Codziennie dostarczamy ci aktualnych i sprawdzonych informacji o trzecim sektorze Twój portal prowadzony przez Stowarzyszenie Klon/Jawor. Wesprzyj NGO.PL >
II otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych z zakresu ochrony i promocji zdrowia dotyczący...
ZARZĄDZENIE NR 33 /2023
BURMISTRZA MIASTA NOWY DWÓR MAZOWIECKI
z dnia 13 lutego 2023 roku
w sprawie ogłoszenia II otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych z zakresu ochrony i promocji zdrowia dotyczącego przeciwdziałania uzależnieniom i przemocy w Nowym Dworze Mazowieckim w 2023 roku.
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. 2023 r. poz. 40), art. 11 ust 1 i 2 w związku z art. 13 ust. 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. 2022, poz. 1327 ze zm.), ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz. U. 2023 r. poz. 165 ze zm.), Uchwały Nr XLIII/490/2022 Rady Miejskiej w Nowym Dworze Mazowieckim z dnia 6 grudnia 2022r. w sprawie uchwalenia Programu Współpracy Miasta Nowy Dwór Mazowiecki
z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami na rok 2023 oraz Uchwały Nr XLIV/501/2022 Rady Miejskiej w Nowym Dworze Mazowieckim z dnia 22 grudnia 2022 r. zmieniającą uchwałę w sprawie uchwalenia Programu Współpracy Miasta Nowy Dwór Mazowiecki z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami na rok 2023 oraz Uchwały Nr XLIV /500/2022 Rady Miejskiej w Nowym Dworze Mazowieckim z dnia
22 grudnia 2022 roku w sprawie uchwalenia Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Miasta Nowy Dwór Mazowiecki na lata 2023-2026, zarządza się, co następuje:
§1. 1.Ogłasza się II otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych z zakresu ochrony i promocji zdrowia dotyczącego przeciwdziałania uzależnieniom i przemocy w Nowym Dworze Mazowieckim w 2023 roku.
2. Zadania, o których mowa w ust. 1, mieszczą się w zakresie zadań publicznych wskazanych w § 7 i § 8 Programu Współpracy Miasta Nowy Dwór Mazowiecki z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami na rok 2023 – przyjętym Uchwałą Nr XLIII/490/2022 Rady Miejskiej w Nowym Dworze Mazowieckim z dnia 6 grudnia 2022 r. w sprawie uchwalenia Programu Współpracy Miasta Nowy Dwór Mazowiecki z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami na rok 2023 oraz Uchwałą Nr XLIV/501/2022 Rady Miejskiej w Nowym Dworze Mazowieckim z dnia 22 grudnia 2022 r. zmieniającą uchwałę w sprawie uchwalenia Programu Współpracy Miasta Nowy Dwór Mazowiecki z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami na rok 2023 oraz Uchwałą Nr XLIV/500/2022 Rady Miejskiej
w Nowym Dworze Mazowieckim z dnia 22 grudnia 2022 roku w sprawie uchwalenia Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Miasta Nowy Dwór Mazowiecki na lata 2023-2026.
3.Treść ogłoszenia o otwartym konkursie ofert stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.
§2. Ogłoszenie o konkursie publikuje się poprzez jego zamieszczenie:
- w Biuletynie Informacji Publicznej,
- na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Nowy Dwór Mazowiecki
- na stronie internetowej Miasta Nowy Dwór Mazowiecki – www.nowydwormaz.pl/ngo
§3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
BURMISTRZ
/-/ Jacek Kowalski
Załącznik
do Zarządzenia nr 33/2023
Burmistrza Miasta Nowy Dwór Mazowiecki
z dnia 13 lutego 2023 roku
OGŁOSZENIE
Burmistrz Nowego Dworu Mazowieckiego ogłasza II otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych z zakresu ochrony i promocji zdrowia dotyczący przeciwdziałania uzależnieniom i przemocy w Nowym Dworze Mazowieckim w 2023 roku, polegającym na:
„Realizacji szkolnych programów profilaktyki uzależnień i przeciwdziałania przemocy rówieśniczej”
oraz zaprasza do składania ofert.
