Jak założyć organizację pozarządową Dowiedz się, zadaj pytania ekspertce. Przyjdź na webinar >
5. Profilaktyka uzależnień od alkoholu, w tym świetlice 2024
OGŁOSZENIE Nr BOP.5.2024 Prezydenta Miasta Ełku z dnia 17 listopada 2023 r. w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert pt.: „Profilaktyka uzależnień od alkoholu w roku 2024”
Na podstawie art. 13 pkt. 3, art.14 pkt.1 i art.15 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o zdrowiu publicznym (Dz.U. z 2022 r. poz. 1608) ogłasza się z dniem 18 listopada 2023 r. otwarty konkurs ofert na realizację priorytetowych zadań samorządu miasta Ełku z zakresu zapobiegania uzależnieniom oraz sutkom zdrowotnym i społecznym wynikającym z uzależnień.
§ 1. Rodzaj zadania publicznego i cel jego realizacji:
- Rodzaj zadania publicznego z art. 2 ustawy o zdrowiu publicznym: Zapobieganie uzależnieniom oraz sutkom zdrowotnym i społecznym wynikającym z uzależnień.
- Celem realizacji zadań w tym konkursie jest wzmacnianie potencjału organizacji pozarządowych działających na rzecz wspólnoty samorządowej miasta Ełku, w szczególności poprzez wspieranie inicjatyw budujących więzi społeczne i oddolną aktywność społeczną.
§ 2. Priorytetowe zadania samorządu miasta Ełku z Ełckiego Programu Współpracy do realizacji w ramach
konkursu w roku 2024:
- Zajęcia z zakresu profilaktyki uzależnień od alkoholu dla dzieci, młodzieży i dorosłych.
- Zajęcia z zakresu profilaktyki uzależnień behawioralnych dla dzieci, młodzieży i dorosłych.
- Działalność na rzecz dzieci i młodzieży poprzez prowadzenie placówek wsparcia dziennego
w formie opiekuńczej i/lub pracy podwórkowej.
§ 3. Wysokość środków w konkursie, zadania realizowane w 2022 i 2023 roku, terminy składania i realizacji zadania w roku 2024:
- Planowana wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację zadań wynosi 300 000 zł.
- Zrealizowane w roku poprzednim i bieżącym zadania samorządu miasta Ełku tego samego rodzaju
i związane z nimi koszty:
- w 2022 zrealizowano 6 zadań na łączną kwotę 185 000 zł
- w 2023 realizowanych jest 9 zadań na łączną kwotę 311 000 zł;.
- Środki publiczne na realizację zadań w konkursie mogą być zmniejszone lub zwiększone w miarę potrzeb możliwości budżetu miasta Ełku przez Prezydenta Miasta Ełku.
- Środki publiczne niewykorzystane po rozstrzygnięciu konkursu mogą być przeniesione na inne zadania zlecane przez Prezydenta Miasta Ełku organizacjom pozarządowym oraz na współpracę pozafinansową samorządu miasta Ełku z sektorem pozarządowym.
- Oferty mogą składać organizacje pozarządowe i podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie.
- Całokształt spraw związanych z przeprowadzeniem konkursu, czyli ogłaszanie konkursów, składanie ofert, ocena formalna i merytoryczna, wybór ofert, negocjacje warunków umów i ich podpisanie, realizacja zadań, oraz sprawozdawczość, realizowana jest z wykorzystaniem systemu informatycznego www.witkac.pl.
- Zlecenie realizacji zadań nastąpi w formie powierzenia.
- Wkład własny finansowy nie jest wymagany.
- Termin realizacji zadań: ramy czasowe od 1 stycznia do 31 grudnia 2024 r.
- Termin składania ofert: od 18 listopada 2023 r. do wyczerpania środków, ale nie później
niż do 31 października 2024 r. - Termin oceny formalnej i merytorycznej do 21 dni kalendarzowych od dnia złożenia oferty.
