Mocni w promocji Poradnik dla stowarzyszeń i fundacji, które chcą skutecznie mówić o sobie. Zamów PDF >
V Otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych z zakresu kultury, ochrony dóbr kultury i...
O G Ł O S Z E N I E
Na podstawie art. 11 ust. 1 pkt 1 i 2, ust. 2 i art. 13 ust. 1,2,3 i 5 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie
(Dz. U. z 2022 r. poz. 1327, ze. zm.), Uchwały Nr LXI/348/2022 Rady Miejskiej w Ostródzie z dnia 30 listopada 2022 r. w sprawie Rocznego Programu Współpracy na rok 2023 z organizacjami pozarządowymi oraz innymi uprawnionymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego
BURMISTRZ MIASTA OSTRÓDA
ogłasza otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych z zakresu
kultury, sztuki, ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego
I. Rodzaj zadania oraz wysokość środków publicznych przeznaczonych na jego realizację
Zadania z zakresu kultury, sztuki ochrony dóbr kultury dziedzictwa narodowego polegające na:
- Upowszechnianie wiedzy wśród osób starszych.
- Upowszechnianie muzyki regionalnej i patriotycznej.
Wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację zadań publicznych z zakresu kultury i ochrony dziedzictwa regionalnego i narodowego:
na rok 2023: 30 000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100);
w roku 2022: 30 000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100).
II. Cele konkursu i oczekiwane rezultaty
1. Cele konkursu:
- organizowanie wydarzeń kulturalnych wspomagających rozwój wspólnot
i społeczności lokalnych; - przeprowadzanie szeregu działań (szkoleń, zajęć, warsztatów itp.) z zakresu dziedziny konkursu ułatwiających integrację amatorskich środowisk artystycznych;
- popularyzacja twórczości miejskich artystów;
- propagowanie działań mających na celu popularyzację edukacji, poprawę jakości życia i poczucia bezpieczeństwa osób w wieku emerytalnym;
- propagowanie muzyki regionalnej i patriotycznej, w celu realizacji wspólnych zamierzeń artystycznych (festiwale, przeglądy, warsztaty, festyny, plenery);
- popularyzowanie działań z zakresu kultury muzycznej wśród dzieci, młodzieży i dorosłych.
2. Oczekiwane rezultaty zleconego zadania:
- upowszechnienie wiedzy wśród osób starszych;
- organizacja oraz udział w uroczystościach związanych z wydarzeniami lokalnymi,
rocznicowymi i historycznymi;
- organizacja koncertów na rzecz społeczności lokalnej, propagujących
muzykę klasyczną, estradową, ludową, regionalną i religijną;
- uczestnictwo w festiwalach i przeglądach krajowych i zagranicznych;
III. Termin i warunki realizacji zadania
- Szczegółowe informacje dotyczące warunków realizacji zadania określa Specyfikacja, stanowiąca Załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
- Warunkiem realizacji zadania jest wygranie konkursu ofert i przyjęcie zlecenia realizacji zadania poprzez zawarcie umowy w formie pisemnej.
Termin realizacji zadania: 01.03.2023 - 31.12.2023 r.
Termin ponoszenia wydatków:
- ze środków pochodzących z dotacji: 01.03.2023 - 31.12.2023 r.
- dla innych środków finansowych: 01.03.2023 - 31.12.2023 r.
- Szczegółowy termin realizacji zadania zostanie określony w umowie.
- Zadanie powinno być realizowane z najwyższą starannością, w sposób celowy, zgodnie z zawartą umową.
- Dopuszcza się możliwość dokonywania przesunięć pomiędzy poszczególnymi pozycjami w kosztorysie, określonymi w zestawieniu kosztów realizacji zadania publicznego, do 10% zmienianej pozycji, z zachowaniem kwoty dotacji. Przesunięcia dotyczą wszystkich kosztów, nie tylko z dotacji i mogą być dokonywane w zakresie nie wpływającym na zmianę kryteriów wyboru oferty.
- Zmiany w kosztorysie, polegające na wprowadzeniu nowej pozycji wydatków czy też przesunięcia kosztów pomiędzy pozycjami w danej kategorii powyżej 10% limitu, wymagają sporządzenia aneksu do zawartej umowy o realizację zadania publicznego.
