Piszesz wniosek o dotację, mały grant do urzędu miasta, gminy? Jak wypełnić formularz wniosku? Zamów poradnik ngo.pl
Organizacja żoliborskich eliminacji do Warszawskiej Olimpiady Młodzieży
Opis zadania:
Przedmiotem zadania jest organizacja zawodów sportowych w ramach żoliborskich eliminacji do Warszawskiej Olimpiady Młodzieży w relacji szkolnej.
Ogólne warunki realizacji zadania publicznego - organizacja zawodów zgodnie z harmonogramem i regulaminem Warszawskiej Olimpiady Młodzieży.
Cześć A
Organizacja żoliborskich eliminacji do Warszawskiej Olimpiady Młodzieży (WOM) w biegach przełajowych dla żoliborskich szkół w 3 kategoriach wiekowych: dzieci, młodzież i licealiada oddzielnie dla dziewcząt i chłopców (łącznie 3 zawody).
Środki finansowe przeznaczone na realizację zadania (część A) będzie można przeznaczyć na:
- wypożyczenie sprzętu do elektronicznego pomiaru czasu,
- obsługę sędziowską,
- obsługę medyczną (ratownik medyczny),
- zakup medali dla zwycięzców (I, II i III miejsce) we wszystkich kategoriach,
- obsługę techniczną,
- wydruk numerów startowych,
- koszty związane z zapewnieniem dostępności zadania publicznego.
Środki finansowe, które będą traktowane jako koszty niekwalifikowane do sfinansowania/dofinansowania w ramach realizacji zadania publicznego:
koszty administracyjne (koszty mediów, czynsze itp.).
Część B
Organizacja żoliborskich eliminacji do Warszawskiej Olimpiady Młodzieży dla żoliborskich szkół w 3 kategoriach wiekowych: dzieci, młodzież i licealiada oddzielnie dla dziewcząt i chłopców (łącznie 53 zawody).
Zawody w kategorii dzieci w następujących dyscyplinach (21 zawodów):
1)piłka nożna [organizacja – 2 x 6 drużyn, medale – 60 (6 x 10 szt.), puchary – 6],
2)piłka ręczna [organizacja – 2 x 6 drużyn, medale – 84 (6 x 14 szt.), puchary – 6],
3)unihokej [organizacja – 2 x 6 drużyn, wynajem band, medale – 72 (6 x 12 szt.), puchary – 6],
4)tenis stołowy [organizacja – 2 x 6 drużyn, medale – 18 (6 x 3 szt.), statuetki – 18 (6 x 3 szt.)],
5)koszykówka [organizacja – 2 x 6 drużyn, medale – 72 (6 x 12 szt.), puchary – 6],
6)piłka siatkowa [organizacja – 2 x 6 drużyn, medale – 60 (6 x 10 szt.), puchary – 6],
7)4-bój lekkoatletyczny [organizacja – 2 x 6 drużyn, medale – 36 (6 x 6 szt.), puchary – 6],
8)szachy [organizacja – 6 drużyn mieszanych, medale – 12 (3 x 4 szt.), statuetki – 12 (3 x 4 szt.)],
9)badminton [organizacja – 2 x 6 drużyn, medale – 18 (6 x 3 szt.), statuetki – 18 (6 x 3 szt.)],
10)pływanie [organizacja: 16 + 2 serie i 2 x 6 drużyn, medale – 48 (16 x 3 szt.), puchary – 6],
11)dwa ognie usportowione [organizacja – 2 x 5 drużyn, medale – 120 (10 x 12 szt.), puchary – 6].
