertuaru piosenek przewidzianych do wykonywanych podczas wspólnego śpiewania, w którym muszą znaleźć się poniższe tytuły:
  1. Warszawianka
  2. Serce w plecaku
  3. Do broni
  4. Naprzód do boju żołnierze
  5. Szturmówka
  6. Hej chłopcy, bagnet na broń
  7. Maszeruje pluton przez zielony las
  8. Natalia
  9. Dorota
  10. Rozszumiały się wierzby płaczące
  11. Do broni Polacy
  12. Hymn Szarych Szeregów
  13. Pieśń Szarych Szeregów
  14. Warszawskie dzieci
  15. Marsz Śródmieścia
  16. Pałacyk Michla
  17. Marsz Żoliborza
  18. Chłopcy silni jak stal
  19. Marsz robotników Elektrowni
  20. Kompania 1114
  21. Dziś idę walczyć - Mamo
  22. Marsz Mokotowa
  23. Marsz kompanii K-3
  24. Na wojenkę poszli chłopcy
  25. Piosenka
  26. Zośka
  27. Sanitariuszka Małgorzatka
  28. Mała dziewczynka z AK
  29. Piosenka o mojej Warszawie
  30. Hej, maszerujemy po obozie
  31. Ukochana, ja wrócę

Wycena wkładu osobowego oferenta powinna być dokonywana z uwzględnieniem stawek rynkowych za pracę danego rodzaju. W przypadku prac niewymagających żadnych kwalifikacji przy wycenie należy posługiwać się stawką godzinową wynikającą z minimalnego wynagrodzenia za pracę.

Finansowanie wybranego elementu projektu bezpośrednio przez inny podmiot (bez przekazywania środków finansowych na konto oferenta) oraz rzeczy lub usługi uzyskane w ramach wymiany barterowej należy traktować jako wkład rzeczowy w realizację zadania.

Ujęcie w kosztach realizacji zadania wynagrodzenia wypłacanego na podstawie umowy o pracę możliwe jest wyłącznie w przypadku oddelegowania pracownika do prac przy zadaniu na podstawie odpowiednich zapisów w umowie o pracę lub w aneksie do tej umowy.

W przypadku wydatków ponoszonych na opłaty związane z użytkowaniem lokalu (m.in. czynsz, prąd, telefon, ogrzewanie), w którym oferent prowadzi inną, niezwiązaną z realizacją zadania, działalność, w kosztorysie zadania może być uwzględniona tylko ta część opłat, która wiąże się z realizacją zadania. Sposób wyliczenia należy przedstawić w ofercie.

W przypadku wyboru oferty, wykonawca zadania będzie zobowiązany do przekazania na adres poczty elektronicznej mokotow.zku@um.warszawa.pl informacji o planowanych do zrealizowania w ramach zadania wydarzeniach w formacie Word. Informacja powinna być przekazana w terminie minimum do 14 dni przed pierwszym wydarzeniem. Powinna ona zawierać informacje o wykonawcach i repertuarze. Informacja powinna być zredagowana w taki sposób, aby można ją było wykorzystać do promocji wydarzenia na stronie Dzielnicy.

Wykonawca zadnia zobowiązany będzie każdorazowo do zamieszczania informacji o kolejnych wydarzeniach w cyklu na bezpłatnych platformach/portalach informujących o wydarzeniach realizowanych w mieście stołecznym Warszawa, a także do promowania wydarzeń poprzez dostarczenie materiałów reklamowych do instytucji kultury, znajdujących się na terenie Dzielnicy Mokotów.

Wykonawca zadania będzie także zobowiązany do dostarczenia na adres poczty elektronicznej mokotow.zku@um.warszawa.pl w terminie nie dłuższym niż 3 dni po każdym wydarzeniu informacji o jego przebiegu w formacie Word wraz z dokumentacją fotograficzną w celu publikacji na stronie internetowej Dzielnicy.

                Nie jest dopuszczalne składanie ofert częściowych, tzn. ofert dotyczących jednego lub tylko   kilku wydarzeń w ramach cyklu.

