Fundusze - ngo.pl

Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).

Jakie korzyści może przynieść skuteczna promocja? Poznaj poradnik EduNGO „Mocni w promocji” >

Prośba o wpłatę darowizny na Twój portal ngo.pl prowadzony przez Stowarzyszenie Klon/Jawor.
Prośba o wpłatę darowizny na Twój portal ngo.pl prowadzony przez Stowarzyszenie Klon/Jawor.

Działalność klubów abstynenckich na rzecz zwiększenia dostępności do pomocy osobom: pijącym ryzykowanie i/lub szkodliwie, uzależnionym...

Reklama
Działalność klubów abstynenckich na rzecz zwiększenia dostępności do pomocy osobom: pijącym ryzykowanie i/lub szkodliwie, uzależnionym od alkoholu, ich rodzinom i bliskim, jako element lokalnego Systemu Wsparcia
Nabór od 17.09.2021 do 11.10.2021 16:00
Dzielnica Ochota
Łączny budżet 820 tys. PLN
Procent dofinansowania nieznany
Kwota dofinansowania nieznana
Urząd Miasta Stołecznego Warszawy, Dzielnica Ochota ogłasza otwarty konkurs ofert na realizację zadania publicznego pod nazwą: Działalność klubów abstynenckich na rzecz zwiększenia dostępności do pomocy osobom: pijącym ryzykowanie i/lub szkodliwie, uzależnionym od alkoholu, ich rodzinom i bliskim, jako element lokalnego Systemu Wsparcia..

Ogłoszenie

Zarząd Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy ogłasza otwarty konkurs ofert na realizację w latach 2021-2024 zadania publicznego z zakresu przeciwdziałania uzależnieniom i patologiom społecznym oraz zaprasza do składania ofert. 

§ 1. Rodzaj zadania i wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację zadania.

1. Zlecenie realizacji zadania publicznego nastąpi w formie wspierania lub powierzania wraz z udzieleniem dotacji.

2. Szczegółowe informacje dotyczące zadania zawiera poniższy formularz.

Informacje o zadaniu

1. Nazwa zadania konkursowego: 

„Działalność klubów abstynenckich na rzecz zwiększania dostępności do pomocy osobom: pijącym ryzykownie i/lub szkodliwie, uzależnionym od alkoholu, ich rodzinom i bliskim, jako element lokalnego Systemu Wsparcia.”.

2. Forma realizacji zadania: powierzenie lub wsparcie.

3. Cel zadania: Prowadzenie działań edukacyjno – motywacyjnych                                                       i postrehabilitacyjnych;

• w okresie realizacji zadania publicznego, 

• które nie są terapią uzależnienia i współuzależnienia,

• wobec osób pijących ryzykownie i/lub szkodliwie, osób uzależnionych, ich rodzin i bliskich tych osób,

• przez kadrę mającą odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie w realizacji tego typu zadania.

4. Opis zadania: 

I. Adresaci: 

 osoby pijące ryzykownie i lub szkodliwie,

 uzależnione, 

 współuzależnione,

 rodziny i bliscy tych osób – mieszkańcy m.st. Warszawy, w szczególności dzielnicy Ochota. 

 

II. Wymagane formy realizacji zadania: 

1) Działania edukacyjno – motywacyjne oraz postrehabilitacyjne  - grupowe                     i 

      indywidualne;

2) Warsztaty i treningi umiejętności osobistych, m.in.:

a) warsztat pracy nad rozpoznawaniem i wyrażaniem swoich uczuć, 

b) trening pracy nad umiejętnością skutecznego porozumiewania się i rozwiązywanie konfliktów;

c) treningi relaksacyjne;

d) warsztaty zapobiegania nawrotom w uzależnieniach.

3) Wykłady tematyczne (wskazane interaktywne);

4) Arteterapia – zajęcia rozbudzające zainteresowania, poprzez twórczy kontakt ze sztuką. 

5) Nawiązywanie kontaktu i współpraca z instytucjami i placówkami m.in. pomocowymi, Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, Dzielnicowym Zespołem Ochota, Zespołem Interdyscyplinarnym ds. Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz poradniami leczenia uzależnień i współuzależnienia.

