Piszesz wniosek o dotację, mały grant do urzędu miasta, gminy? Jak wypełnić formularz wniosku? Zamów poradnik ngo.pl
Otwarty konkurs ofert na wspieranie realizacji zadań gminy Łapy z zakresu organizacji opieki sprawowanej nad...
OGŁOSZENIE
otwartego konkursu ofert na realizację zadań gminy Łapy z zakresu organizacji opieki sprawowanej nad dziećmi do lat 3 w formie klubu dziecięcego lub żłobka w 2022 r. na podstawie ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3
(t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1324 z późn. zm.).
- Rodzaj i cel zadania:
Organizacja opieki dla 40 dzieci w wieku do lat 3 sprawowanej w formie klubu dziecięcego lub żłobka w 2023 r.
1. Zadanie polega na zorganizowaniu i zapewnieniu opieki nad dziećmi do lat 3 w dni robocze od poniedziałku do piątku w wymiarze nie większym niż 10 godzin dziennie na każde dziecko w 2023 r. zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1324 z późn. zm.). Współfinansowanie z budżetu Gminy Łapy opieki nad dzieckiem w klubie dziecięcym lub żłobku nie obejmuje opieki sprawowanej w soboty oraz dni ustawowo wolne od pracy.
2. Zadanie obejmuje w szczególności:
- zapewnienie dziecku opieki w warunkach bytowych zbliżonych do warunków domowych;
- zagwarantowanie dziecku właściwej opieki pielęgnacyjnej oraz edukacyjnej, przez prowadzenie zajęć zabawowych z elementami edukacji z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb dziecka;
- prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych, uwzględniających rozwój psychomotoryczny dziecka, właściwych do wieku dziecka;
- współpracę z rodzicami/opiekunami prawnymi dziecka;
- zapewnienie dziecku bezpieczeństwa w czasie przebywania w klubie dziecięcym lub żłobku oraz odpowiednich warunków higieniczno-sanitarnych, zgodnych z obowiązującymi przepisami;
- zapewnienie opieki przez personel o kwalifikacjach zawodowych i ilości określonych w ustawie o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3;
- wyposażenie budynku/pomieszczenia klubu dziecięcego lub żłobka przez oferenta m.in. w meble, zabawki i pomoce dydaktyczne;
- godziny pracy klubu dziecięcego lub żłobka powinny być dostosowane do potrzeb mieszkańców korzystających z usług klubu dziecięcego lub żłobka.
3. Warunkiem zawarcia umowy z podmiotem, któremu Burmistrz Łap zleci organizację opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w formie klubu dziecięcego lub żłobka jest prowadzenie naboru do klubu dziecięcego lub żłobka w systemie ciągłym (całorocznym) i otwartym.
4. Nie przewiduje się możliwości realizacji zadania w sposób określony w art. 16a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, tj. za pośrednictwem „operatorów projektów”.
- Wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację tego zadania
- W roku 2023 Gmina Łapy zaplanowała w budżecie środki finansowe, na realizację zadań z zakresu organizacji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w wysokości 304 000,00 zł (słownie: trzysta cztery tysiące złotych zero groszy).
- Zasady przyznawania dotacji
- Zasady przyznawania dotacji określają przepisy art. 61 ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1324 z późn. zm.) i art. 221 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1634 z późn. zm.).
- Zlecenie zadania następuje na zasadach, o którym mówi art. 5 ust. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1327 z późn. zm.).
- Całokształt spraw związanych z przeprowadzeniem konkursu, czyli ogłoszenie konkursu, składanie i ocena ofert, umowa oraz sprawozdawczość realizowana jest z wykorzystaniem systemu informatycznego (generatora wniosków) www.witkac.pl.
- Szczegółowe warunki przyznawania dotacji, realizacji zadania i rozliczenia dotacji zostaną określone w umowie zgodnej z wzorem określonym w załączniku nr 3 do Rozporządzenia Przewodniczącego Komitetu do spraw pożytku publicznego w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadania publicznego oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań (Dz. U. z 2018 r. poz. 2057). (Wzór umowy w załączeniu).
- Warunkiem przystąpienia do konkursu jest złożenie oferty zgodnej z wzorem określonym w aktualnym Rozporządzeniu Przewodniczącego Komitetu do spraw pożytku publicznego w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadania publicznego oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań (Dz. U. z 2018 r. poz. 2057) w systemie witkac.pl zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale VII niniejszego ogłoszenia.