- Termin rozstrzygnięcia w sprawie oferty (wybór, kwota dotacji i zatwierdzenie zadania do realizacji)
do 30 dni kalendarzowych od dnia złożenia oferty. - Miejsce realizacji zadania: miasto Ełk, obszar kraju i zagranicy.
§ 4. Warunki realizacji zadań, wymagane załączniki oraz składanie ofert:
- Warunki realizacji zadania:
- oferowane zadanie musi uwzględniać obowiązujące przepisy prawne,
- w ofercie obowiązkowo należy wskazać i opisać zakładane rezultaty, planowany poziom osiągnięcia rezultatów oraz źródło informacji o osiągnięciu wskaźnika,
- oferowane zadanie musi służyć wspólnocie samorządowej miasta Ełku,
- z dotacji mogą być finansowane wyłącznie działania mieszczące się w zakresie działalności statutowej nieodpłatnej i odpłatnej, tym samym, środki z dotacji nie mogą być przeznaczone
na finansowanie działalności gospodarczej, - oferowane zdanie powinno uwzględniać zapewnienie dostępności osobom o szczególnych potrzebach,
- dopuszcza się możliwość wykonania części zadania przez podmiot nie będący stroną umowy,
z tym że za prawidłowość realizacji całego zadania odpowiada oferent, - w celu ochrony środowiska naturalnego, biorąc pod uwagę charakter zadania publicznego, oferent powinien podjąć wszelkie możliwe i prawnie dopuszczalne działania dążące do wyeliminowania
z używania przedmiotów jednorazowego użytku wykonanych z tworzyw sztucznych w trakcie
realizacji zadania i zastąpienie ich w miarę możliwości opakowaniami wielokrotnego użytku.
- Załączniki do składanej oferty:
- załączniki od nr 1 do nr 4 stanowiące załączniki do niniejszego ogłoszenia.
- w przypadku, gdy oferent nie jest wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego obowiązkowo przedkłada dokument potwierdzający status prawny, umocowanie osób upoważnionych do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań oraz cele działania (dokument dołącza się w formie załącznika do oferty w systemie www.witkac.pl),
- nieobowiązkowo oferent może dołączyć rekomendacje, opinie, listy polecające lub inne dokumenty, które mogą dodatkowo pomóc w ocenie oferty (dokumenty dołącza się w formie załączników
do oferty w systemie www.witkac.pl).
- Składanie ofert:
- ofertę należy elektronicznie wypełnić i złożyć w ramach czasowych określonych w ogłoszeniu
w serwisie internetowym www.witkac.pl, następnie wydrukować dokument "potwierdzenie złożenia oferty" lub/i ofertę, podpisać przez upoważnione osoby i złożyć: bezpośrednio w kancelarii ogólnej Urzędu Miasta Ełku (ul. Piłsudskiego 4) lub w Biurze Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi Urzędu Miasta Ełku (ul. Małeckich 3, lok. nr 10.1) lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej (adres: Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk) lub z wykorzystaniem ePUAP na skrytkę /umelk/domyslna lub zeskanowany dokument przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej
na adres e-mail: bop@um.elk.pl; - ostatecznym terminem złożenia podpisanego dokumentu „potwierdzenie złożenia oferty”/oferty
jest kolejny dzień roboczy następujący po ostatnim dniu naboru ofert; - faktycznym terminem złożenia oferty, po którym rozpoczyna się jego ocena jest termin wpłynięcia do Urzędu właściwie podpisanego dokumentu "potwierdzenie złożenia oferty"/oferty;
- oferty złożone wyłącznie elektronicznie w systemie www.witkac.pl, bez złożenia podpisanego dokumentu „Potwierdzenia złożenia oferty”/oferty nie podlegają ocenie.
§ 5. Ocena formalna i merytoryczna:
- Ocena formalna i merytoryczna może odbywać się w okresie trwania konkursu.
- Oceny formalnej złożonych ofert dokonują urzędnicy Urzędu Miasta Ełku wg poniższego:
Kryteria formalne I etapu: |
|
|
Oferta została złożona elektronicznie i papierowo do Urzędu |
|
Oferta została złożona przez uprawnionego oferenta |
- Niespełnienie jednego lub więcej kryteriów I etapu, skutkuje odrzuceniem oferty, bez poddania oferty ocenie w II etapie oceny formalnej, a oferent zostaje o tym fakcie poinformowany.