III. Pożądane formy realizacji zadania/działania postrehabilitacyjne:

1) Konsultacje  i rozmowy indywidualne/motywujące, wsparciowe;

2) Grupy wsparcia;

3) Spotkania integracyjne, zwłaszcza związane z rocznicami abstynencji oraz    

     okolicznościowe;

4) Wyjazdy integracyjne m.in. zloty abstynenckie.

IV. Wymagania dotyczące realizacji zadania:

1) obligatoryjnie realizacja zadania powinna być poddana ewaluacji zewnętrznej z 

zastosowaniem badania pre-test i post-test, przez podmiot zewnętrzny posiadający uprawnienia do tego typu działań.

2) kadra: osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie, wskazane  

         adekwatnie do wybranych form realizacji zadania,

3) opis poszczególnych działań w zakresie realizacji zadania publicznego  i kalkulacja przewidywanych kosztów muszą być zgodne z harmonogramem i uwzględniać przerwy, w których klub nie jest dostępny dla uczestników (tj. koszty muszą zostać obliczone w skali miesiąca, adekwatnie do czasu, w którym czynny jest klub),

4) w ofercie należy opisać sposób rekrutacji uczestników zadania oraz planowaną współpracę z instytucjami i podmiotami (do oferty można załączyć listy intencyjne lub porozumienia o współpracy),

5) W klubie nie może być prowadzona terapia.

 

V. Dokumentacja:

1. kluby abstynenta  prowadzą dokumentację  z realizacji zadania publicznego, m.in.: 

a) Listy uczestników zajęć, karty konsultacji indywidualnych

b) pisemne zgody uczestników zajęć na przetwarzanie danych osobowych,

c) czas pracy kadry placówki powinien być udokumentowany – w przypadku umowy zlecenie musi być prowadzona ewidencja godzin pracy pracowników, lista obecności pracowników, w przypadku pracy zdalnej wymagane prowadzenie kart pracy (opatrzone datą) jakie działania wykonywał pracownik danego dnia,

2. oferent jest zobowiązany wskazać w ofercie rodzaj prowadzonej dokumentacji.

VI. Warunki realizacji zadania:

1. oferent musi zawrzeć w składanej ofercie informację o trybie i sposobie naboru uczestników oraz określić w przybliżeniu liczbę adresatów, którzy będą korzystać z klubu abstynenta w poszczególnych latach realizacji zadania (każde uczestnik liczony jest jeden raz w danym okresie sprawozdawczym),

2. w ofercie należy przedstawić koncepcję współpracy z: Poradnią Uzależnień i Współuzależnienia, Ośrodkiem Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota, Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, Dzielnicowym Zespołem Ochota,

3. kosztorys zadania musi być czytelny, w jednej pozycji kosztorysu powinien zwierać się jeden rodzaj kosztów,

4. należy przewidzieć przygotowanie zewnętrznej tablicy informującej                             o godzinach otwarcia oraz finansowaniu ze środków m.st. Warszawy,

5. w ofercie należy zawrzeć informację o funkcjonowaniu klubu: ile miesięcy w roku, dni i godziny otwarcia, ramowy plan zajęć ,

6. określenie liczby odbiorców, które mogą jednocześnie przebywać w klubie, musi uwzględniać możliwość bezpiecznego i komfortowego prowadzenia zajęć oraz aktualną sytuację epidemiczną, związaną z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2, w tym aktualne wytyczne właściwych służb sanitarnych, 

7. Informację o formie zatrudnienia kadry, prosimy zawrzeć w ofercie,

8. w przypadku otrzymania dotacji oferent jest zobowiązany realizować zadanie zgodnie z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi sytuacji epidemicznej.