- Złożenie oferty nie jest równoznaczne z przyznaniem dotacji.
- W momencie rezygnacji podmiotu lub odmowy podpisania umowy zastrzega się możliwość przeznaczenia zarezerwowanych środków na inną wyłonioną ofertę.
- Zadanie powinno być przedmiotem działalności statutowej podmiotu ubiegającego się o dotację.
- Wydatki finansowe poniesione w okresie realizacji zadania na jego realizację przed dniem podpisania umowy stanowią wkład własny oferenta w realizowane zadanie.
- Wkład osobowy powinien być poświadczony umowami wolontariackimi bądź oświadczeniami członków organizacji o wykonanej pracy społecznej w ramach zadania publicznego.
- Konieczne jest oszacowanie wartości wkładu własnego w postaci wkładu osobowego w kosztorysie oferty, jeśli taka postać wkładu własnego została przewidziana przez oferenta. Przeciętna stawka godzinowa za określony typ pracy stosowana do rozliczeń wkładu własnego osobowego w postaci pracy wolontariuszy nie może być wyższa niż 30 zł/h brutto.
- Dotacje przyznane podmiotowi na realizację zadania w zakresie organizacji opieki nad dziećmi sprawowanej w formie klubu dziecięcego lub żłobka mogą być przeznaczone wyłącznie na wydatki kwalifikowane, do których zalicza się wydatki bieżące związane z realizacją zadania w szczególności:
- koszty pracowników realizujących zadanie publiczne,
- koszty eksploatacyjne lokalu (m.in. koszt czynszu, wynajmu, gaz, energia elektryczna, ciepła i zimna woda, ścieki, ogrzewanie),
- koszty administracyjne, m.in. obsługa księgowa zadania, koszty utrzymania lokalu w czystości, koszty zakupu środków czystości,
- inne koszty wynikające ze specyfiki realizowanego zadania.
z wyłączeniem:
- wydatków na wyżywienie dzieci;
- wydatków na organizację opieki na dziećmi, które nie są odbiorcami zadania zgodnie z zapisami pkt. V;
- wydatków poniesionych przed datą zawarcia umowy na udzielenie dotacji oraz po dacie zakończenia zadania;
- wydatków na prace budowlane i inne zadania inwestycyjne;
- wydatków na działalność gospodarczą i polityczną;
- opłaty leasingowe oraz zobowiązania z tytułu otrzymanych kredytów;
- Koszt wyżywienia dzieci powinien być pokrywany przez rodziców w formie odrębnej opłaty i nie powinien być składową kosztów/opłat przedstawianych w ofercie.
- W przypadku zrekrutowania przez oferenta niższej liczby dzieci niż wskazana w ofercie oraz w przypadku rezygnacji przez rodzica/opiekuna prawnego dziecka z opieki świadczonej w żłobku/ klubie dziecięcym i niezrekrutowaniu na to miejsce innego dziecka, gmina Łapy zastrzega sobie prawo do odpowiedniego zmniejszenia przyznanej kwoty dotacji. Zakres zmian, z zachowaniem warunków ogłoszenia o otwartym konkursie ofert, określony zostanie szczegółowo w treści aneksu do umowy.
- Niedozwolone jest podwójne finansowanie wydatku, czyli zrefundowanie całkowite lub częściowe danego wydatku dwa razy ze środków publicznych, zarówno krajowych, jak i wspólnotowych.
- Wymagania, które powinni spełniać oferenci
- Do składania ofert zaprasza się podmioty określone w art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1324 z późn. zm.).
- Podmiot realizujący zadanie posiada:
- wpis do rejestru żłobków i klubów dziecięcych zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3,
- niezbędną bazę lokalową na terenie gminy Łapy przystosowaną do realizacji zadania, spełniającą wymagania określone w ustawie z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 oraz Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 lipca 2014 r. w sprawie wymagań lokalowych i sanitarnych, jakie musi spełniać lokal, w którym ma być prowadzony żłobek lub klub dziecięcy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 72).