- Ocena formalna I etapu nie podlega procedurze odwoławczej.
- Oferta spełniająca wszystkie kryteria formalne I etapu jest poddawana ocenie w II etapie oceny formalnej wg poniższego:
Kryteria formalne II etapu: |
|
|
Oferent prowadzi działalność statutową w zakresie zadań określonych w ogłoszeniu otwartego konkursu ofert |
|
„Potwierdzenie złożenia oferty”/oferta zostało/została podpisane przez upoważnione osoby |
|
Oferta zawiera wszystkie niezbędne do dalszej oceny informacje i jest poprawnie zredagowana |
|
Oferta została złożona z wymaganymi załącznikami, jeżeli zostały określone w ogłoszeniu otwartego konkursu ofert (w przypadku, gdy nie są wymagane załączniki to kryterium uważa się za spełnione) |
- Urzędnik odpowiedzialny za ocenę formalną złożonej oferty, zobligowany jest, w dniu oceny oferty
i stwierdzenia braków formalnych wynikających z niespełnienia kryteriów formalnych II etapu
do niezwłocznego powiadomienia o tym fakcie oferenta poprzez system www.witkac.pl,
wraz z ustaleniem ostatecznego terminu ich usunięcia. - Oferent może uzupełnić braki formalne oferty wynikające z niespełnienia kryteriów formalnych II etapu najpóźniej w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia wysłanego w systemie Witkac.pl.
- Usunięcie braków formalnych następuje wyłącznie elektronicznie w systemie Witkac.pl poprzez poprawę informacji w ofercie lub/i dołączenie wymaganych załączników.
- W przypadku, gdy oferent nie skorzysta w przewidzianym terminie z prawa uzupełnienia braków formalnych, oferta zostaje odrzucona, a oferent zostaje o tym fakcie poinformowany.
- Wyłącznie oferty spełniające wszystkie kryteria formalne I i II etapu kierowane są do oceny merytorycznej.
- Oceny merytorycznej dokonuje komisja konkursowa, która opiniuje złożone oferty zgodnie
z następującymi kryteriami merytorycznymi i przypisaną im punktacją:
l.p. |
Kryteria oceny merytorycznej (powierzenie)
|
Punktacja |
|
Ocena możliwości realizacji zadania przez oferenta z uwzględnieniem warunków realizacji zadania określonych, proponowanej jakości wykonania zadania |
od 0 do 15
|
|
Ocena przedstawionej kalkulacji kosztów realizacji zadania, w tym w odniesieniu do zakresu rzeczowego zadania |
od 0 do 10 |
|
Analiza i ocena realizacji zadań publicznych zleconych przez samorząd miasta Ełku w roku poprzednim pod kątem rzetelności i terminowości oraz sposób rozliczenia otrzymanych na ten cel środków lub w przypadku oferentów składających ofertę po raz pierwszy oceniane jest doświadczenie w realizacji i rozliczeniu podobnych zadań finansowanych z innych źródeł publicznych w ostatnich pięciu latach wg poniższego:
|
od 0 do 5 |
- Końcowa punktacja oferty to średnia z ocen poszczególnych członków komisji konkursowej.
- Komisja konkursowa rekomenduje Prezydentowi Miasta Ełku do dofinansowania oferty, które ocenione zostały na minimum 20 pkt.
- Oferenci, których oferty nie uzyskały minimum punktowego mogą odwołać się do Prezydenta Miasta Ełku w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia o wynikach oceny merytorycznej.
- Prezydent Miasta Ełku rozpatruje odwołanie w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia odwołania i powiadamia oferenta o rozstrzygnięciu, najpóźniej w terminie do 7 dni kalendarzowych
od dnia rozpatrzenia. - Decyzja Prezydenta Miasta Ełku w sprawie odwołania jest ostateczna i nie podlega dalszej procedurze odwoławczej.