Zlecenie realizacji zadań publicznych nastąpi w formie ich wspierania lub powierzania wraz z udzieleniem dotacji na dofinansowanie realizacji zadań.
- Rodzaj zadania i warunki realizacji i wysokość środków publicznych, które Miasto Nowy Dwór Mazowiecki ma zamiar przeznaczyć na realizację zadania (wg klasyfikacji budżetowej: dział 851 rozdział 85153 oraz dział 851 rozdział 85154).
Cel: Ograniczenie występowania problemów związanych z nadużywaniem i uzależnieniem od alkoholu oraz zjawiska odurzania się alkoholem i innymi środkami psychoaktywnymi przez dzieci i młodzież poprzez prowadzenie działalności profilaktycznej, edukacyjnej i informacyjnej.
L.p. zadania |
Rodzaj zadania i szczegółowe warunki realizacji |
1. |
Realizacja szkolnych programów profilaktyki uzależnień i przeciwdziałania przemocy rówieśniczej w klasach IV – VIII szkół podstawowych oraz w Zespole Szkół Nr 2. |
Adresaci zadania:
Dotyczy wyłącznie placówek oświatowych dla których organem prowadzącym jest Miasto Nowy Dwór Mazowiecki. Specyfikacja:
( https://bip.nowydwormaz.pl/public/?id=143551).
Szkolne programy profilaktyczne powinny dodatkowo:
Informacja dodatkowa – łączna liczba oddziałów szkolnych w roku szkolnym 2022/2023: - klasy IV – VIII – 76 oddziałów, - Zespół Szkół Nr 2 – 16 oddziałów. - w przypadku ogłoszenia rozporządzenia o zamknięciu placówek edukacyjnych, spowodowanego rozprzestrzenianiem się wirusa typu Sars-Cov-2 na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, dopuszcza się realizację zadania publicznego z wykorzystaniem metod i technik porozumienia się na odległość (on-line). |
|
Wysokość środków finansowych: 70 000 zł (wg klasyfikacji budżetowej: dział 851 rozdział 85153) |
|
2. |
Realizacja szkolnych programów profilaktyki uzależnień i przeciwdziałania przemocy rówieśniczej w klasach I – III szkół podstawowych. |
Adresaci zadania:
Dotyczy wyłącznie placówek oświatowych dla których organem prowadzącym jest Miasto Nowy Dwór Mazowiecki. Specyfikacja:
Szkolne programy profilaktyczne powinny dodatkowo:
Informacja dodatkowa – łączna liczba oddziałów szkolnych w roku szkolnym 2022/2023: - klasy I – III szkół podstawowych – 45 oddziałów.
|
|
Wysokość środków finansowych: 50 000 zł (wg klasyfikacji budżetowej: dział 851 rozdział 85154) |
II. Zasady przyznawania dotacji
- Postępowanie w sprawie przyznania dotacji odbywać się będzie zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. 2022, poz. 1327 ze zm.).
- Oferenci nie mają obowiązku wyceny wkładu rzeczowego.
- Oferenci mają obowiązek określenia dodatkowych informacji dotyczących realizacji zadania publicznego, o których mowa w cz. III pkt. 5 i 6 oferty – „Opis zakładanych rezultatów realizacji zadania publicznego” oraz „Dodatkowe informacje dotyczące rezultatów realizacji zadania publicznego”.
- Środki pochodzące z dotacji nie mogą być wykorzystane na: wydatki inwestycyjne (w tym zakup sprzętu powyżej kwoty 10 tys. zł), zakup gruntów, działalność gospodarczą oraz działalność polityczną i religijną.
- O przyznanie dotacji mogą ubiegać się podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. 2022, poz. 1327 ze zm.).