- Wydatki, które będą ponoszone z dotacji muszą być:
- niezbędne do realizacji zadania objętego konkursem;
- racjonalne i efektywne oraz spełniać wymogi efektywnego zarządzania finansami;
- faktycznie poniesione;
- odpowiednio udokumentowane;
- zgodnie z zatwierdzonym kosztorysem;
- dotyczyć realizacji celów zadania i osób, do których adresowany jest projekt.
- Koszty niekwalifikowane
Do wydatków, które nie mogą być finansowane, należą wydatki nie odnoszące się jednoznacznie do realizacji projektu, w tym m. in.:
-amortyzacja;
-koszty badań naukowych (z wyłączeniem ewaluacji projektu);
-koszty kar i grzywien;
-koszty procesów sądowych (z wyjątkiem spraw prowadzonych w interesie publicznym);
-koszty remontów oraz inwestycji;
-koszty wyjazdów służbowych osób zaangażowanych w realizację projektu na podstawie umowy cywilnoprawnej, chyba że umowa ta określa zasady i sposób podróży służbowych a przyjęte stawki nie są wyższe niż te określone
w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 stycznia 2013 r.
w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej (Dz. U. 2013 poz. 167);
-leasing;
-nagrody, premie i inne formy bonifikaty rzeczowej lub finansowej dla osób zajmujących się realizacją zadania;
-odsetki z tytułu niezapłaconych w terminie zobowiązań;
-podatek od towarów i usług (VAT), jeśli może zostać odliczony w oparciu
o ustawę z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2022 r. poz. 2707);
-podatki i opłaty z wyłączeniem podatku dochodowego od osób fizycznych, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, składek na Fundusz Pracy oraz Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych, a także opłat za zaświadczenie
o niekaralności, opłaty za zajęcie pasa drogowego oraz kosztów związanych
z uzyskaniem informacji publicznej;
-rezerwy na pokrycie przyszłych strat lub zobowiązań;
-zakup napojów alkoholowych (jest to niezgodne z art. 4 ust. 1 pkt 32 ustawy
o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie oraz art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz. U. z 2023 r. poz. 165);
-zakup nieruchomości gruntowej, lokalowej, budynkowej;
-zakup środków trwałych w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 15 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz.295) oraz 16d ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 165);
Środki nie mogą być przeznaczone na finansowanie działalności gospodarczej.
Kosztami niekwalifikowanymi są też koszty regrantingu rozumianego jako przekazywanie środków na rzecz osób trzecich w ramach odrębnej procedury grantowej.
Koszt jednostkowy sprzętu i wyposażenia, związanego z realizacją zadania, nie może być większy niż 10 000,00 zł brutto zgodnie z art. 16d ustawy z dnia 15 lutego 1992 r.
o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2023 poz. 185).
- Dotacji nie można wykorzystać na cele inne niż przewidziane w ofercie i uwzględnione w umowie pod rygorem zwrotu wraz z ustawowymi odsetkami. Dofinansowanie obejmuje tylko koszty związane z realizacją zadania.
- Podmioty, które otrzymują dotację na realizację zadania są zobowiązane zamieszczać w sposób czytelny informację, że realizowane zadanie jest dofinansowane z budżetu Gminy Miejskiej Ostróda. Informacja ta powinna być podana stosownie do charakteru zadania.
- Oferent zobowiązany jest do podania dodatkowych informacji dotyczących rezultatów realizacji zadania publicznego, o których mowa w części III. pkt 6 wzoru oferty realizacji zadania publicznego.
IV. Zasady przyznawania dotacji
- Zlecenie realizacji zadania i udzielenie dotacji następuje z zastosowaniem przepisów art. 16 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego
i o wolontariacie (Dz. U. z 2022 r. poz. 1327, ze zm.) - Złożenie oferty nie jest równoznaczne z zapewnieniem przyznania dotacji, nie gwarantuje również przyznania dotacji w wysokości wnioskowanej przez Oferenta.
- W przypadku wyboru oferty zlecenie realizacji zadania nastąpi:
- w formie wsparcia zadania: kwota udzielonego dofinansowania ze środków Gminy Miejskiej nie może przekroczyć 95% całkowitych kosztów zadania.
- w formie powierzenia zadania: kwota dofinansowania ze środków Gminy Miejskiej wynosi 100% całkowitych kosztów zdania.
- Oferenci w ramach udziału własnego, mają możliwość wniesienia wkładu niefinansowego.
- Kalkulacja wkładu pracy wolontariusza winna być dokonana w oparciu o stawki rynkowe. Wyżej wymienione zasady dotyczą równie członków organizacji wykonujących pracę nieodpłatnie.