§ 6. Zasady wyboru, przyznawania dotacji i zatwierdzania zadań do realizacji oraz ogłaszania wyników:
- Prezydent Miasta Ełku, biorąc pod uwagę opinię komisji konkursowej, możliwości budżetowe ostatecznie wybiera, przyznaje dotacje i zatwierdza zadania do realizacji.
- Na wniosek realizatora zadania Prezydent może zwiększyć kwotę dotacji.
- Wyniki otwartego konkursu ofert podlegają ogłoszeniu:
- w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ełku: https://bip.elk.warmia.mazury.pl/252/Wyniki_konkursow/
- na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Ełku w kamienicy przy ul. Małeckich 3
- na stronie internetowej Urzędu Miasta Ełku:
https://www.elk.pl/aktualnosci-kategorie/143/organizacje-pozarzadowe
§ 7. Podpisywanie umów, realizacja, kontrola i rozliczenie zadania:
- Przygotowanie i podpisanie umowy na realizację zadania:
- oferenci, których oferty zostały zatwierdzone przez Prezydenta Miasta Ełku do realizacji,
są niezwłocznie powiadamiani o przyznaniu dofinansowania i rekomendacjach dotyczących warunków realizacji zadania, - oferent może zrezygnować z realizacji zadania, w takim przypadku kwota przyznanej dotacji zostaje w puli środków finansowych przeznaczonych na te zadanie w ramach otwartego konkursu ofert,
- umowa podpisywana jest niezwłocznie po wydaniu przez Prezydenta Miasta Ełku ogłoszenia
w sprawie wyboru ofert do realizacji, uzgodnieniu warunków realizacji zadania oraz przygotowaniu przez oferenta i akceptacji przez zleceniodawcę wymaganych załączników i informacji, nie później jednak niż 30 dni kalendarzowych od dnia ogłoszenia wyników, - jeżeli po tym terminie umowa nie jest podpisana z winy oferenta, Prezydent Miasta Ełku odstępuje automatycznie od jej realizacji, w takim przypadku kwota przyznanej dotacji zostaje w puli środków finansowych przeznaczonych na te zadanie w ramach otwartego konkursu ofert,
- umowa nie zostanie podpisana z oferentem również, gdy oświadczenie złożone razem z ofertą okaże się niezgodne ze stanem faktycznym lub/i toczy się postępowanie egzekucyjne przeciwko oferentowi, co mogłoby spowodować zajęcie dotacji na poczet zobowiązań oferenta lub/i nie zostały dostarczone wymagane na etapie podpisywania umowy załączniki określone w warunkach realizacji zadania.
- Na podstawie podpisanej umowy Urząd Miasta Ełku przekazuje, w terminie określonym w umowie, kwotę dotacji na wskazane w umowie konto zleceniobiorcy.
- Oferent musi być jedynym posiadaczem wskazanego w umowie rachunku bankowego.
- Realizacja zadania:
- zleceniobiorca realizuje zadanie zgodnie z zapisami umowy i załącznikami, uwzględniając specyfikę realizowanego zadania publicznego, do zapewnienia osobom ze szczególnymi potrzebami dostępności architektonicznej, cyfrowej oraz informacyjno-komunikacyjnej, zgodnie z minimalnymi wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- zleceniobiorca jest zobowiązany do wykorzystania przekazanych środków finansowych zgodnie
z przepisami prawa, celem na jaki je uzyskał i na warunkach określonych umową, - zleceniobiorca jest zobowiązany do prowadzenia wyodrębnionej dokumentacji finansowo-księgowej środków finansowych otrzymanych na realizację zadania,
- zasadą jest dokonywanie przez zleceniobiorcę płatności bezgotówkowej (przelewy z konta zleceniobiorcy wskazanego w umowie), jednakże dopuszczalne jest dokonywanie płatności gotówkowych w przypadkach, gdy nie jest możliwy obrót bezgotówkowy,
- zleceniobiorca może dokonywać płatności związanych z realizacją zadania zarówno z dotacji wyłącznie w terminach określonych w umowie,
- ochrona i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z zapisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r.