- działa na podstawie statutu oraz zgodnie z regulaminem organizacyjnym, o których mowa w ustawie o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3,
- posiada kadrę spełniającą wymagania określone w ustawie z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 oraz w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 25 marca 2011 r. w sprawie zakresu programów szkoleń dla opiekuna w żłobku lub klubie dziecięcym oraz dziennego opiekuna (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1205).
- zapewnia realizację zadania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi, treścią niniejszego ogłoszenia o konkursie oraz zawartą umową.
- Odbiorcy zadania publicznego
- Odbiorcami zadania w zakresie organizacji opieki sprawowanej nad dziećmi w wieku do lat 3 w formie żłobka lub klubu dziecięcego są dzieci, które łącznie spełniają następujące warunki:
- ich rodzice lub opiekunowie prawni zamieszkują na terenie Gminy Łapy,
- w wieku od ukończenia 20. tygodnia życia w przypadku żłobka i 1. roku życia w przypadku klubu dziecięcego,
- do ukończenia roku szkolnego, w którym dziecko ukończy 3 rok życia,
- W przypadku, gdy niemożliwe lub utrudnione jest objęcie dziecka, które ukończyło 3 rok życia wychowaniem przedszkolnym dziecko może być odbiorcą zadania do ukończenia 4. roku życia. Rodzice dziecka są zobowiązani do złożenia podmiotowi prowadzącemu opiekę oświadczenia o przeszkodach w objęciu dziecka wychowaniem przedszkolnym.
- Termin i warunki realizacji zadań.
- Dofinansowane zadanie może być wykonywane w okresie od 1 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r.
- Zadania powinny być realizowane z najwyższą starannością, zgodnie z warunkami określonymi w ofercie oraz umowie oraz obowiązującymi standardami i przepisami.
- Dopuszcza się pobieranie opłat od adresatów zadania pod warunkiem, że oferent realizujący zadanie publiczne prowadzi działalność odpłatną pożytku publicznego, z której przychód przeznacza na działalność statutową.
- Zleceniobiorcy są zobowiązani do wyodrębnienia ewidencji księgowej środków finansowych otrzymanych na realizację zadania zgodnie z ustawą o rachunkowości, w sposób umożliwiający identyfikację poszczególnych operacji księgowych.
- Zadanie powinno być zrealizowane w taki sposób, aby działaniami objęta była jak największa liczba uczestników.
- W trakcie realizacji zadań szczególną uwagę zwraca się na:
- zgodne z przeznaczeniem wykorzystanie przyznanych kwot dotacji;
- prawidłowe, rzetelne i terminowe sporządzenie rozliczeń finansowych i sprawozdań merytorycznych;
- oszczędne i celowe wydatkowanie przyznanych środków publicznych.
- Oferenci, których oferty zostaną wybrane do dofinansowania w otwartym konkursie ofert oraz będą realizować zadanie publiczne zobowiązani są do udostępniania informacji publicznej na zasadach i w trybie określonym w art. 4a, 4b, 4c ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
- Oferent zobowiązany jest do przestrzegania zapisów ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym w szczególności art. 21 „przed nawiązaniem z osobą stosunku pracy lub przed dopuszczeniem osoby do innej działalności związanej z wychowaniem, edukacją, wypoczynkiem, leczeniem małoletnich lub z opieka nad nimi pracodawcy lub inni organizatorzy w zakresie takiej działalności są zobowiązani do uzyskania informacji, czy dane tej osoby nie są zmieszczone w Rejestrze z dostępem ograniczonym”.
- Rozliczenie dotacji następuje w formie pisemnego sprawozdania merytorycznego zgodnego z załącznikiem nr 3 do Rozporządzenia Przewodniczącego Komitetu do spraw pożytku publicznego w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadania publicznego oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań (Dz. U. z 2018 r. poz. 2057).
- Środki niewykorzystane w terminie przewidzianym w umowie oraz wykorzystane niezgodnie z przeznaczeniem podlegają zwrotowi na rzecz Urzędu Miejskiego w Łapach wraz z odsetkami jak dla zaległości podatkowych.
- Termin i zasady składania ofert
- Oferty należy składać poprzez generator ofert konkursowych w serwisie witkac.pl. Formularz oferty konkursowej w serwisie witkac.pl jest zgodny z wzorem określonym w aktualnym załączniku nr 1 Rozporządzenia Przewodniczącego Komitetu do spraw pożytku publicznego w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadania publicznego oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań (Dz. U. z 2018 r. poz. 2057).