- Dotacja przyznana zostanie podmiotowi wybranemu w drodze niniejszego otwartego konkursu ofert, z którym zawarta zostanie umowa na realizację zadania, zgodnie ze wzorem umowy określonym w załączniku nr 3 do Rozporządzenia Przewodniczącego Komitetu do Spraw Pożytku Publicznego z dnia 24 października 2018 r. w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań.
- Dotacja przekazywana będzie zgodnie z treścią zawartej umowy, której wzór stanowi Załącznik nr 4 do niniejszego ogłoszenia.
V. Termin i miejsce składania ofert
- Oferty realizacji zadania publicznego należy złożyć do dnia 16.03.2023 r. do godz. 15:29:59 za pośrednictwem narzędzia elektronicznego Witkac.pl (dostępnego pod adresem strony internetowej: https://www.witkac.pl), w odpowiedzi na ogłoszony tam konkurs ofert.
- Wygenerowane w systemie Witkac.pl potwierdzenie złożenia oferty oraz ofertę należy wydrukować. Powyższe dokumenty muszą być podpisane przez osoby wymienione
w dokumencie rejestracyjnym oraz złożone wraz z załącznikami, bezpośrednio lub
w drodze wysyłki pocztowej, w Punkcie Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego
w Ostródzie, ul. Adama Mickiewicza 24, pokój nr 119 do dnia 16.03.2023 r. do godz. 15.30 (obowiązuje data wpływu do urzędu) w zaklejonej i opieczętowanej kopercie
z opisem: nazwa oferenta, jego dane adresowe, nazwa i nr zadania.
VI. Warunki składania ofert
- Oferta musi zostać złożona zgodnie z wymogami określonymi w załączniku nr 1 do rozporządzenia Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego z dnia 24 października 2018 r. w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań,
- Oferta powinna zawierać w szczególności wymogi określone w art.14 ustawy
o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie. - Oferty należy sporządzić w jednym egzemplarzu w języku polskim. Oferta powinna być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu oferenta.
- Oferty złożone tylko za pośrednictwem narzędzia elektronicznego Witkac.pl lub innej formy elektronicznej, bez złożenia papierowej wersji oferty nie będą rozpatrywane.
- Oferty złożone przez podmioty nieuprawnione nie będą rozpatrywane.
- Za prawidłowe potwierdzenie złożenia oferty uznaje się jedynie potwierdzenie wygenerowane za pośrednictwem narzędzia elektronicznego Witkac.pl. Oferty poświadczone potwierdzeniem innym niż wygenerowane za pośrednictwem narzędzia elektronicznego Witkac.pl nie będą rozpatrywane.
- Wymagane załączniki do oferty:
- aktualny odpis z rejestru lub odpowiednio wyciąg z ewidencji lub inne dokumenty potwierdzające status prawny wnioskodawcy i umocowanie osób go reprezentujących – nie dotyczy podmiotów zarejestrowanych w KRS,
- wyciąg ze statutu organizacji potwierdzający działalność w sferze pożytku, której dotyczy konkurs, podpisany przez osoby uprawnione do reprezentacji
c) w przypadku kościelnych osób prawnych - aktualne zaświadczenie o osobowości prawnej parafii/zakonu oraz upoważnienie proboszcza do reprezentowania parafii lub dekret powołujący kościelną osobę prawną,
d) w przypadku oddziału terenowego organizacji składającej ofertę – aktualne pełnomocnictwo zarządu głównego dla przedstawicieli ww. oddziału, do składania wniosku o dotację na realizację zadania, podpisywania umów w tym zakresie, dysponowania uzyskanymi funduszami i dokonywania rozliczeń z tych funduszy,
e) w przypadku oferty składanej wspólnie przez oferentów – umowę partnerską lub oświadczenie partnera o sposobie reprezentacji podmiotów, gdy jest inny niż wynikający z Krajowego Rejestru Sądowego lub innego właściwego rejestru – dokument potwierdzający upoważnienie do działania w imieniu oferenta (-ów),
f) dokument upoważniający daną osobę lub osoby do reprezentowania podmiotu – dotyczy podmiotów, które w dokumencie stanowiącym o podstawie działalności nie posiadają informacji o osobach upoważnionych do reprezentowania podmiotu lub gdy dokumenty ofertowe podpisują inne osoby, niż wynikałoby to z zapisów statutu.