o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) obejmuje zbieranie, utrwalanie, przechowywanie, opracowywanie, zmienianie, udostępnianie i usuwanie tych danych. W przypadku przetwarzania danych osobowych beneficjentów oraz osób zaangażowanych w realizację projektu, oferent zobowiązany jest posiadać zgodę tych osób na przetwarzanie ich danych, która zawiera
w szczególności zgodę na udostępnianie ich danych do celów monitoringu, kontroli w ramach realizowanego zadania. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych stanowi załącznik do ogłoszenia, - zleceniobiorca zobowiązany jest na podstawie art. 4a-4c ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie do udostępniania informacji publicznej poprzez ogłaszanie informacji publicznej
w Biuletynie Informacji Publicznej zleceniobiorcy albo poprzez ogłaszanie informacji publicznej
na stronie internetowej zleceniobiorcy albo na wniosek, - w trakcie realizacji zadania mogą być dokonywane zmiany w warunkach realizacji umowy dotyczące wyłącznie przyszłych działań i związanych z nimi terminów realizacji, powiązanych z działaniami kosztów oraz rezultatów, w tym utworzenia nowych pozycji w kosztorysie oraz rezultatów
do osiągnięcia, - wprowadzane zmiany nie mogą zmieniać istoty zadania publicznego na którego realizację została przyznana dotacja oraz wykraczać poza rok budżetowy w przypadku umów jednorocznych oraz poza lata budżetowe, na które została podpisana umowa wieloletnia,
- propozycje zmian warunków realizacji zadania zleceniobiorca zgłasza w formie podpisanego przez upoważnione osoby wniosku wraz z uzasadnieniem,
- zmiany, po ich akceptacji przez Prezydenta Miasta Ełku, wymagają formy pisemnej, tj. podpisanego przez obie strony aneksu do umowy,
- informacja i promocja realizacji zadania przebiega zgodnie z zapisami umowy.
- Kontrola zadań w trakcie ich realizacji:
- uprawnieni przez Prezydenta Miasta Ełku urzędnicy Urzędu Miasta Ełku mają prawo do kontroli realizowanego zadania, w szczególności w zakresie stopnia realizacji zadania; efektywności, rzetelności i jakości zadania; prawidłowości wykorzystania środków publicznych otrzymanych
na realizację zadania oraz prowadzenia dokumentacji związanej z realizowanym zadaniem.
W związku z tym, kontrola może być prowadzona zarówno w trakcie, jak i po zakończeniu realizacji zadania, nie później jednak niż do 5 lat po zakończeniu roku kalendarzowego, w którym realizowano zadanie publiczne, - kontrolą w trakcie realizacji zadań powinno być objętych nie mniej niż 10% wszystkich zadań zleconych w roku poprzednim na podstawie ustawy o działalności pożytku publicznego
i o wolontariacie, - listę proponowanych do kontroli zadań opracowuje Biuro Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi i przedkłada do zatwierdzenia Prezydentowi Miasta Ełku, który dokonuje ostatecznego wyboru zadań do kontroli,
- kontrola jest przeprowadzona po uprzednim powiadomieniu zleceniobiorcy,
- z kontroli sporządzany jest protokół pokontrolny w terminie do 30 dni kalendarzowych od dnia zakończenia kontroli,
- w razie stwierdzenia nieprawidłowości zleceniobiorca zostaje wezwany do ich niezwłocznego usunięcia, nie później niż w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia,
- w przypadku niezastosowania się do wezwań Prezydent Miasta Ełku może odstąpić od umowy
i żądać zwrotu dotacji w formie decyzji administracyjnej.