- Dofinansowanie nie może przekraczać 95% całkowitych kosztów realizacji zadania.
III. Dokonywanie przesunięć w zakresie ponoszonych wydatków
- Jeżeli suma wydatków finansowanych z dotacji w danej kategorii kosztów wykazana w sprawozdaniu z realizacji zadania publicznego nie jest równa sumie kosztów określonej w umowie, to uznaje się ją za zgodną z umową. W przypadku wzrostu sumy wydatków - maksymalnie do 15%.
- Naruszenie postanowienia, o którym mowa w ust. 1, uważa się za pobranie części dotacji w nadmiernej wysokości.
IV. Termin realizacji zadania
Zadanie musi być zrealizowane do 31 grudnia 2023 roku (z wyłączeniem miesięcy wakacyjnych: lipiec i sierpień).
V. Warunki realizacji zadania
- Zadanie zawarte w ofercie może być realizowane wspólnie przez więcej niż jeden podmiot, jeżeli oferta została złożona wspólnie. W takim przypadku wszystkie podmioty odpowiadają w równym stopniu za realizację zadania.
- Podmioty realizujące zadanie powinny posiadać niezbędne warunki do ich realizacji, w tym:
- doświadczenie w realizacji zadań o podobnym charakterze;
- kadrę (w realizację zadania mogą być zaangażowani przeszkoleni wolontariusze);
- specjalistów o kwalifikacjach potwierdzonych dokumentami;
- sprzęt niezbędny do realizacji określonego zadania.
- Podmiot, realizując zadanie, zobowiązany jest do stosowania przepisów prawa, w szczególności ustawy o ochronie danych osobowych oraz ustawy prawo zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych.
VI. Termin i warunki składania ofert
- Ofertę należy składać na druku, którego wzór określa Załącznik nr 1 do Rozporządzenia Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego z dnia 24 października 2018 r. w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań (poz. 2057). Wzór oferty można pobrać ze strony https://nowydwormaz.pl/1030,przydatne-dokumenty
- Ofertę należy złożyć w Generatorze wniosków, dostępnym pod adresem https://www.witkac.pl/strona do dnia 6 marca 2023 roku. Oferty złożone w Generatorze Wniosków nie mogą być uzupełniane ani anulowane. W przypadku chęci wycofania oferty złożonej w Generatorze Wniosków, należy dostarczyć do Urzędu podpisane przez osoby upoważnione oświadczenie o wycofaniu oferty.
- Konieczne jest złożenie oferty wygenerowanej z systemu witkac.pl wraz z wygenerowanym z systemu potwierdzeniem złożenia oferty, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 7 marca 2023 roku do godziny 16.00, w Urzędzie Miejskim w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki.
- Wygenerowana oferta wraz potwierdzeniem złożenia, muszą być podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu oferenta wymienione w Dziale 2 KRS bądź innym rejestrze lub których uprawnienia wynikają z załączonych pełnomocnictw.
- Ofertę wraz z potwierdzeniem złożenia oferty należy przesłać lub składać w zamkniętej kopercie, z dopiskiem „Otwarty konkurs ofert 2023 r.” wraz z tytułem zadania, którego dotyczy oferta i z nazwą oferenta(-ów), w miejscu i czasie określonym w ogłoszeniu o konkursie.
- Przed złożeniem oferty pracownicy Urzędu Miejskiego w Nowym Dworze Mazowieckim mogą udzielać stosownych wyjaśnień i odpowiedzi na pytania oferenta, dotyczących zadań konkursowych oraz wymogów formalnych (tel. /22/ 51 22 162).
Pouczenie:
- Wszystkie ostorny oferty być ze sobą połączone (np. zszyte)
- Na ostatniej stronie oferty (w wyznaczonym miejscu) należy dokładnie wpisac wszystkie załączniki.
Oferta, która wpłynie po ww. terminie, nie będzie objętą procedurą konkursową.
