Mocni w promocji Poradnik dla stowarzyszeń i fundacji, które chcą skutecznie mówić o sobie. Zamów PDF >
Udział czołowych zespołów poznańskich w grach zespołowych i sporcie żużlowym w rozgrywkach ligowych
1) Obecna edycja konkursu dotyczy wyłącznie sportu żużlowego
2) Dotacja nie może stanowić więcej niż 60% całkowitego finansowego kosztu realizacji zadania
3) Nie dopuszcza się możliwości wykazania do wykorzystania, w ramach środków własnych oferenta, wkładu rzeczowego.
4) Dopuszcza się dokonywanie przesunięć środków pochodzacych z dotacji pomiędzy poszczególnymi pozycjami kosztów określonymi w kalkulacji przewidzianych kosztów, w wielkości:
- zwiększenie kosztów nie więcej niż 15%;
- zmniejszenie kosztów w dowolnej wysokości, o ile nie wpłynie to znacząco na realizację zadania
5) Do oferty należy dodać załącznik w formie zestawienia tabelarycznego z podziałem kosztów na wykorzystanie środków własnych i z dotacji.
6) W ramach zawartej z Miastem Poznań umowy dotacyjnej klub otrzymujący kwotę przekraczającą 100 000 zł na start w rozgrywkach zobligowany jest – w związku z działaniami promocyjnymi – do:
1. zamieszczenia logotypu POZnan* na wszelkich materiałach poligraficznych, takich jak: billboardy, plakaty, ulotki, ścianki sponsorskie, bilety, programy meczowe, banery, roll-upy itp. Klub przedstawi pracownikom Wydziału Sportu projekty i relację fotograficzną zawierającą wszystkie rodzaje wyprodukowanych materiałów poligraficznych wraz z podaniem ich liczby oraz lokalizacji. Wielkość i umiejscowienie logotypu powinny w przejrzysty sposób wynikać z procentowego udziału środków dotacyjnych z Miasta Poznania w ogólnym budżecie klubu w porównaniu z innymi eksponowanymi podmiotami;
2. zamieszczenia logotypu POZnan* na strojach startowych, treningowych i rozgrzewkowych (przy czym jego wielkość i lokalizacja powinny w przejrzysty sposób wynikać z procentowego udziału środków dotacyjnych z Miasta Poznania w budżecie klubu w porównaniu z innymi eksponowanymi podmiotami), a także do przedstawienia projektów i relacji fotograficznej zawierającej wszystkie wersje strojów startowych oraz treningowych (rozgrzewkowych);
3. zamieszczania logotypu POZnan* we wszystkich działaniach w internecie, np. mailingu, newsletterach, kontach na portalach społecznościowych, stronie WWW. Wykonawca przedstawi raport zrealizowanych w internecie działań z podziałem na rodzaj medium, ich zasięg oraz liczbę wyświetleń;
4. podkreślania we wszystkich wypowiedziach medialnych pracowników klubu wkładu Miasta Poznania jako „Oficjalnego Partnera Klubu”;
5. przedstawienia szczegółowego raportu zrealizowanych działań w telewizji, w których zawarta będzie informacja o wsparciu Miasta Poznania udzielonym klubowi;
6. przedstawienia szczegółowego raportu z emisji spotów, w których zawarta będzie informacja o wsparciu Miasta Poznania udzielonym klubowi;
7. przedstawienia szczegółowego raportu z działań podejmowanych na portalu internetowym oraz przeprowadzenia kampanii banerowej na tym portalu. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wydruk zrzutów z ekranu stron internetowych, na których została zamieszczona informacja o wsparciu Miasta Poznania udzielonym klubowi;
8. przedstawienia wydruku prasowowego oraz informacji o nakładzie gazety lub magazynu, z uwzględnieniem zawartych informacji o wsparciu Miasta Poznania udzielonym klubowi;
9. zorganizowania konferencji prasowej przed rundą jesienną i wiosenną, przedstawiającej plany klubu przed daną częścią rozgrywek oraz informującej o wsparciu udzielonym klubowi przez Miasto Poznań. Na konferencję zostaną zaproszeni przedstawiciele Miasta Poznania, a podczas jej trwania w bardzo widoczny sposób będzie eksponowany logotyp – POZnan*;
10. całość wymienionych w pkt 6 działań klub ujmie w końcowym raporcie pod tytułem „Raport z działań promocyjnych”, będącym integralną częścią rozliczenia dotacji. Wszelkie działania marketingowe oraz użycie w projektach logotypu POZnan* każdorazowo muszą uzyskać akceptację pracownika Wydziału Sportu.
Informacja pochodzi z generatora wniosków Witkac.pl