 

  1. Zapewnienie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami:
  1. Zadanie publiczne powinno być zaprojektowanie i realizowane przez oferenta w taki sposób, aby zapewniało pełny i skuteczny udział osób ze szczególnymi potrzebami, na zasadzie równości z innymi osobami.
  2. Zapewnienie dostępności przez Zleceniobiorcę oznacza obowiązek osiągnięcia stanu faktycznego, w którym osoba ze szczególnymi potrzebami jako odbiorca zadania publicznego, może w nim uczestniczyć na zasadzie równości z innymi osobami.
  3. W ramach realizacji zadania publicznego dopuszcza się umieszczanie w Kosztach realizacji działań w Kalkulacji przewidywanych kosztów realizacji zadania publicznego kosztów związanych z zapewnianiem dostępności.
  4. Oferent przy realizacji zadania publicznego zobowiązany będzie, zgodnie z ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, do zapewnienia dostępności w zakresie minimalnym w ramach realizowanego zadania publicznego: w obszarze dostępności architektonicznej, w obszarze dostępności cyfrowej, w obszarze dostępności informacyjno-komunikacyjnej.
  5. Oferent powinien wskazać, w jaki sposób zapewni realizację wymagań z art. 6 i/lub art. 7 ww. ustawy w odniesieniu do założonych w projekcie konkretnych form wsparcia.
  6. Informacje o projektowanym poziomie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w ramach zadania w obszarze architektonicznym, cyfrowym, komunikacyjno-informacyjnym lub przewidywanych formach dostępu alternatywnego oferent powinien zawrzeć w ofercie.
  7. Zaleca się, by Organizator wydarzenia zapewniał asystenta/ów. Za asystentów osób z niepełnosprawnościami rozumie się osoby, które przeszły szkolenie m.in. z zakresu savoir-vivre wobec osób z niepełnosprawnościami, komunikacji z nimi oraz zasad asysty. Jeśli Organizator nie planuje zapewniania asystenta/ów, będzie zobowiązany do podania tej informacji do wiadomości oraz umożliwienia uczestnikom z niepełnosprawnościami uczestnictwo w wydarzeniu z własnym asystentem i zapewnienie mu miejsca obok.
  1. Rezultaty zadania: liczba zrealizowanych koncertów w cyklu i liczba osób uczestniczących w poszczególnych koncertach.
  2. Wymagane jest wypełnienie tabeli w pkt III.6 oferty tj. dodatkowych informacji dot. Rezultatów realizacji zadania publicznego.
  3. Termin realizacji zadania: od 24 czerwca 2024 r. do 15 października 2024 r., przy czym poszczególne przedsięwzięcia mają się odbywać we wtorki w okresie od 6 sierpnia do 1 października 2024 roku, natomiast informacje dotyczące przebiegu, podsumowania  zrealizowanych koncertów do wykorzystania na stronie Dzielnicy Mokotów – muszą zostać przekazane na adres mokotow.zku@um.warszawa.pl do 15 października 2024 roku.
  4. Miejsce realizacji zadania: Dzielnica Mokotów m.st. Warszawy.
  5.  W ramach niniejszego otwartego konkursu ofert każdy podmiot może złożyć maksymalnie 1 ofertę.
  6. Środki przeznaczone na realizację zadania: 65 000 zł.

Kwota dotacji, o którą można się ubiegać: maksimum 65 000 zł.

§ 2. Zasady przyznawania dotacji

  1. Postępowanie konkursowe odbywać się będzie z uwzględnieniem zasad określonych w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
  2. O przyznanie dotacji w ramach otwartego konkursu ofert mogą się ubiegać organizacje pozarządowe i podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (dalej jako oferenci).
  3. Przy realizacji zadania możliwa jest współpraca z podmiotami niewymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (również z jednostkami organizacyjnymi lub osobami prawnymi m.st. Warszawy). Podmioty te mogą uczestniczyć w zadaniu oferując wsparcie merytoryczne lub rzeczowe. Informacje o sposobie zaangażowania takiego podmiotu w realizację zadania należy przedstawić w pkt. III.3 oferty tj. „Syntetycznym opisie zadania”.
  4. Na dane zadanie oferent może otrzymać dotację tylko z jednego biura Urzędu m.st. Warszawy lub Urzędu dzielnicy m.st. Warszawy.
  5. Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, nie będą podlegać rozpatrywaniu pod względem merytorycznym.
  6. Prezydent m.st. Warszawy zastrzega sobie prawo do:
  1. odstąpienia od ogłoszenia wyników otwartego konkursu ofert, bez podania przyczyny, w części lub w całości;
  2. zwiększenia wysokości środków publicznych przeznaczonych na realizację zadania w trakcie trwania konkursu;
  3. wyboru jednej oferty lub żadnej z ofert;
  4. zmniejszenia wysokości wnioskowanej dotacji.
  1. Prezydent m.st. Warszawy zastrzega sobie prawo do publicznego udostępniania w tzw. księdze dotacji informacji zawartych przez oferenta w pkt. III.3 oferty tj. „Syntetycznym opisie zadania”.
     