- Termin złożenia ofert elektronicznie w serwisie witkac.pl: do 21 grudnia 2022 r.
- Po złożeniu oferty w generatorze ofert konkursowych witkac.pl niezbędne jest wydrukowanie oferty wraz z potwierdzeniem złożenia oferty (wygenerowanym automatycznie po prawidłowym złożeniu oferty), podpisanie przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu oferenta (-ów) wymienione w Dziale 2 KRS bądź innym rejestrze lub których uprawnienia wynikają z załączonych pełnomocnictw, a następnie złożenie oferty wraz z potwierdzeniem złożenia oferty oraz obowiązującymi załącznikami w nieprzekraczalnym terminie do 22 grudnia 2022 r. do godz. 15:30 (przy czym o zachowaniu terminu decyduje data wpływu podpisanej oferty do Urzędu Miejskiego):
- osobiście w godzinach: poniedziałek: 8.00 - 16.00, wtorek-piątek: 7.30 - 15.30 w Urzędzie Miejskim ul. Sikorskiego 24, 18-100 Łapy;
- za pośrednictwem poczty lub poczty kurierskiej na adres: Urząd Miejski ul. Sikorskiego 24, 18-100 Łapy;
- za pomocą profilu zaufanego ePUAP ;
- za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego na adres sekretariat@um.lapy.pl.
Oferty złożone w generatorze, bez złożenia podpisanej oferty i potwierdzenia złożenia oferty w ww. terminie, nie będą podlegać ocenie merytorycznej. Za prawidłowe potwierdzenie złożenia oferty uznaje się jedynie potwierdzenie wygenerowane za pomocą generatora. Oferty, które zostaną poświadczone potwierdzeniem innym niż wygenerowane z generatora, nie będą podlegać ocenie. Oferty złożone w generatorze nie mogą być uzupełniane ani anulowane po upływie terminu składania ofert. W przypadku chęci wycofania (przed upływem terminu składania ofert) oferty złożonej w generatorze oferty, należy dostarczyć do Urzędu Miejskiego w Łapach oświadczenie o wycofaniu oferty.
- W ofercie należy wskazać dodatkowe informacje dotyczące rezultatów realizacji zadania publicznego, o których mowa w pkt. III ppkt. 6 oferty.
- Obligatoryjnie należy złożyć:
a) prawidłowo wypełniony formularz oferty podpisany przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli, zgodnie z kopią odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego, innego rejestru lub ewidencji.
b) w przypadku, gdy oferent nie podlega wpisowi w Krajowym Rejestrze Sądowym – potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię aktualnego wyciągu z innego rejestru lub ewidencji; odpis musi być zgodny z aktualnym stanem faktycznym i prawnym;
c) w przypadku wyboru innego sposobu reprezentacji oferentów składających ofertę wspólną niż wynikający z Krajowego Rejestru Sądowego lub innego właściwego rejestru - dokument potwierdzający upoważnienie do działania w imieniu oferenta(-ów);
d) kopię pełnomocnictwa lub upoważnienia w przypadku składania ofert przez osoby upoważnione do reprezentowania podmiotu.
e) Inne dokumenty wynikające ze składanej oferty, w tym dokumenty potwierdzające kwalifikacje, wykształcenie i doświadczenie kadry (opiekuńczej i zarządzającej) oraz statut i regulamin organizacyjny żłobka lub klubu dziecięcego potwierdzone za zgodność z oryginałem.
- Poza załącznikami wymienionymi w ust. 5 oferent może dołączyć rekomendacje i opinie.
- W przypadku, gdy oferta składana jest przez więcej niż jednego oferenta, każdy z oferentów zobowiązany jest do załączenia wszystkich dokumentów wymienionych w ust. 5.
- Oferent zobowiązany jest w terminie do 5 dni roboczych od daty otrzymania informacji o przyznaniu dotacji, przesłać w formie elektronicznej w systemie witkac.pl:
- zaktualizowanego harmonogramu i kosztorysu realizacji zadania, stanowiących załączniki do umowy,
- potwierdzenia aktualności danych oferenta zawartych w ofercie, niezbędnych do przygotowania umowy.