5. Oczekiwane rezultaty zadania: 

1) wzrost umiejętności komunikacyjnych, psychologicznych i społecznych, 

2) wzrost umiejętności rozpoznawania i radzenia sobie z emocjami,

3) zwiększenie motywacji do rozpoczęcia lub kontynuacji procesu zdrowienia,

4) nawiązanie kontaktu z osobami pijącym ryzykownie i/lub szkodliwie, uzależnionymi oraz zmotywowanie ich do podjęcia leczenia odwykowego,

5) rozpropagowanie idei trzeźwości w społeczeństwie.

Oferent może wykazać dodatkowe rezultaty.

Wskaźniki:

- liczba odbiorców zadania z podziałem na każdy rok, 

- liczba odbiorców, którzy wzięli udział w działaniach postrehabilitacyjnych oraz edukacyjno – motywacyjnych, 

- liczba zrealizowanych godzin zajęć, konsultacji, wykładów, itp. podjętych przez klub,

- liczba imprez/spotkań/wyjazdów integracyjnych zorganizowanych przez klub, 

- liczba osób, które były uczestnikami imprez/spotkań/wyjazdów integracyjnych 

   zorganizowanych przez klub,

- liczba osób, u których nastąpiła poprawa w relacjach interpersonalnych,

- liczba osób, które rozpoznają swoje emocje i potrafią wyrażać je konstruktywnie,

- liczba osób, które utrzymują abstynencję.

 

Sposób mierzenia/mierniki: 

- sprawozdania z realizacji zadania publicznego,

- raporty ewaluacyjne pre i post,

- dokumentacja prowadzona przez kadrę w klubie abstynenta.

6. Wymagane jest wypełnienie tabeli w pkt III.6 oferty tj. dodatkowych informacji dot. Rezultatów realizacji zadania publicznego. 

7. Termin realizacji zadania: od 1 grudnia 2021 r. do 30 listopada 2024 r.

8. Miejsce realizacji zadania: Dzielnica Ochota m.st. Warszawy.

9. W ramach niniejszego otwartego konkursu ofert każdy podmiot może złożyć maksymalnie 1 ofertę.

10. Środki przeznaczone na realizację zadania: 820 000,00 zł, w tym:

w 2021 roku: 30 000,00 zł 

w 2022 roku: 280 000,00 zł

w 2023 roku: 280 000,00 zł

w 2024 roku: 230 000,00 zł

§ 2. Zasady przyznawania dotacji

1. Postępowanie konkursowe odbywać się będzie z uwzględnieniem zasad określonych w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie. 

2. O przyznanie dotacji w ramach otwartego konkursu ofert mogą się ubiegać organizacje pozarządowe i podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (dalej jako oferenci).

3. Przy realizacji zadania możliwa jest współpraca z podmiotami niewymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (również z jednostkami organizacyjnymi lub osobami prawnymi m.st. Warszawy). Podmioty te mogą uczestniczyć w zadaniu oferując wsparcie merytoryczne lub rzeczowe. Informacje o sposobie zaangażowania takiego podmiotu w realizację zadania należy przedstawić w pkt. III.3 oferty tj. „Syntetycznym opisie zadania”.

4. Na dane zadanie oferent może otrzymać dotację tylko z jednego biura Urzędu m.st. Warszawy lub Urzędu dzielnicy m.st. Warszawy. 

5. Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, nie będą podlegać rozpatrywaniu pod względem merytorycznym. 

6. Prezydent m.st. Warszawy zastrzega sobie prawo do:

1) odstąpienia od ogłoszenia wyników otwartego konkursu ofert, bez podania przyczyny, w części lub w całości;

2) zwiększenia wysokości środków publicznych przeznaczonych na realizację zadania w trakcie trwania konkursu; 

3) wyboru więcej niż jednej oferty, wyboru jednej oferty lub żadnej z ofert;

4) zmniejszenia wysokości wnioskowanej dotacji.

7. Prezydent m.st. Warszawy zastrzega sobie prawo do publicznego udostępniania w tzw. księdze dotacji informacji zawartych przez oferenta w pkt. III.3 oferty tj. „Syntetycznym opisie zadania”.

