Opis zadania:
Zadanie dotyczy organizacji imprez na terenie gminy Mielno w sezonie letnim.
Rekomendowane jest, aby proponowane wydarzenie spełniało następujące warunki:
a) Imprezy mają mieć charakter tematyczny, co oznacza, że elementy wydarzenia (biesiady, wieczoru itp.) powinny być podporządkowane motywowi, tematowi, który zostanie opisany w ofercie. Wydarzenie może łączyć się z charakterem/specyfiką miejscowości. Zadnie dotyczy imprez plenerowych, pikników, biesiad, wydarzeń artystycznych i rozrywkowych.
b) Premiowane będą wydarzenia organizowane z poszanowaniem ochrony środowiska naturalnego przed negatywnymi skutkami użycia przedmiotów jednorazowego użytku wykonanych z tworzyw sztucznych (rozdział 3 pkt 8 ogłoszenia).
c) Uwaga! Podczas organizacji wydarzeń ze środków Gminy Mielno obowiązują następujące zasady:
- zakaz używania balonów wraz z patyczkami plastikowymi,
- zakaz wypuszczania chińskich lampionów,
- zakaz używania sztucznych ogni i petard;
d) w budżecie każdej imprezy należy zaplanować wydatki związane z promocją wydarzenia oraz przedstawić plan promocji wydarzenia;
e) każdą imprezę/wydarzenie należy zgłosić do Mieleńskiego Lata Artystycznego i uzgodnić jej termin z Centrum Kultury w Mielnie. W związku z powyższym, na etapie podpisywania umowy o wsparcie zadania wskazane jest określenie dokładnego terminu imprezy nie kolidującego z wydarzeniami MLA. Zastrzega się możliwość zmiany terminu imprezy, w związku z dopasowywaniem do pozostałych wydarzeń MLA. Wymogiem wobec Oferenta, zawartym w umowie, jest przesłanie plakatu imprezy w wersji elektronicznej w celu zamieszczenia w kalendarzu imprez na stronie internetowej Gminy Mielno.
Uwaga! Należy zwrócić szczególną uwagę na zachowanie obowiązku informacyjnego, który polega na umieszczaniu informacji o dofinansowaniu zadania ze środków z Gminy Mielno na wszelkich materiałach związanych z wydarzeniem wraz z logo Gminy Mielno.
Adresaci: turyści, mieszkańcy gminy.
|