Zawody w kategorii młodzież w następujących dyscyplinach (20 zawodów):
1)piłka nożna [organizacja – 2 x 6 drużyn, medale – 60 (6 x 10 szt.), puchary – 6],
2)piłka ręczna [organizacja – 2 x 6 drużyn, medale – 84 (6 x 14 szt.), puchary – 6],
3)unihokej [organizacja – 2 x 6 drużyn, wynajem band, medale – 72 (6 x 12 szt.), puchary – 6],
4)tenis stołowy [organizacja – 2 x 6 drużyn, medale – 18 (6 x 3 szt.), statuetki – 18 (6 x 3 szt.)],
5)koszykówka [organizacja – 2 x 6 drużyn, medale – 72 (6 x 12 szt.), puchary – 6],
6)piłka siatkowa [organizacja – 2 x 6 drużyn, medale – 72 (6 x 12 szt.), puchary – 6],
7)lekkoatletyka [organizacja – 2 x 6 drużyn, medale – 93 (dziewczyny 7 x 3 szt., chłopcy 8 x 3 szt., sztafety 4 x 12 szt.), puchary – 6],
8)ringo [organizacja – 6 drużyn mieszanych, medale – 18 (3 x 6 szt.), puchary – 3],
9)szachy [organizacja – 6 drużyn mieszanych, medale – 12 (3 x 4 szt.), statuetki – 12 (3 x 4 szt.],
10) badminton [organizacja – 2 x 6 drużyn, medale – 18 (6 x 3 szt.), statuetki – 18 (6 x 3 szt.)],
11) pływanie [organizacja – 6 + 2 serie i 2 x 6 drużyn, medale – 18 (6 x 3 szt.), puchary – 6],
Zawody w kategorii licealiada w następujących dyscyplinach (12 zawodów):
- piłka nożna [organizacja – dziewczyny 5 drużyn oraz chłopcy 8 drużyn, medale – 60 (6 x 10 szt.), puchary – 6],
- koszykówka [organizacja – dziewczyny 5 drużyn oraz chłopcy 8 drużyn, medale – 72 (6 x 12 szt.), puchary – 6],
- piłka siatkowa [organizacja – dziewczyny 5 drużyn oraz chłopcy 8 drużyn, medale – 72 (6 x 12 szt.), puchary – 6],
- badminton [organizacja – dziewczyny 5 drużyn oraz chłopcy 8 drużyn, medale – 18 (6 x 3 szt.), statuetki – 18 (6 x 3 szt.)],
- piłka ręczna [organizacja – dziewczyny 5 drużyn oraz chłopcy 8 drużyn, medale – 84 (6 x 14 szt.), puchary – 6],
- tenis stołowy [organizacja – dziewczyny 5 drużyn oraz chłopcy 8 drużyn, medale – 18 (6 x 3 szt.), statuetki – 18 (6 x 3 szt.)].
Środki finansowe przyznane na realizację zadania (część B) będzie można przeznaczyć na:
- obsługę sędziowską,
- obsługę techniczną,
- obsługę medyczną (ratownik medyczny),
- zakup medali i pucharów dla zwycięzców (I, II, III miejsce),
- zakup statuetek dla zwycięzców (I, II, IIII miejsce) w dyscyplinach tenis stołowy, badminton i szachy,
- wynajem lub zakup drobnego sprzętu sportowego,
- wynajem band do unihokeja,
- wypożyczenie sprzętu do pomiaru czasu,
- materiały biurowe,
- koszty związane z zapewnieniem dostępności zadania publicznego.
Środki finansowe, które będą traktowane jako koszty niekwalifikowane do sfinansowania/dofinansowania w ramach realizacji zadania publicznego:
koszty administracyjne (koszty mediów, czynsze itp.).
Ocena ofert
Przy ocenie ofert zarówno części A i części B brane będą pod uwagę:
- doświadczenie w organizacji imprez sportowych dla dzieci i młodzieży szkolnej,
- zgodność odbiorców zadania z wymogami zawartymi w ogłoszeniu konkursowym
- sposoby zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- kwalifikacje, kompetencje i doświadczenie osób zaangażowanych w realizację zadania publicznego,
- zgodność oferty z rodzajem zadania publicznego wskazanym w ogłoszeniu konkursowym,
- prowadzenie działalności zgodnej z rodzajem zadania wskazanym w ogłoszeniu konkursowym,
- dysponowanie odpowiednim sprzętem i zasobami do realizacji zadania publicznego, prawidłowa kwalifikacja kosztów do poszczególnych kategorii kosztów,
- szczegółowy opis pozycji kosztorysu,
- wkład rzeczowy, w szczególności dysponowanie odpowiednimi zasobami materialnymi adekwatnymi do realizacji zadania publicznego,
- wkład osobowy, w tym świadczenia wolontariuszy i praca społeczna członków
- spełnienie obowiązku ubezpieczenia imprez (posiadanie polisy odpowiedzialności cywilnej organizatora), o czym oferent powinien poinformować w części VI oferty – Inne informacje – Inne działania mogące mieć znaczenie przy ocenie ofert.
Nie dopuszcza się pobierania świadczeń pieniężnych od obiorców zadania publicznego.
W celu ochrony środowiska naturalnego przed negatywnymi skutkami użycia przedmiotów jednorazowego użytku wykonanych z tworzyw sztucznych, w umowie o wsparcie bądź powierzenie realizacji zadania publicznego, Zleceniobiorca zobowiązany będzie do wyeliminowania niektórych produktów z tworzyw sztucznych (pełna informacja w § 3 ust. 7 ogłoszenia konkursowego).
Akceptacja sprawozdania i rozliczenia dotacji polegać będzie na weryfikacji przez Zleceniobiorcę (Miasto Stołeczne Warszawa) założonych w ofercie rezultatów i działań Zleceniobiorcy (oferenta).
Informacja pochodzi z generatora wniosków Witkac.pl