- Do oferty, której wzór stanowi Załącznik nr 2 niniejszego ogłoszenia, mogą być dołączane również inne załączniki, w szczególności dokumenty potwierdzające kwalifikacje osób zamierzających realizować zadanie, a także rekomendacje i opinie
o Oferencie, dotyczące wcześniej realizowanych przez niego podobnych projektów lub przedsięwzięć. - Przy wypełnianiu części III. pkt 5 formularza oferty - "Opis zakładanych rezultatów realizacji zadania publicznego" ze względu na obecną sytuację epidemiczną, tam gdzie jest to możliwe, oferent powinien wskazać ryzyka związane z planowanym zadaniem
i uwzględnić alternatywne rozwiązania dotyczące realizacji zadania i poszczególnych działań w harmonogramie. - W przypadku utrzymującej się pandemii w trakcie realizacji zadania, wszystkie działania muszą być prowadzone z zachowaniem reżimu sanitarnego.
- Oferent zobowiązany jest do podania dodatkowych informacji dotyczących rezultatów realizacji zadania publicznego, o których mowa w części III. pkt 6 wzoru oferty realizacji zadania publicznego.
- Obowiązkiem każdej organizacji pozarządowej i podmiotu zrównanego realizującego zadanie publiczne finansowane ze środków dotacji jest zapewnienie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Dostępność musi być zapewniony co najmniej
w minimalnym wymiarze o którym mowa w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019
o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Dotyczy to także stron internetowych i aplikacji jakie będą wykorzystane do realizacji zadania, które spełniają wymagania określone w ustawie z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. - W indywidualnym przypadku, jeżeli organizacja lub podmiot zrównany nie jest w stanie, w szczególności ze względów technicznych lub prawnych, zapewnić dostępności osobie ze szczególnymi potrzebami w zakresie, o którym mowa w art. 6 ustawy
o dostępności, podmiot ten jest obowiązany zapewnić takiej osobie dostęp alternatywny. - Rekomendujemy opisanie w składanej ofercie realizacji zadania publicznego w jaki sposób zostanie zapewniona dostępność dla osób ze szczególnymi potrzebami
w wymiarze architektonicznym, cyfrowym i informacyjno-komunikacyjnym, a także ewentualnie dostęp alternatywny.
Z uwagi na złożone oświadczenie w końcowej części oferty potwierdzające,
że wszystkie informacje podane w ofercie oraz załącznikach są zgodne
z aktualnym stanem prawnym i faktycznym, złożone kopie dokumentów nie wymagają poświadczenia zgodności z oryginałem. Niemniej jednak Komisja Konkursowa (Ofertowa) zastrzega sobie możliwość zażądania od oferenta oryginału lub potwierdzonej kopi dokumentu w przypadku, gdy kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
VII. Tryb i kryteria stosowane przy wyborze ofert oraz termin dokonania wyboru ofert
- Realizatorami zadania mogą być wyłącznie organizacje, które prowadzą działalność statutową w dziedzinie objętej konkursem i zamierzają realizować zadanie na rzecz mieszkańców Gminy Miejskiej Ostróda.
- Oferty zostaną rozpatrzone przez Komisję Konkursową powołaną przez Burmistrza
w terminie 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert. - Oferentowi może zostać przyznana niższa kwota dotacji niż wnioskowana. Przyznanie niższej kwoty dotacji zobowiązuje oferenta odpowiednio do korekty syntetycznego opisu zadania/opisu zakładanych rezultatów/kalkulacji przewidywanych kosztów/harmonogramu realizacji zadania. Zmiana zakresu zadania nie może naruszać istoty zadania przedstawionego w ofercie.
- Brak przedstawienia zaktualizowanych dokumentów wymienionych w pkt. 3 w terminie do 7 dni od daty otrzymania przez oferenta powiadomienia o przyznaniu niższej niż wnioskowana kwoty dotacji jest równoznaczne z odstąpieniem od podpisania umowy dotacyjnej.
- Oceny formalnej i merytorycznej złożonych ofert dokona powołana przez Burmistrza Miasta Ostróda Komisja Konkursowa (Ofertowa). Celem Komisji Konkursowej (Ofertowej) jest zaopiniowanie złożonych ofert i przedłożenie Burmistrzowi Miasta Ostróda protokołu końcowego z posiedzenia komisji.