VII. Wymagana dokumentacja
- Prawidłowo wypełniony formularz oferty, zgodny ze wzorem określonym w aktualnym rozporządzeniu Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań, podpisany przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu oferenta wymienione w Dziale 2 KRS bądź innym rejestrze lub których uprawnienia wynikają z załączonych pełnomocnictw.
- Wygenerowane z systemu witkac.pl „Potwierdzenie złożenia oferty”, podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu oferenta wymienione w Dziale 2 KRS bądź innym rejestrze lub których uprawnienia wynikają z załączonych pełnomocnictw.
- Statut organizacji lub inny regulamin potwierdzający sposób działania organizacji i reprezentacji zarządu. Odpis musi być zgodny ze stanem faktycznym i prawnym, niezależnie od tego, kiedy został wydany.
Pouczenie:
- Ofertę oraz załączniki należy składać w jednym egzemplarzu.
- Wszystkie pola oferty muszą zostać czytelnie wypełnione. W pola, które nie odnoszą
się do oferenta, należy wpisać „nie dotyczy”. - W dokumencie nie wolno dokonywać skreśleń i poprawek, poza wyraźnie wskazanymi rubrykami.
- W przypadku opcji „niepotrzebne skreślić”, należy dokonać właściwego wyboru.
- Ofertę, wszystkie oświadczenia i inne dokumenty załączone do oferty muszą podpisywać osoby uprawnione do reprezentowania danego podmiotu i składania oświadczeń woli w jego imieniu.
- W przypadku wystawienia przez ww. osoby upoważnień do podpisywania dokumentów (lub określonych rodzajów dokumentów), upoważnienia muszą być dołączone do oferty.
- Jeżeli osoby uprawnione nie dysponują pieczątkami imiennymi, podpis musi być złożony pełnym imieniem i nazwiskiem (czytelnie) z zaznaczeniem pełnionej funkcji.
- W przypadku złożenia załącznika w formie wydruku komputerowego, musi być on podpisany jak oryginał i opatrzony datą.
- Kopie dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione.
- W przypadku, gdy oferta jest składana przez więcej niż jeden podmiot, każdy z podmiotów zobowiązany jest do załączenia kompletu dokumentów podstawowych (dział VII pkt. 2 - 5).
Złożenie oferty bez wszystkich wymaganych, prawidłowo wypełnionych i podpisanych załączników spowoduje ODRZUCENIE oferty z przyczyn formalnych.
Złożenie oferty nie jest równoznaczne z zapewnieniem przyznania dotacji lub przyznaniem dotacji w oczekiwanej wysokości.
VIII. Dokumenty składane w przypadku otrzymania dotacji
Oferent zobowiązany jest w terminie do 7 dni od daty otrzymania, od pracownika wydziału, informacji o przyznaniu dotacji, dostarczyć niezbędne dokumenty potrzebne do podpisania umowy, w tym:
- oświadczenie o przyjęciu bądź nieprzyjęciu dotacji,
- zaktualizowany harmonogram i kosztorys realizacji zadania stanowiące załączniki do umowy w przypadku przyznania dofinansowania w kwocie mniejszej niż wnioskowana zgodnie ze złożona ofertą.
IX. Termin i tryb wyboru oferty
- Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, nie będą dalej rozpatrywane.
- Opinii merytorycznej złożonych ofert, w oparciu o przepisy ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. 2021, poz. 1327 ze zm.) oraz kryteria podane w treści niniejszego ogłoszenia, dokona komisja konkursowa.
- Po analizie złożonych ofert komisja konkursowa przedłoży rekomendacje, co do wyboru ofert Burmistrzowi Miasta.
- Rozstrzygnięcia konkursu ofert dokona Burmistrz Miasta w drodze zarządzenia, nie później niż w terminie 14 dni od terminu zakończenia składania ofert.
- Wyniki otwartego konkursu ofert zostaną podane do wiadomości publicznej (w Biuletynie Informacji Publicznej, na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Nowym Dworze Mazowieckim oraz na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Nowym Dworze Mazowieckim).
