Fundusze - ngo.pl

Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).

Sprawozdania NGO w czerwcu Kto i co musi zrobić? Sprawdź 20.06 na #ngoplLIVE >

Prośba o wpłatę darowizny na Twój portal ngo.pl prowadzony przez Stowarzyszenie Klon/Jawor.

Otwarty konkurs ofert na powierzenie lub wsparcie realizacji zadania publicznego na rzecz mieszkańców Suwałk w...

Reklama
Otwarty konkurs ofert na powierzenie lub wsparcie realizacji zadania publicznego na rzecz mieszkańców Suwałk w zakresie turystyki i krajoznawstwa na prowadzenie Centrum Informacji Turystycznej w Suwałkach w latach 2024 – 2025
Nabór od 06.11.2023 do 28.11.2023 23:59
Wydział Kultury i Sportu (kultura i turystyka)
Łączny budżet 450 tys. PLN
Procent dofinansowania nieznany
Kwota dofinansowania nieznana
Urząd Miejski w Suwałkach, Wydział Kultury i Sportu (kultura i turystyka) ogłasza otwarty konkurs ofert na realizację zadania publicznego pod nazwą: Otwarty konkurs ofert na powierzenie lub wsparcie realizacji zadania publicznego na rzecz mieszkańców Suwałk w zakresie turystyki i krajoznawstwa na prowadzenie Centrum Informacji Turystycznej w Suwałkach w latach 2024 – 2025.

I. 1. Rodzaj zadania priorytetowego i wysokość dotacji przeznaczonej na jego realizację kwota dotacji przeznaczona na realizację zadania w zł