§ 3. Warunki realizacji zadania publicznego
 

  1. Zadanie przedstawione w ofercie może być realizowane wspólnie przez kilku oferentów, jeżeli oferta została złożona wspólnie, zgodnie z art. 14 ust. 2-5 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie. W przypadku realizowania zadania wspólnie – oferenci odpowiadają solidarnie za realizację zadania.
  2. Nie dopuszcza się pobierania świadczeń pieniężnych od odbiorców zadania publicznego.
  3. Oferent, realizując zadanie, zobowiązany jest do stosowania przepisów prawa, w szczególności Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.) oraz wydanych na jego podstawie krajowych przepisach z zakresu ochrony danych osobowych w tym ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.
  4. W przypadku planowania zlecania części zadania innemu podmiotowi oferent powinien uwzględnić taką informację w składanej ofercie. Informację tę oferent umieszcza w planie i harmonogramie działań w kolumnie „Zakres działania realizowany przez podmiot niebędący stroną umowy”.
  5. Jeżeli dany wydatek wykazany w sprawozdaniu z realizacji zadania publicznego nie będzie równy odpowiedniemu kosztowi określonemu w umowie, to uznaje się go za zgodny z umową wtedy, gdy:
  1. nie nastąpiło zwiększenie tego wydatku o więcej niż 25 % w części dotyczącej przyznanej dotacji,
  2. nastąpiło jego zmniejszenie w dowolnej wysokości.
  1. Naruszenie postanowienia, o którym mowa w ust. 5, uważa się za pobranie części dotacji w nadmiernej wysokości.
  2. W celu ochrony środowiska naturalnego przed negatywnymi skutkami użycia przedmiotów jednorazowego użytku wykonanych z tworzyw sztucznych w umowie o wsparcie bądź powierzenie realizacji zadania publicznego Zleceniobiorca zobowiązany będzie do:
    1. wyeliminowania z użycia przy wykonywaniu umowy jednorazowych talerzy, sztućców, kubeczków, mieszadełek, patyczków, słomek i pojemników na żywność wykonanych z poliolefinowych tworzyw sztucznych i zastąpienia ich wielorazowymi odpowiednikami lub jednorazowymi produktami ulegającymi kompostowaniu lub biodegradacji, w tym wykonanymi z biologicznych tworzyw sztucznych spełniających normę EN 13432 lub EN 14995;
    2. podawania poczęstunku bez używania jednorazowych talerzy, sztućców, kubeczków, mieszadełek, patyczków, słomek i pojemników na żywność wykonanych z poliolefinowych tworzyw sztucznych;
    3. podawania wody lub innych napojów w opakowaniach wielokrotnego użytku lub w butelkach zwrotnych;
    4. podawania do spożycia wody z kranu, jeśli spełnione są wynikające z przepisów prawa wymagania dotyczące jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi;
    5. wykorzystywania przy wykonywaniu umowy materiałów, które pochodzą lub podlegają procesowi recyklingu;
    6. rezygnacji z używania jednorazowych opakowań, toreb, siatek i reklamówek wykonanych z poliolefinowych tworzyw sztucznych;
    7. nieużywania balonów wraz z patyczkami plastikowymi;
    8. niewypuszczania chińskich lampionów;
    9. nieużywania sztucznych ogni i petard.
  3. Przy wykonywaniu zadania publicznego Zleceniobiorca kieruje się zasadą równości, w szczególności dba o równe traktowanie wszystkich uczestników zadania publicznego.
     