- Rozliczanie dotacji i zatwierdzanie sprawozdań:
- zleceniobiorca, po zakończeniu realizacji zadania określonego w umowie, sporządza sprawozdanie z wykonania zadania publicznego i składa je elektronicznie w systemie elektronicznym www.witkac.pl, po czym pobiera, drukuje dokument "potwierdzenie złożenia sprawozdania"
lub/i sprawozdanie, następnie podpisany przez upoważnione osoby składa, bezpośrednio
w kancelarii ogólnej Urzędu Miasta Ełku (ul. Piłsudskiego 4) lub w Biurze Współpracy
z Organizacjami Pozarządowymi Urzędu Miasta Ełku (ul. Małeckich 3, lok. nr 10.1)
lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej (adres: Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk) lub z wykorzystaniem ePUAP na skrytkę /umelk/domyslna lub zeskanowany dokument przesłać
za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: bop@um.elk.pl, w obowiązującym
w umowie terminie, - wersja elektroniczna sprawozdania złożonego w systemie witkac.pl oraz dokument „potwierdzenie złożenia sprawozdania” muszą mieć identyczną sumę kontrolną wygenerowaną automatycznie przez system www.witkac.pl,
- faktycznym terminem złożenia sprawozdania z realizacji zadania jest termin wpłynięcia podpisanego przez upoważnione osoby dokumentu „potwierdzenie złożenia sprawozdania” do Urzędu Miasta Ełku,
- złożone sprawozdanie z wykonania zadania publicznego jest weryfikowane i zatwierdzane przez urzędnika Urzędu Miasta Ełku w terminie do 90 dni kalendarzowych, nie później jednak niż do końca kwietnia kolejnego roku budżetowego następującego po roku realizacji zadania,
- w przypadku prawidłowej realizacji zadania i jego rozliczenia zleceniobiorca otrzymuje pismo zatwierdzające sprawozdanie z realizacji zadania,
- w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości lub braków w złożonym sprawozdaniu z realizacji zadania, zleceniobiorca jest zobowiązany do ich usunięcia w wyznaczonym terminie i złożenia odpowiednich wyjaśnień bądź złożenia brakujących dokumentów,
- niezastosowanie się do wezwań może być podstawą do odstąpienia od umowy przez zleceniodawcę i żądania zwrotu części lub całości dotacji w formie decyzji administracyjnej,
- zatwierdzone przez Urząd Miasta Ełku sprawozdanie zleceniobiorca składa elektronicznie
w systemie elektronicznym witkac.pl, drukuje dokument "potwierdzenie złożenia sprawozdania"
i podpisany przez upoważnione osoby składa w Urzędzie Miasta Ełku, - zatwierdzone sprawozdanie złożone w systemie witkac.pl oraz dokument „potwierdzenie złożenia sprawozdania” muszą mieć identyczną sumę kontrolną wygenerowaną automatycznie przez system www.witkac.pl,
- faktycznym terminem złożenia zatwierdzonego sprawozdania z wykonania zadania publicznego jest termin wpłynięcia podpisanego przez upoważnione osoby dokumentu „potwierdzenie złożenia sprawozdania” do Urzędu Miasta Ełku.
- Wewnętrzna kontrola zatwierdzonych sprawozdań:
- Wydział Nadzoru dokonuje oceny poprawności pracy w zakresie kontroli sprawozdań z realizacji zadań samorządu miasta Ełku,
- ocena polega na kontroli minimum 5% zatwierdzonych sprawozdań z realizacji zadań samorządu miasta Ełku zleconych na podstawie ustawie o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
- Konsultacji i informacji w sprawie konkursu udziela Biuro Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi Urzędu Miasta Ełku, ul. Małeckich 3, lok. nr 10.1, tel. 87 732 61 85, 86, 87; e-mail: bop@um.elk.pl.
- Za koordynację całokształtu spraw związanych ze zlecaniem zadań samorządu miast Ełku na podstawie ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie odpowiada Pełnomocnik Prezydenta Ełku ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi z Biura Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi Urzędu Miasta Ełku.
- W sprawach nieujętych w ogłoszeniu, a dotyczących zlecania realizacji zadań publicznych mają zastosowanie przepisy nadrzędne, w tym ustawy i rozporządzenia.
§ 8. Wykonanie zarządzenia powierza się Pełnomocnikowi Prezydenta Ełku ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi.
§ 9. Ogłoszenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Informacja pochodzi z generatora wniosków Witkac.pl