Zobacz, jak organizacje praktykują fundraising Narzędzia fundraisingu w Polsce. Kup poradnik PDF >
Kolejna edycja konkursu grantowego „Ochotnicy Naszej Gminy”
W tym roku zapraszamy do udziału Jednostki Ochotniczych Straży Pożarnych z gmin do 25 tys. mieszkańców. Wybierzemy 60 najlepszych projektów.
Program ma na celu doposażenie jednostki i szerzenie świadomości dot. bezpieczeństwa wśród lokalnej społeczności.
Na co może być przeznaczone dofinansowanie?
- Zakup Sprzętu/Wyposażenia związanego z realizacją zaplanowanych działań w ramach Projektu z poniższych kategorii:
– wyposażanie indywidualne i środki ochrony indywidualnej;
– pompy pożarnicze;
– armatura i osprzęt pożarniczy;
– sprzęt i narzędzia ratownicze i pomocnicze;
– sprzęt oświetleniowy, sygnalizacyjny i łączności;
– sprzęt ratownictwa medycznego, wodnego i przeciwpowodziowego, drogowego i technicznego, chemicznego, ekologicznego i wysokościowego. - Materiały/pomoce/gadżety potrzebne do realizacji zajęć/pokazów (np. pierwszej pomocy, zachowania w razie wypadku samochodowego czy wybuchu pożaru), max. 1000,00 zł brutto – koszt nieobowiązkowy;
- Usługa księgowa, związana z Projektem, max. 500,00 zł brutto – koszt nieobowiązkowy;
W II edycji programu wygra maksymalnie łącznie 60 najlepszych projektów, które zostaną dofinansowane:
- 30 projektów na kwotę do 15 000,00 zł brutto
- 30 projektów na kwotę do 25 000,00 zł brutto
Nabór do programu potrwa do 3 kwietnia 2023 r.
Szczegóły znajdziecie w zakładce Ochotnicy Naszej Gminy.
Szczegółowe informacje dotyczące zakładania konta i rozliczeń znajdziecie w zakładce dla Grantobioców.