§ 4. Składanie ofert

  1. Ofertę, na druku zgodnym ze wzorem określonym w aktualnym rozporządzeniu Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań, należy złożyć w Generatorze Wniosków dostępnym pod adresem https://www.witkac.pl/ do dnia 22 maja 2024 roku do godz. 12.00.
  2. Oferty złożone w Generatorze Wniosków nie mogą być uzupełniane ani anulowane. W przypadku chęci wycofania oferty złożonej w Generatorze Wniosków, należy dostarczyć do urzędu dzielnicy podpisane przez osoby upoważnione oświadczenie o wycofaniu oferty.
  3. Przed złożeniem oferty w Generatorze Wniosków pracownicy Urzędu Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy udzielają oferentom stosownych wyjaśnień, dotyczących zadań konkursowych oraz wymogów formalnych (nr telefonu 22 443 67 81, od poniedziałku do piątku w godz. 10.00-15.00).
     

§ 5. Wymagana dokumentacja

  1. Obligatoryjnie należy złożyć:
  1. w przypadku, gdy oferent nie podlega wpisowi w Krajowym Rejestrze Sądowym oraz w ewidencjach prowadzonych przez Prezydenta m.st. Warszawy – kopię aktualnego wyciągu z innego rejestru lub ewidencji, ewentualnie inny dokument potwierdzający status prawny oferenta. Odpis musi być zgodny ze stanem faktycznym i prawnym, niezależnie od tego, kiedy został wydany;
  2. kopię umowy lub statutu spółki – w przypadku gdy oferent jest spółką prawa handlowego, o której mowa w art. 3 ust. 3 pkt 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
  1. Załączniki należy złożyć w formie elektronicznej za pośrednictwem Generatora Wniosków dodając je do składanej oferty.
  2. Poza załącznikami wymienionymi w ust. 1 oferent może dołączyć rekomendacje i opinie oraz dokumenty świadczące o przeprowadzonej diagnozie sytuacji np. badania, ankiety, opracowania.
  3. W przypadku, gdy oferta składana jest przez więcej niż jednego oferenta, każdy z oferentów zobowiązany jest do załączenia wszystkich dokumentów wymienionych w ust. 1 pkt 1–2.
  4. Oferent zobowiązany jest w terminie do 15 dni roboczych od daty otrzymania powiadomienia o przyznaniu dotacji, przesłać informację o przyjęciu bądź nieprzyjęciu dotacji wraz z podaniem terminu przesłania dokumentów niezbędnych do przygotowania projektu umowy o wsparcie bądź powierzenie realizacji zadania publicznego, w tym:
  1. prawidłowo podpisane oświadczenie przyjęcia dotacji (za prawidłowe podpisy zostaną uznane podpisy z pieczęcią imienną, a w przypadku braku pieczątki – czytelny podpis lub wydruk imienia i nazwiska, opatrzony podpisem, umożliwiający weryfikację osób podpisujących oświadczenie zgodnie z Krajowym Rejestrem Sądowym, aktualnym wyciągiem z innego rejestru lub ewidencji, ewentualnie inny dokument potwierdzający status prawny oferenta. Złożenie jedynie parafy nie jest wystarczające do uznania, iż oświadczenie zostało prawidłowo podpisane).
  2. zaktualizowanej oferty, stanowiącej załącznik do umowy, potwierdzenia aktualności danych oferenta zawartych w ofercie, niezbędnych do przygotowania umowy.
  1. Nieprzesłanie informacji oraz dokumentów, o których mowa w ust. 5, tożsame jest z nieprzyjęciem dotacji przez oferenta. Istnieje możliwość przesunięcia terminu złożenia dokumentów po uzyskaniu zgody Urzędu Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy.
  2. Oferenci, którzy planują realizację zadania publicznego w lokalu użytkowym z zasobów m.st. Warszawy zobligowani są do przesłania wraz z dokumentami, o których mowa w ust. 5 pkt 1–3 następujących danych:
  1. adres lokalu użytkowego z zasobów m.st. Warszawy, w którym realizowane będzie zadanie publiczne;
  2. powierzchnia podstawowa lokalu użytkowego;
  3. powierzchnia dodatkowa lokalu użytkowego;
  4. powierzchnia lokalu użytkowego przeznaczona na realizację zadania publicznego (z podziałem na powierzchnię podstawową i dodatkową).
     