10. Nieprzesłanie oświadczenia oraz dokumentów, o którym mowa w ust. 9, tożsame jest z nieprzyjęciem dotacji przez oferenta.
11. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane ze względów formalnych.
- Termin, tryb i kryteria wyboru ofert.
- Złożone oferty podlegają ocenie formalnej i merytorycznej.
- Oceny formalnej dokonuje pracownik merytoryczny Urzędu Miejskiego w Łapach i sporządza na tę okoliczność protokół.
- Ocena formalna jest dokonywana w oparciu o następujące kryteria:
L.p. |
Kryterium formalne |
Tak/Nie |
Możliwość uzupełnienia |
---|---|---|---|
1. |
Czy oferta została złożona w terminie wskazanym w ogłoszeniu o konkursie? |
|
Brak możliwości uzupełnienia/ W przypadku odpowiedzi NIE oferta odrzucona |
2. |
Czy oferta zawiera wszystkie wymagane załączniki? |
|
Do uzupełnienia w ciągu 3 dni od otrzymania informacji |
3. |
Czy podmiot składający ofertę jest uprawniony do udziału w konkursie? |
|
Brak możliwości uzupełnienia/ W przypadku odpowiedzi NIE oferta odrzucona* |
4. |
Czy oferta została podpisana przez upoważnione do tego osoby? |
|
Brak możliwości uzupełnienia/ W przypadku odpowiedzi NIE oferta odrzucona |
- Oferty spełniające wymogi formalne opiniuje komisja konkursowa, powołana Zarządzeniem Burmistrza Łap.
- Komisja konkursowa ocenia oferty w oparciu o następujące kryteria zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1327 z późn. zm.):
L.p. |
Kryterium oceny: |
Punktacja: |
---|---|---|
1. |
merytoryczna wartość oferty zawierająca m.in. ocenę możliwości realizacji zadania, społeczne znaczenie inicjatywy (ilość odbiorców/ adresatów zadania, atrakcyjność i dostępność oferty dla odbiorców/adresatów) |
0-10 pkt |
2. |
udział środków własnych oraz wielkość pozyskanych środków z innych źródeł |
0-10 pkt |
3. |
ocenę kalkulacji kosztów zadania pod kątem ich celowości, efektywności oraz oszczędności (rzetelność przedłożonego planu rzeczowo-finansowego, zasadność wydatkowania środków, spójność kalkulacji kosztów z opisem merytorycznym) |
0-10 pkt
|
4. |
posiadanie przez wnioskodawcę odpowiedniego potencjału ludzkiego, zasobów rzeczowych i kadrowych zapewniających prawidłową realizację zadania (liczba kadry, kwalifikacje, ukończone szkolenia i doświadczenie zespołu, przy udziale którego będzie realizowana opieka – spełnienie warunków określonych w ustawie z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1324 z późn. zm.). |
0-10 pkt |
5. |
udział wkładu rzeczowego (m.in. warunki lokalowe, plac zabaw, taras, weranda, monitoring), osobowego, w tym świadczenia wolontariuszy i praca społeczna członków |
0-10 pkt |
6. |
ocena dotychczasowej współpracy przy realizacji zleconych zadań publicznych, w tym rzetelność i terminowość oraz sposób rozliczenia otrzymanych na ten cel środków |
0-10 pkt |
Maksymalna ilość punktów: |
60 punktów |
- Oferty, które uzyskają ocenę poniżej 31 punktów (średnia arytmetyczna punktów przyznanych przez członków komisji konkursowej) nie zostaną rekomendowane Burmistrzowi Łap do dofinansowania.
- Po zapoznaniu się z opinią i protokołem komisji konkursowej konkurs rozstrzyga, dokonując wyboru ofert, Burmistrz Łap w ciągu 28 dni od upływu terminu do składania ofert.
- Rozstrzygnięcie konkursu podaje się do publicznej wiadomości na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Łapach www.lapy.pl, a także w BIP i tablicy ogłoszeń.
- Oferenci zostaną powiadomieni o przyjęciu oferty do realizacji lub jej odrzuceniu oraz kwocie przyznanej dotacji poprzez podanie rozstrzygnięcia na stronie www.lapy.pl, BIP Gminy Łapy oraz na tablicy ogłoszeń.