8. Wyniki otwartego konkursu ofert nie podlegają trybowi odwoławczemu. 

§ 3. Warunki realizacji zadania publicznego

1. Zadanie przedstawione w ofercie może być realizowane wspólnie przez kilku oferentów, jeżeli oferta została złożona wspólnie, zgodnie z art. 14 ust. 2-5 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie. W przypadku realizowania zadania wspólnie – oferenci odpowiadają solidarnie za realizację zadania.

2. Dopuszcza się pobieranie świadczeń pieniężnych od odbiorców zadania publicznego pod warunkiem, że oferent realizujący zadanie publiczne prowadzi działalność odpłatną pożytku publicznego, z której przychód przeznacza na działalność statutową. 

3. Oferent, realizując zadanie, zobowiązany jest do stosowania przepisów prawa, w szczególności Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.) oraz wydanych na jego podstawie krajowych przepisach z zakresu ochrony danych osobowych w tym ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych. 

4. W przypadku planowania zlecania części zadania innemu podmiotowi oferent powinien uwzględnić taką informację w składanej ofercie. Informację tę oferent umieszcza w planie i harmonogramie działań w kolumnie „Zakres działania realizowany przez podmiot niebędący stroną umowy”.

5. Jeżeli dany wydatek wykazany w sprawozdaniu z realizacji zadania publicznego nie będzie równy odpowiedniemu kosztowi określonemu w umowie, to uznaje się go za zgodny z umową wtedy, gdy:

a. nie nastąpiło zwiększenie tego wydatku o więcej niż 25 % w części dotyczącej przyznanej dotacji ,

b. nastąpiło jego zmniejszenie w dowolnej wysokości.

6. Naruszenie postanowienia, o którym mowa w ust. 5, uważa się za pobranie części dotacji w nadmiernej wysokości.

7. W celu ochrony środowiska naturalnego przed negatywnymi skutkami użycia przedmiotów jednorazowego użytku wykonanych z tworzyw sztucznych w umowie o wsparcie bądź powierzenie realizacji zadania publicznego Zleceniobiorca zobowiązany będzie do:

a. wyeliminowania z użycia przy wykonywaniu umowy jednorazowych talerzy, sztućców, kubeczków, mieszadełek, patyczków, słomek i pojemników na żywność wykonanych z poliolefinowych tworzyw sztucznych i zastąpienia ich wielorazowymi odpowiednikami lub jednorazowymi produktami ulegającymi kompostowaniu lub biodegradacji, w tym wykonanymi z biologicznych tworzyw sztucznych spełniających normę EN 13432 lub EN 14995;

b. podawania poczęstunku bez używania jednorazowych talerzy, sztućców, kubeczków, mieszadełek, patyczków, słomek i pojemników na żywność wykonanych z poliolefinowych tworzyw sztucznych;

c. podawania wody lub innych napojów w opakowaniach wielokrotnego użytku lub w butelkach zwrotnych; 

d. podawania do spożycia wody z kranu, jeśli spełnione są wynikające z przepisów prawa wymagania dotyczące jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi;

e. wykorzystywania przy wykonywaniu umowy materiałów, które pochodzą lub podlegają procesowi recyklingu;

f. rezygnacji z używania jednorazowych opakowań, toreb, siatek i reklamówek wykonanych z poliolefinowych tworzyw sztucznych;

g. zakazu używania balonów wraz z patyczkami plastikowymi;

h. zakazu wypuszczania chińskich lampionów;

i. zakazu używania sztucznych ogni i petard.

8. Przy wykonywaniu zadania publicznego Zleceniobiorca kieruje się zasadą równości, w szczególności dba o równe traktowanie wszystkich uczestników zadania publicznego.

9. Oferta powinna być przygotowana w taki sposób, aby przy realizacji zadania nie zostały wykluczone z uczestnictwa w nim osoby ze specjalnymi potrzebami. 