§ 6. Tryb i kryteria stosowane przy wyborze ofert oraz termin dokonania wyboru ofert

  1. Złożone oferty podlegać będą ocenie formalnej zgodnie z kryteriami wskazanymi w Karcie Oceny Formalnej Oferty, której wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
  2. Oceny merytorycznej złożonych ofert dokona komisja konkursowa do opiniowania ofert. Wzór Protokołu Oceny Oferty stanowi załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia.
  3. Po ocenie merytorycznej złożonych ofert komisja konkursowa przedłoży rekomendacje co do wyboru ofert Zarządowi Dzielnicy.
  4. Ogłoszenia wyników otwartego konkursu ofert dokonuje Prezydent m.st. Warszawy w drodze zarządzenia, w terminie nie późniejszym niż 60 dni kalendarzowych od terminu zakończenia składania ofert, o którym mowa w § 4 ust. 1.
  5. Wyniki otwartego konkursu ofert zostaną podane do wiadomości publicznej (w Biuletynie Informacji Publicznej, w miejscu przeznaczonym na zamieszczanie ogłoszeń oraz na stronie internetowej www.um.warszawa.pl/waw/ngo).
     

§ 7. Informacja o zrealizowanych przez m.st. Warszawę w roku ogłoszenia otwartego konkursu ofert i w roku poprzednim zadaniach publicznych tego samego rodzaju i związanych z nimi kosztami, ze szczególnym uwzględnieniem wysokości dotacji przekazanych organizacjom pozarządowym i podmiotom, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie

  1. Rodzaj zadania publicznego: Organizacja wspólnego śpiewania piosenek powstańczych
  2. Wysokość dotacji w złotych w 2022 r.: 40 000,00 zł
  3. Wysokość dotacji w złotych w 2023 r.: 50 000,00 zł

    Załącznik nr 1 do ogłoszenia

    ……………………………………..

    [nazwa urzędu dzielnicy]

    Karta oceny formalnej oferty

  4. Numer uchwały w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert: …………………
  5. Tytuł zadania publicznego (z oferty): ……………………..
  6. Nazwa i adres oferenta: …………………
  7. Znak sprawy: …………………...
  8. Kryteria formalne (wypełnia upoważniony pracownik urzędu dzielnicy)

    Prawidłowość oferty pod względem formalnym:

  9. Oferta realizacji zadania publicznego została złożona w Generatorze Wniosków w terminie określonym w ogłoszeniu konkursowym: Tak/Nie *
  10. Oferta spełnia wymogi określone w ogłoszeniu konkursowym dotyczące dopuszczającej liczby złożonych ofert przez jedną organizację. Pod uwagę brana jest kolejność ofert złożonych w Generatorze Wniosków: Tak/Nie *
  11. Oferent jest organizacją pozarządową lub innym podmiotem, o którym mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie. /Oferenci są organizacjami pozarządowymi lub innymi podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie: Tak/Nie*
  12. Oferta i obowiązkowe załączniki wypełnione zostały w języku polskim albo zostały przetłumaczone na język polski (wystarczające jest tłumaczenie zwykłe): Tak/Nie*
  13. Do oferty załączone zostały:
  14. w przypadku, gdy oferent nie podlega wpisowi w Krajowym Rejestrze Sądowym oraz w ewidencjach prowadzonych przez Prezydenta m.st. Warszawy – kopia aktualnego wyciągu z innego rejestru lub ewidencji, ewentualnie inny dokument potwierdzający status prawny oferenta. Odpis musi być zgodny ze stanem faktycznym i prawnym, niezależnie od tego, kiedy został wydany: Tak/Nie/Nie dotyczy*
  15. kopia umowy lub statutu spółki - w przypadku gdy oferent jest spółką prawa handlowego, o której mowa w art. 3 ust. 3 pkt 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie: Tak/Nie/Nie dotyczy*
  16. Uwagi dotyczące oceny formalnej:

    …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

    Adnotacje urzędowe:

    …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

    Oferta: [niepotrzebne skreślić]

  17. spełnia wymogi formalne i podlega ocenie merytorycznej
  18. nie spełnia wymogów formalnych i nie podlega ocenie merytorycznej
  19.  