- Środki finansowe zostaną rozdzielone pomiędzy podmioty uprawnione, których oferty będą wyłonione w drodze konkursu. Możliwe jest dofinansowanie więcej niż jednej oferty, dofinansowanie jednej oferty lub nie dofinansowywanie żadnej z ofert.
- Od rozstrzygnięcia w sprawie wyboru oferty i udzieleniu dotacji nie stosuje się trybu odwoławczego.
- Zarządzenie Burmistrza Miasta Nowy Dwór Mazowiecki jest podstawą do zawarcia pisemnej umowy z podmiotem, którego oferta została wybrana.
- Każdy może żądać uzasadnienia wyboru lub odrzucenia oferty.
- Burmistrz Nowego Dworu Mazowieckiego zastrzega sobie prawo odstąpienia od rozstrzygnięcia, w części lub w całości, otwartego konkursu ofert bez podania przyczyn.
X. Kryteria wyboru ofert
- Złożone oferty podlegać będą ocenie formalnej zgodnie z kryteriami wskazanymi w Karcie Oceny Formalnej Oferty, której wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
- Oceny merytorycznej złożonych ofert dokona komisja konkursowa do opiniowania ofert. Wzór Protokołu Oceny Oferty stanowi załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia.
- Członkowie komisji konkursowej ocenią każdą ofertę, która spełniła wymagania formalne, wypełniając Indywidualną Kartę Oceny Oferty, której wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia.
- Po ocenie merytorycznej złożonych ofert rekomendacje, co do wyboru ofert przedkładane są Burmistrzowi Miasta Nowy Dwór Mazowiecki.
- Ogłoszenia wyników otwartego konkursu ofert dokonuje Burmistrz Miasta Nowy Dwór Mazowiecki w drodze zarządzenia.
XI. Informacja, o której mowa w art. 13 ust. 2 pkt 7 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, o zrealizowanych przez Burmistrza Nowego Dworu Mazowieckiego w roku ogłoszenia otwartego konkursu ofert i w roku poprzednim zadaniach publicznych tego samego rodzaju i związanych z nimi kosztami, ze szczególnym uwzględnieniem wysokości dotacji przekazanych organizacjom pozarządowym i podmiotom, o których mowa w art. 3 ust. 3.
Dotacje przyznane w 2022 i 2023 roku w Nowym Dworze Mazowieckim na realizację zadań z zakresu ochrony i promocji zdrowia:
Dział |
Rozdział |
Paragraf |
2022 |
2023 |
851 |
85153 |
2360 |
43 900 zł |
0 zł |
851 |
85154 |
2360 |
696 311 zł |
442 500 zł |
BURMISTRZ
/-/ Jacek Kowalski
Załącznik nr 1 do ogłoszenia
KARTA OCENY FORMALNEJ
|
Adnotacje urzędowe |
Treść adnotacji |
1, |
Numer zarządzenia w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert |
|
2, |
Tytuł zadania publicznego (z oferty) |
|
3, |
Nazwa i adres oferenta |
|
KRYTERIA FORMALNE (wypełnia upoważniony pracownik Urzędu)
Prawidłowość oferty pod względem formalnym |
Tak/ Nie/ |
1. Oferta realizacji zadania publicznego została złożona w Generatorze Wniosków witkac.pl w terminie określonym w ogłoszeniu konkursowym. |
|
2. Oferta realizacji zadania publicznego została złożona zamkniętej kopercie w terminie określonym w ogłoszeniu konkursowym. |
|
3. Papierowy wydruk oferty wygenerowanej z systemu witkac.pl wraz z wygenerowanym z systemu witkac.pl potwierdzeniem złożenia oferty zostały złożone w terminie określonym w ogłoszeniu konkursowym. |
|
4. Oferta spełnia wymogi określone w ogłoszeniu konkursowym dotyczące maksymalnej liczby złożonych ofert przez jedną organizację. Pod uwagę brana jest kolejność ofert złożonych w Generatorze Wniosków. |
|