Obowiązki organizacji pozarządowych związane z zapewnianiem dostępności wynikają z art. 4 ust. 3 i ust. 4 oraz art. 5 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Przepisy przejściowe zawarte w art. 73 pkt. 3 tej ustawy wskazują, iż obowiązki zawarte w art. 4 ust. 3 i ust. 4, art. 5 ust. 2 weszły w życie z dniem 5 września 2021 r. Przepisy te dotyczą umów związanych z realizowaniem zleconych zadań finansowanych z udziałem środków publicznych. Przy wykonywaniu zadania publicznego Zleceniobiorca zobowiązany będzie, zgodnie z ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, do zapewnienia w zakresie minimalnym, w ramach realizowanego zadania publicznego wymagania dostępności określone w art. 6 ustawy.

Oferent powinien określić wymagania z art. 6 ustawy, które uwzględni przy realizacji zadania publicznego. Wymagania należy dobrać do charakteru planowanego zadania – powinny być uwzględnione te, które mają zastosowanie dla danego zadania. Informacje o projektowanym poziomie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w ramach zadania w obszarze architektonicznym, cyfrowym, komunikacyjno-informacyjnym lub przewidywanych formach dostępu alternatywnego oferent powinien zawrzeć w sekcji VI oferty – inne działania mogące mieć znaczenie przy ocenie oferty. Ewentualne bariery w poszczególnych obszarach dostępności i przeszkody w ich usunięciu powinny zostać szczegółowo opisane i uzasadnione wraz z określoną szczegółowo ścieżką postępowania w przypadku dostępu alternatywnego. Stosowanie dodatkowych rozwiązań podnoszących dostępność – poza wymagania ustawowe – również należy opisać w ofercie w sekcji VI, wskazując rozróżnienie.

Spełnienie wymogów dotyczących dostępności zgodnie z treścią ogłoszenia konkursowego podlega ocenie komisji konkursowej ds. opiniowania ofert.

§ 4. Składanie ofert

1. Ofertę, na druku zgodnym ze wzorem określonym w aktualnym rozporządzeniu Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań, należy złożyć w Generatorze Wniosków dostępnym pod adresem https://www. witkac.pl  do dnia 11.10.2021 roku do godz. 16:00. 

2. Oferty złożone w Generatorze Wniosków nie mogą być uzupełniane ani anulowane. W przypadku chęci wycofania oferty złożonej w Generatorze Wniosków, należy dostarczyć do urzędu dzielnicy podpisane przez osoby upoważnione oświadczenie o wycofaniu oferty. 

3. Przed złożeniem oferty w Generatorze Wniosków pracownicy Urzędu Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy udzielają oferentom stosownych wyjaśnień, dotyczących zadań konkursowych oraz wymogów formalnych (Bartłomiej Lange, nr telefonu 22 443 39 874, oraz Joanna Wichlińska, nr telefonu 22 443 98 73, od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00).

§ 5. Wymagana dokumentacja 

1. Obligatoryjnie należy złożyć:

1) w przypadku, gdy oferent nie podlega wpisowi w Krajowym Rejestrze Sądowym – kopię aktualnego wyciągu z innego rejestru lub ewidencji, ewentualnie inny dokument potwierdzający status prawny oferenta. Odpis musi być zgodny ze stanem faktycznym i prawnym, niezależnie od tego, kiedy został wydany; 

2) w przypadku wyboru innego sposobu reprezentacji oferentów składających ofertę niż wynikający z Krajowego Rejestru Sądowego lub innego właściwego rejestru – dokument potwierdzający upoważnienie do działania w imieniu oferenta(-ów);

3) kopię umowy lub statutu spółki – w przypadku gdy oferent jest spółką prawa handlowego, o której mowa w art. 3 ust. 3 pkt 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.

2. Załączniki należy złożyć w formie elektronicznej za pośrednictwem Generatora Wniosków dodając je do składanej oferty lub w formie papierowej, o ile wynika to z ogłoszenia konkursowego.

3. Poza załącznikami wymienionymi w ust. 1 oferent może dołączyć rekomendacje i opinie oraz dokumenty świadczące o przeprowadzonej diagnozie sytuacji np. badania, ankiety, opracowania.

4. W przypadku, gdy oferta składana jest przez więcej niż jednego oferenta, każdy z oferentów zobowiązany jest do załączenia wszystkich dokumentów wymienionych w ust. 1 pkt 1–3.