    ………………………………………………………………………

    [data i podpis pracownika dzielnicy dokonującego oceny formalnej oferty]

     

     

    Załącznik nr 2 do ogłoszenia

    …………………………………………………………..

    [nazwa urzędu dzielnicy]

    data

    Protokół oceny oferty

  20. Numer uchwały w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert: …………………
  21. Tytuł zadania publicznego (z oferty): ……………………..
  22. Nazwa i adres oferenta: …………………
  23. Znak sprawy: …………………...
  24.  

     

    Lp.

    Kryterium

    Maksymalna liczba punktów

    Przyznana liczba punktów

    I a.

    Proponowana jakość wykonania zadania

    30

     

    1.

    Zgodność odbiorców zadania z wymaganiami zawartymi w ogłoszeniu konkursowym

    5

     

    2.

    Spójność, realność oraz szczegółowość opisu działań

    10

     

    3.

    Atrakcyjność (różnorodność) i jakość form realizacji zadania

    10

     

    4.

    Harmonogram realizacji zadania – spójny, adekwatny do poziomu złożoności i liczby zaplanowanych działań

    5

     

    I b

    Kwalifikacje osób, przy udziale których oferent będzie realizować zadanie

    20

     

    1.

    Kwalifikacje, kompetencje i doświadczenie osób zaangażowanych w realizację zadania

    20

     

    II.

    Możliwość realizacji zadania publicznego przez oferenta, w tym:

    20

     

    1.

    Zgodność oferty z rodzajem zadania publicznego wskazanym w ogłoszeniu konkursowym

    10

     

    2.

    Prowadzenie działalności statutowej zgodnej z rodzajem zadania wskazanym w ogłoszeniu konkursowym

    10

     

    III.

    Przedstawiona kalkulacja kosztów realizacji zadania publicznego, w tym w odniesieniu do zakresu rzeczowego zadania, w szczególności:

    24

     

    1.

    Racjonalność i niezbędność przedstawionych kosztów z perspektywy założonych działań

    10

     

    2.

    Szczegółowy opis pozycji kosztorysu

    9

     

    3.

    Adekwatność i realność wysokości przyjętych w kalkulacji stawek

    5

     

    IV

    Udział środków finansowych własnych lub środków pochodzących z innych źródeł na realizację zadania publicznego

    0

     

    V

    Udział wkładu rzeczowego, osobowego, w tym świadczenia wolontariuszy i pracy społecznej członków:

    6

     

    1.

    Wkład rzeczowy, w szczególności dysponowanie odpowiednimi zasobami materialnymi adekwatnymi
    do realizacji zadania

    2

     

    2.

    Wkład osobowy, w tym świadczenia wolontariuszy i praca społeczna członków

    4

     

    RAZEM

    100

     

    VI. Analiza i ocena realizacji zleconych zadań publicznych (dotyczy organizacji, które w latach poprzednich realizowały zlecone zadania publiczne)

    Doświadczenie oferenta w realizacji zadań publicznych zgodnych z rodzajem zadania wskazanym w ogłoszeniu konkursowym

    …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

    …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

    Wynik głosowania komisji konkursowej do opiniowania ofert

    Ofertę rekomendowało/rekomendował …… członków/członek komisji konkursowej do opiniowania ofert.

    Za brakiem rekomendacji dla oferty głosowało/głosował …… członków/członek komisji konkursowej do opiniowania ofert.

    Od głosu wstrzymało/wstrzymał się …… członków/członek komisji konkursowej do opiniowania ofert.

    Stanowisko komisji konkursowej do opiniowania ofert

    Komisja konkursowa do opiniowania ofert rekomenduje dofinansowanie/finansowanie w wysokości

    ……….. złotych /niedofinansowanie/niefinansowanie zadania

     

    Uwagi

    …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

    …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

    …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

    Lp.

    Imię i nazwisko członka Komisji konkursowej do opiniowania ofert

    Podpisy poszczególnych członków Komisji konkursowej do opiniowania ofert

    1.

     

     

    2.

     

     

    3.

     

     

    4.

     

     

    Podpisy obecnych na posiedzeniu członków komisji konkursowej do opiniowania ofert

     

     

Informacja pochodzi z generatora wniosków Witkac.pl

Reklama