5. Oferent jest organizacją pozarządową lub innym podmiotem, o którym mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie. /Oferenci są organizacjami pozarządowymi lub innymi podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie. |
|
6. Do oferty załączone zostały: |
|
a. kopia aktualnego wyciągu z innego rejestru lub ewidencji, ewentualnie inny dokument potwierdzający osobowość prawną oferenta – w przypadku, gdy oferent nie podlega wpisowi w Krajowym Rejestrze Sądowym; |
|
b. dokument potwierdzający upoważnienie do działania w imieniu oferenta/oferentów – w przypadku wyboru innego sposobu reprezentacji oferentów składających ofertę niż wynikający z Krajowego Rejestru Sądowego lub innego właściwego rejestru lub ewidencji; |
|
c. statut organizacji lub inny regulamin potwierdzający sposób działania organizacji i reprezentacji zarządu. |
|
Uwagi dotyczące oceny formalnej:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Adnotacje urzędowe:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Oferta: [niepotrzebne skreślić]
- spełnia wymogi formalne i podlega ocenie merytorycznej
- nie spełnia wymogów formalnych i nie podlega ocenie merytorycznej
………………………………………………………………………
(data i podpis pracownika Urzędu dokonującego oceny formalnej oferty)
BURMISTRZ
/-/ Jacek Kowalski
Załącznik nr 2 do ogłoszenia
………………………………………
(data)
PROTOKÓŁ OCENY OFERTY
Adnotacje Urzędowe |
Treść adnotacji |
|
1, |
Numer zarządzenia w sprawie ogloszenia otwartego konkursu ofert |
|
2, |
Tytuł zadania publicznego ( z oferty |
|
3, |
Nazwa i adres oferenta |
|
Lp. |
Kryterium |
Maksymalna liczba punktów |
Przyznana liczba punktów |
---|---|---|---|
I a. |
Proponowana jakość wykonania zadania |
40 |
|
1. |
Zgodność założonych rezultatów z celami i priorytetami zadania określonymi w ogłoszeniu konkursowym/ |
10 |
|
2. |
Adresaci zadania: opis odbiorców i sposób zaspokajania ich potrzeb. |
10 |
|
3. |
Organizacyjna jakość zadania: przejrzysty plan działań, spójny z harmonogramem, możliwość realizacji zadania w sytuacji epidemii |
10 |
|
4. |
Racjonalne określenie rezultatów zadania oraz sposobu ich monitorowania: -zgodność zakresu rzeczowego z harmonogramem i kalkulacją kosztów; -spodziewane rezultaty |
10 |
|
I b. |
Kwalifikacje osób realizujących zadanie |
10 |
|
1. |
Kwalifikacje, kompetencje i doświadczenie osób zaangażowanych w realizację zadania. |
10 |
|
II. |
Doświadczenie oferenta w realizacji zadań publicznych, w tym: |
20 |
|
1. |
Wcześniej zrealizowane projekty |
10 |
|
2. |
Dotychczasowa współpraca z Miastem Nowy Dwór Mazowiecki |
10 |
|
III. |
Przedstawiona kalkulacja kosztów realizacji zadania publicznego, w tym w odniesieniu do zakresu rzeczowego zadania, w szczególności: |
10 |
|
1. |
Poprawne, racjonalne i zasadne przedstawienie kosztów zadania w odniesieniu do zaplanowanych działań |
10 |
|
IV–V |
Udział innych środków finansowych planowany |
20 |
|
1. |
Wkład własny finansowy oraz świadczenia od odbiorców |
10 |
|
2. |
Wkład osobowy, w tym wolontariuszy i praca społeczna członków. |
10 |
|
RAZEM |
100 |
|
VI. Analiza i ocena realizacji zleconych zadań publicznych (dotyczy organizacji, które w
latach poprzednich realizowały zlecone zadania publiczne)
Doświadczenie oferenta w realizacji zadań publicznych zgodnych z rodzajem zadania wskazanym w ogłoszeniu konkursowym
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Wynik głosowania komisji konkursowej do opiniowania ofert
Ofertę rekomendowało/rekomendował …….. członków/członek komisji konkursowej do opiniowania ofert.