- Przy opiniowaniu ofert Komisja Konkursowa (Ofertowa) oraz Burmistrz Miasta Ostróda będą kierować się kryteriami oceny określonymi w Karcie oceny merytorycznej, stanowiącej Załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia.
- Oferty muszą zostać podpisane przez osoby uprawnione zgodnie
z dokumentem potwierdzającym te uprawnienia. Za prawidłowe zostaną uznane podpisy z pieczątką imienną, a w przypadku braku pieczątki – z czytelnym podpisem umożliwiającym weryfikację osób podpisujących ofertę. - Konkurs rozstrzyga Burmistrz Miasta Ostróda po zapoznaniu się z opinią Komisji Konkursowej.
- Od odmowy przyznania przez Burmistrza Miasta Ostróda dotacji odwołanie nie przysługuje.
- Burmistrz Miasta Ostróda zastrzega sobie możliwość nierozstrzygnięcia konkursu bez podania przyczyny.
VIII. Postanowienia końcowe
- Wyniki otwartego konkursu ofert zostaną podane niezwłocznie po jego rozstrzygnięciu do publicznej wiadomości poprzez ich publikację na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Miejskiej Ostróda (https://bipostroda.warmia.mazury.pl), stronie internetowej Gminy Miejskiej Ostróda (www.ostroda.pl), na tablicy ogłoszeń
w siedzibie Urzędu Miejskiego w Ostródzie (Ostróda, ul. Adama Mickiewicza 24) oraz w systemie Witkac.pl. - Wszelkie informacje na temat konkursu, druk ramowego wzoru umowy
i sprawozdania uzyskać można w Urzędzie Miejskim, ul. Mickiewicza 24, Wydział Oświaty i Spraw Społecznych, pokój nr 115 tel. 89-642-94-74 oraz na stronie internetowej: https://bipostroda.warmia.mazury.pl
KLAUZULA INFORMACYJNA- PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Otwarty Konkurs Ofert na realizację zadań publicznych
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.) dalej RODO informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miejska Ostróda reprezentowana przez Burmistrza Miasta, 14-100 Ostróda, ul. Mickiewicza 24.; tel. 89 642 94 00, e-mail: um@um.ostroda.pl
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, kontakt: Jacek Pietrzyk tel. 89 642 94 30.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia Otwartego Konkursu Ofert na realizację zadań publicznych na podstawie:
a) art. 6 ust. 1, lit. b) RODO tj. w celu zawarcia i wykonania umowy;
b) art. 6 ust.1 lit.c) RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze;
c) art. 6 ust. 1, lit. e) RODO tj. wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi;
d) w innych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody art. 6 ust. 1, lit. a) RODO. Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia w dowolnym momencie zgody na przetwarzanie danych osobowych. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, (którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem)
z obowiązującym prawem.
4) Pani/Pana dane mogą zostać przekazane: – organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działającym na zlecenie organów władzy publicznej,
w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa oraz innym podmiotom, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Miejską przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Gmina Miejska Ostróda reprezentowana przez Burmistrza Miasta.
5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji wskazanych w pkt. 3 celów, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy obowiązującego prawa w tym Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów
z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, jak również innych przepisów prawa oraz wewnętrznych regulaminów. Okres przechowywania Państwa danych osobowych może wynikać także z terminów dochodzenia i przedawnienia roszczeń. Po ustaniu lub zakończeniu przetwarzania, Państwa dane osobowe zostaną usunięte lub zarchiwizowane.
6) Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
7) Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
8) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie państwa danych osobowych narusza przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
9) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale wynika z realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa i jest wymogiem udziału Pani/Pana w otwartym konkursie ofert na realizację zadań publicznych oraz zawarcia umowy.
10) Konsekwencją odmowy podania danych osobowych będzie odmowa załatwienia Państwa sprawy, wynikająca z formalnej i prawnej niemożności jej rozstrzygnięcia.
11) Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji,
w tym profilowaniu.
Załączniki:
Załącznik nr 1- specyfikacja zadania
Załącznik nr 2- wzór oferty
Załącznik nr 3 - karta oceny merytorycznej oferty
Załącznik nr 4 - wzór umowy
Załącznik nr 5 - wzór sprawozdania
Załącznik nr 6- instrukcja tworzenia konta w systemie Witkac.pl
Załącznik nr 7- instrukcja składnia ofert w systemie Witkac.pl
Ostróda, dnia 21 lutego 2023 r.
Informacja pochodzi z generatora wniosków Witkac.pl