- Wysokość przyznanej dotacji może być niższa niż wnioskowana w ofercie. W takim przypadku oferent może negocjować warunki i koszty realizacji zadania oraz zmniejszenie zakresu rzeczowego zadania lub wycofać swoją ofertę.
- W przypadku przyjęcia do realizacji zadania za niższą niż wnioskowana kwota dotacji, oferent zobowiązany jest do przedłożenia aktualizacji opisu, harmonogramu działań i ewentualnie opisu zakładanych rezultatów realizacji zadania publicznego/ dodatkowych informacji dotyczących rezultatów realizacji zadania oraz korekty kalkulacji przewidywanych kosztów realizacji zadania w zakresie różnicy pomiędzy wnioskowaną, a przyznaną kwotą dotacji. W ramach korekty oferent nie może zmniejszyć udziału procentowego dotacji w całkowitym koszcie realizacji zadania opisanego w rozdziale III pkt. 10 niniejszego ogłoszenia. Korektę należy złożyć w terminie 7 dni od daty rozstrzygnięcia konkursu.
- Każdy w terminie 30 dni od daty ogłoszenia wyników otwartego konkursu ofert może żądać uzasadnienie wyboru lub odrzucenia oferty.
- Burmistrz Łap zastrzega sobie prawo odwołania konkursu ofert w całości lub części, dokonania korekty treści ogłoszenia, przedłużenia terminu składania ofert, zmiany terminu i miejsca otwarcia ofert oraz terminu rozstrzygnięcia ofert.
- Informacji w sprawie konkursu udziela Urszula Romualdowska, Inspektor ds. promocji i kontaktów z mediami, Urząd Miejski w Łapach, ul. Gen. Wł. Sikorskiego 24, 18-100 Łapy, p. 203, tel. 85 715 22 51, w. 203, e-mail: promocja@um.lapy.pl
- Informacje o zrealizowanych zadaniach publicznych tego samego rodzaju
Samorząd gminy Łapy zrealizował w latach 2020 i 2021 zadania publiczne tego samego rodzaju i udzielił dotacji następującym podmiotom w wysokości:
2021 r.
Stowarzyszenie „KUL-Turysta” Łapy, MALUCHOLANDIA, kwota dotacji: 266 880 zł.
2022 r.
Stowarzyszenie „KUL-Turysta” Łapy, MALUCHOLANDIA, kwota dotacji: 266 880 zł.
- Informacja Administratora – zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., zwanego dalej RODO
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Łap (Urząd Miejski w Łapach, ul. Gen. Wł. Sikorskiego 24, 18-100 Łapy), NIP: 9662106860, REGON: 050659094, sekretariat@um.lapy.pl, www.lapy.pl,bip.um.lapy.wrotapodlasia.pl.
- Administrator, zgodnie z art. 37 ust. 1 lit. a) RODO, powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować za pomocą poczty elektronicznej pod adresem: iod@um.lapy.pl.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z otwartym konkursem ofert na wspieranie realizacji zadań gminy Łapy w zakresie organizacji opieki sprawowanej nad dziećmi do lat 3 w formie klubu dziecięcego lub żłobka w 2023 r. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- Pani/Pana dane osobowe będą ujawniane wyłącznie osobom upoważnionym przez administratora danych osobowych i podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Ponadto w zakresie stanowiącym informację publiczną dane będą ujawniane każdemu zainteresowanemu taką informacją lub publikowane w BIP. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich i organizacji międzynarodowych.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa dot. archiwizacji.
- Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz z zastrzeżeniem przepisów prawa przysługuje Pani/Panu prawo do:
- sprostowania danych,
- usunięcia danych,
- ograniczenia przetwarzania danych,
- przenoszenia danych,
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza powszechnie obowiązujące przepisy w tym zakresie.
Realizacja wyżej wymienionych praw odbywa się poprzez złożenie pisemnego podania do Administratora.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do udziału otwartym konkursie ofert na wspieranie realizacji zadań gminy Łapy w zakresie organizacji opieki sprawowanej nad dziećmi do lat 3 w formie klubu dziecięcego lub żłobka w 2023 r. Konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak możliwości wzięcia udziału w konkursie ofert.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o którym mowa w art. 22.
Informacja pochodzi z generatora wniosków Witkac.pl