Piszesz wniosek o dotację, mały grant do urzędu miasta, gminy? Jak wypełnić formularz wniosku? Zamów poradnik ngo.pl
„Telefon Zaufania” jako forma wsparcia psychologicznego osób doświadczających przemocy domowej oraz znajdujących się w sytuacji...
Forma: wsparcie.
OPIS ZADANIA PUBLICZNEGO
Zadanie polega na:
1. uruchomieniu i prowadzeniu „telefonu zaufania” dla mieszkańców Wrocławia doświadczających przemocy domowej i znajdujących się w sytuacji kryzysowej;
2. zapewnieniu telefonicznych konsultacji psychologicznych przez minimum 8 godzin dziennie w święta i dni wolne od pracy, w szczególności:
a) udzielaniu wsparcia psychologicznego i rozmowy motywującej do podjęcia działań terapeutycznych;
b) udzieleniu informacji o miejscach i formach pomocy specjalistycznej osobom doświadczającym przemocy oraz znajdującym się w sytuacji kryzysowej;
c) zapewnieniu rozmówcom poczucia wsparcia psychicznego, zainteresowania i pomocy w rozwiązaniu problemu;
d) edukacji społeczeństwa w zakresie zaburzeń psychicznych, uzależnień, przemocy oraz zmiany stereotypów myślowych.
Oferent może złożyć w konkursie tylko jedną ofertę. W przypadku złożenia większej liczby ofert, wszystkie zostaną odrzucone ze względów formalnych.
Oferty należy wypełnić i wygenerować w wersji elektronicznej za pomocą aplikacji NGO GENERATOR. Oferty po wydrukowaniu z aplikacji NGO GENERATOR należy podpisać przez osobę/osoby upoważnione do składania oświadczeń woli ze strony oferenta i złożyć w wersji papierowej każda strona oferty w formacie A4 w Wydziale Partycypacji Społecznej Urzędu Miejskiego Wrocławia ulica Gabrieli Zapolskiej 4, pokój 120.
W przypadku braku możliwości wejścia do Urzędu, prosimy o kontakt z sekretariatem Wydziału Partycypacji Społecznej pod numerem (71) 777 86 68. Pracownik odbierze od Państwa dokumenty.