Za brakiem rekomendacji dla oferty głosowało/głosował …… członków/członek komisji konkursowej do opiniowania ofert.
Od głosu wstrzymało/wstrzymał się ……… członków/członek komisji konkursowej do opiniowania ofert.
Stanowisko komisji konkursowej do opiniowania ofert
Komisja konkursowa do opiniowania ofert rekomenduje dofinansowanie/finansowanie w wysokości …………..……….. złotych /niedofinansowanie/niefinansowanie zadania
Uwagi
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Podpisy obecnych na posiedzeniu członków komisji konkursowej do opiniowania ofert
Lp. |
Imię i nazwisko członka Komisji konkursowej do opiniowania ofert |
Podpisy poszczególnych członków Komisji konkursowej do opiniowania ofert |
1. |
|
|
2. |
|
|
3. |
|
|
4. |
|
|
BURMISTRZ
/-/ Jacek Kowalski
Załącznik nr 3 do ogłoszenia
………………………………………
(data)
INDYWIDUALNA KARTA OCENY
|
Adnotacje urzędowe |
Treść adnotacji: |
1. |
Numer zarządzenia w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert |
|
2. |
Tytuł zadania publicznego |
|
3. |
Nazwa i adres oferenta |
|
Lp. |
Kryterium |
Maksymalna liczba punktów |
Przyznana liczba punktów |
---|---|---|---|
I a. |
Proponowana jakość wykonania zadania |
40 |
|
1. |
Zgodność założonych rezultatów z celami i priorytetami zadania określonymi w ogłoszeniu konkursowym/ |
10 |
|
2. |
Adresaci zadania: opis odbiorców i sposób zaspokajania ich potrzeb. |
10 |
|
3. |
Organizacyjna jakość zadania: przejrzysty plan działań, spójny z harmonogramem, możliwość realizacji zadania w sytuacji epidemii |
10 |
|
4. |
Racjonalne określenie rezultatów zadania oraz sposobu ich monitorowania: -zgodność zakresu rzeczowego z harmonogramem i kalkulacją kosztów; -spodziewane rezultaty |
10 |
|
I b |
Kwalifikacje osób realizujących zadanie |
10 |
|
1. |
Kwalifikacje, kompetencje i doświadczenie osób zaangażowanych w realizację zadania. |
10 |
|
II. |
Doświadczenie oferenta w realizacji zadań publicznych, w tym: |
20 |
|
1. |
Wcześniej zrealizowane projekty |
10 |
|
2. |
Dotychczasowa współpraca z Miastem Nowy Dwór Mazowiecki |
10 |
|
III. |
Przedstawiona kalkulacja kosztów realizacji zadania publicznego, w tym w odniesieniu do zakresu rzeczowego zadania, w szczególności: |
10 |
|
1. |
Poprawne, racjonalne i zasadne przedstawienie kosztów zadania w odniesieniu do zaplanowanych działań |
10 |
|
IV–V |
Udział innych środków finansowych planowany |
20 |
|
1. |
Wkład własny finansowy oraz świadczenia od odbiorców |
10 |
|
2. |
Wkład osobowy, w tym wolontariuszy i praca społeczna członków. |
10 |
|
RAZEM |
100 |
|
VI. Analiza i ocena realizacji zleconych zadań publicznych (dotyczy organizacji, które w
latach poprzednich realizowały zlecone zadania publiczne)
Doświadczenie oferenta w realizacji zadań publicznych zgodnych z rodzajem zadania wskazanym w ogłoszeniu konkursowym
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………
BURMISTRZ
/-/ Jacek Kowalski
Informacja pochodzi z generatora wniosków Witkac.pl