5. Oferent zobowiązany jest w terminie do 15 dni roboczych od daty otrzymania powiadomienia o przyznaniu dotacji, przesłać informację o przyjęciu bądź nieprzyjęciu dotacji wraz z podaniem terminu przesłania dokumentów niezbędnych do przygotowania projektu umowy o wsparcie bądź powierzenie realizacji zadania publicznego, w tym:

1) prawidłowo podpisane oświadczenie przyjęcia dotacji (Za prawidłowe podpisy zostaną uznane podpisy z pieczęcią imienną, a w przypadku braku pieczątki – czytelny podpis lub wydruk imienia i nazwiska, opatrzony podpisem, umożliwiający weryfikację osób podpisujących oświadczenie zgodnie z Krajowym Rejestrem Sądowym, aktualnym wyciągiem z innego rejestru lub ewidencji, ewentualnie inny dokument potwierdzający status prawny oferenta. Złożenie jedynie parafy nie jest wystarczające do uznania, iż oświadczenie zostało prawidłowo podpisane).

2) zaktualizowanej oferty, stanowiącej załącznik do umowy, potwierdzenia aktualności danych oferenta zawartych w ofercie, niezbędnych do przygotowania umowy,

3) oświadczenia Zleceniobiorcy dotyczącego podatku VAT (czynny/zwolniony/nie jest podatnikiem podatku VAT) – wzór oświadczenia zamieszczony jest na stronie internetowej: www.ngo.um.warszawa.pl,

6. Nieprzesłanie informacji oraz dokumentów, o których mowa w ust. 5, tożsame jest z nieprzyjęciem dotacji przez oferenta. Istnieje możliwość przesunięcia terminu złożenia dokumentów po uzyskaniu zgody Urzędu Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy.

7. Oferenci, którzy planują realizację zadania publicznego w lokalu użytkowym z zasobów m.st. Warszawy zobligowani są do przesłania wraz z dokumentami, o których mowa w ust. 5 pkt 1–3 następujących danych:

1) adres lokalu użytkowego z zasobów m.st. Warszawy, w którym realizowane będzie zadanie publiczne;

2) powierzchnia podstawowa lokalu użytkowego; 

3) powierzchnia dodatkowa lokalu użytkowego;

4) powierzchnia lokalu użytkowego przeznaczoną na realizację zadania publicznego (z podziałem na powierzchnię podstawową i dodatkową).

§ 6. Tryb i kryteria stosowane przy wyborze ofert oraz termin dokonania wyboru ofert 

1. Złożone oferty podlegać będą ocenie formalnej zgodnie z kryteriami wskazanymi w Karcie Oceny Formalnej Oferty, której wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia. 

2. Oceny merytorycznej złożonych ofert dokona komisja konkursowa do opiniowania ofert. Wzór Protokołu Oceny Oferty stanowi załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia.

3. Po ocenie merytorycznej złożonych ofert komisja konkursowa przedłoży rekomendacje co do wyboru ofert Zarządowi Dzielnicy. 

4. Ogłoszenia wyników otwartego konkursu ofert dokonuje Prezydent m.st. Warszawy w drodze zarządzenia.

5. Wyniki otwartego konkursu ofert zostaną podane do wiadomości publicznej (w Biuletynie Informacji Publicznej, w miejscu przeznaczonym na zamieszczanie ogłoszeń oraz na stronie internetowej www.ngo.um.warszawa.pl)

§ 7. Informacja o zrealizowanych przez m.st. Warszawę w roku ogłoszenia otwartego konkursu ofert i w roku poprzednim zadaniach publicznych tego samego rodzaju i związanych z nimi kosztami, ze szczególnym uwzględnieniem wysokości dotacji przekazanych organizacjom pozarządowym i podmiotom, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie 

Rodzaj zadania

2020

2021

B/VI/1/6/10 par. 2360 w zakresie przeciwdziałania uzależnieniom i patologiom społecznym

1 114 391,65 zł

1 017 153 zł

Informacja pochodzi z generatora wniosków Witkac.pl

Reklama