1. Prowadzenie Centrum Informacji Turystycznej w Suwałkach w latach 2024-2025

kwota dotacji w 2024 r. - 200.000 zł

kwota dotacji w 2025 r.- 250.000 zł

I. 2. Zakres zadań oferenta w zakresie realizacji zadania pt. „Prowadzenie Centrum Informacji Turystycznej w Suwałkach w latach 2024 – 2025”
1. Zadanie będzie realizowane w budynku przy ul. ks. Kazimierza Hamerszmita 16 w Suwałkach, z wyłączeniem piwnicy, oraz w muszli koncertowej w parku Konstytucji 3 Maja. Pomieszczenia te zostaną udostępnione oferentowi na podstawie umowy użyczenia wraz z wyposażeniem: meblami i sprzętem komputerowym.
2. Miasto Suwałki pokryje koszty eksploatacyjne związane z realizacją zadania: centralnego ogrzewania, wody, ścieków, energii elektrycznej, telefonu, ubezpieczenia budynku, konserwacji budynku, remontów wewnątrz budynku, sprzątania (raz w tygodniu).
3. Oferent wynajmujący pomieszczenia CIT opłaci należny podatek od nieruchomości.
4. Oferent może na własny koszt korzystać z usług internetowych świadczonych w okresie realizacji zadania przez wybranego prze siebie operatora.
5. Prowadzenie Centrum Informacji Turystycznej w Suwałkach w terminie od 01 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2025 r., według poniższego harmonogramu:
styczeń – kwiecień 2024 i 2025 roku: od poniedziałku do piątku w godz. 10.00 – 16.00
maj i wrzesień 2024 i 2025 roku: od poniedziałku do piątku w godz. 09.00 – 17.00 w soboty, niedziele i święta w godz. 09.00 – 14.00
czerwiec – sierpień 2024 i 2025 roku od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 – 19.00 w soboty, niedziele i święta w godz. 10.00 – 16.00
październik – grudzień 2024 i 2025 roku od poniedziałku do piątku w godz. 10.00 – 16.00
6. Zapewnienie kompleksowej, sprawnej i uprzejmej obsługi ruchu turystycznego w zakresie udzielania informacji turystycznej o Suwałkach i najbliższej okolicy, klientom przybywającym bezpośrednio do CIT, kontaktującym się telefonicznie lub pocztą elektroniczną. 
7. Zapewnienie obsługi ruchu turystycznego poprzez zatrudnienie pracowników (3 etaty) posiadających: §znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej komunikatywnym; §wiedzę o geografii turystycznej, historii, przyrodzie Suwałk i Suwalszczyzny; §dobrą znajomość pakietu MS OFFICE oraz sprzętu biurowego, §umiejętność szybkiego wyszukiwania informacji w Internecie; §umiejętność organizacji pracy własnej.
8. Udzielanie aktualnych i kompleksowych informacji turystycznych na temat atrakcji i produktów turystycznych Suwałk i Suwalszczyzny, obiektach noclegowych i gastronomicznych, biurach podróży, miejskich imprez kulturalnych, sportowych i turystycznych, szlaków turystycznych przebiegających przez miasto i region, miejskich muzeów i galerii i ich oferty, miejskiej bazy sportowo-rekreacyjnej i jej oferty, informacji o połączeniach autobusowych i kolejowych oraz komunikacji miejskiej.
9. Prowadzenie i aktualizacja bazy danych z zakresu turystyki aktywnej w regionie obejmującej: szlaki piesze, rowerowe, kajakowe, konne, adresy organizatorów spływów kajakowych, wycieczek rowerowych, rajdów konnych, adresy wypożyczalni rowerów, kajaków, żaglówek, kalendarz wycieczek i rajdów rowerowych, pieszych, konnych, spływów kajakowych, bazę noclegową zlokalizowaną przy szlakach, cenniki.
10. Prowadzenie i aktualizacja bazy danych dotyczących obsługi turystyki biznesowej w Suwałkach: wykaz hoteli (liczba miejsc noclegowych i liczba pokojów, wyposażenie pokojów, cenniki), wykaz sal konferencyjnych (liczba miejsc, wyposażenie), zaplecze rekreacyjne, możliwość organizacji wycieczek i imprez plenerowych etc.
11. Pozyskiwanie ofert turystycznych we współpracy z instytucjami i podmiotami świadczącymi usługi turystyczne na terenie Suwałk i Suwalszczyzny.
12. Bezpłatna dystrybucja wśród turystów wydawnictw i materiałów turystycznych miasta Suwałki oraz pozyskanych.
13. Bezpłatna dystrybucja „DwuTygodnika Suwalskiego” oraz ekspozycja plakatów i ulotek informujących o imprezach organizowanych przez miejskie instytucje kultury i sportu.
14. Współpraca z Wydziałem Kultury i Sportu oraz Wydziałem Obsługi Prezydenta, Komunikacji Społecznej i Promocji Urzędu Miejskiego w Suwałkach.
15. Prowadzenie strony internetowej CIT i profili w mediach społecznościowych.
16. Oferent jest zobowiązany do poddania się procedurze certyfikacji punktów informacji turystycznych prowadzonej przez Polską Organizację Turystyczną oraz utrzymania obecnej kategorii ***.
17. Opracowanie programów zwiedzania Suwałk i regionu dla zorganizowanych grup turystycznych.
18. Przyjmowanie na staże i praktyki w Centrum Informacji Turystycznej studentów i uczniów ze szkół.
19. Współpraca z informacją turystyczną działającą na terenie województwa podlaskiego oraz sąsiednich regionów w celu wymiany turystycznych baz danych oraz pozyskiwania i wymiany wydawnictw turystycznych.
20. Współpraca z Wydziałem Kultury i Sportu przy organizacji stoisk informacyjnopromocyjnych na wybranych targach turystycznych (pozyskanie materiałów turystycznych).
21. W porozumieniu z Wydziałem Kultury i Sportu oraz Wydziałem Obsługi Prezydenta, Komunikacji Społecznej i Promocji Urzędu Miejskiego w Suwałkach, zorganizowanie stoisk informacyjno-promocyjnych „Pogodne Suwałki” podczas wybranych imprez plenerowych o wysokiej frekwencji odbywających się w Suwałkach.
22. Prowadzenie w Centrum Informacji Turystycznej sprzedaży gadżetów z logo „Pogodne Suwałki”, książek, albumów i wydawnictw regionalnych, wydawnictw turystyczno-krajoznawczych (mapy, przewodniki, informatory turystyczne), rękodzieła artystycznego oraz pamiątek z Suwalszczyzny i artykułów spożywczych.
23. Współpraca z Zarządem Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o przy udostępnianiu muszli koncertowej w parku 3 Konstytucji 3 Maja różnym organizacjom i instytucjom.
24. Sporządzanie sprawozdań z działalności Centrum Informacji Turystycznej w Suwałkach w letnich sezonach turystycznych 2024 i 2025.
25. Sprzedaż biletów na imprezy kulturalne i sportowe organizowane w Suwałkach, np. SOK, OSiR.
26. Odpłatne udostępnianie toalety w Centrum Informacji Turystycznej w Suwałkach w godzinach funkcjonowania Centrum.
27. Dbanie o estetyczny wystrój wnętrza w Centrum Informacji Turystycznej w Suwałkach

Informacja pochodzi z generatora wniosków Witkac.pl

Reklama