Webinar: ABC obowiązków organizacji pozarządowych Zdobądź praktyczną wiedzę. Dowiedz się, jak uniknąć błędów. Zapisz się >
"Telefon zaufania" – jako forma wsparcia psychologicznego osób doświadczających przemocy domowej
Forma: powierzenie.
Rozpoczęcie 01 stycznia 2021 roku, zakończenie 31 grudnia 2022 roku.
Uwaga! W ofercie należy wpisać rzeczywisty okres realizacji zadania publicznego, który nie będzie wykraczał poza wskazane terminy.
OPIS ZADANIA PUBLICZNEGO
1. Uruchomienie w święta i dni wolne od pracy „telefonu zaufania” dla dzieci, młodzieży i osób dorosłych doświadczających przemocy i znajdujących się w sytuacji kryzysowej.
2. Zapewnieniu telefonicznych konsultacji psychologicznych minimum 8 godzin dziennie w święta i dni wolne od pracy.
3. Prowadzeniu rozmowy wspierającej i motywującej do podjęcia działań terapeutycznych.
4. Telefonicznym udzielaniu informacji o miejscach i formach pomocy specjalistycznej osobom doświadczającym przemocy oraz znajdującym się w sytuacji kryzysowej.
5. Zapewnieniu rozmówcom poczucia wsparcia psychicznego, zainteresowania i pomocy w rozwiązaniu problemu.
6. Zwiększeniu poziomu wiedzy i świadomości społecznej mieszkańców Wrocławia dotyczącej problemu przemocy w rodzinie oraz możliwości pomocy.
Oferty należy wypełnić i wygenerować w wersji elektronicznej za pomocą aplikacji NGO GENERATOR (https://ngo.um.wroc.pl/). Oferty po wydrukowaniu z aplikacji NGO GENERATOR należy podpisać przez osobę/osoby upoważnione do składania oświadczeń woli ze strony oferenta i złożyć w wersji papierowej każda strona oferty w formacie A4 w Wydziale Partycypacji Społecznej Urzędu Miejskiego Wrocławia ul. G. Zapolskiej 4, pok. 120.
W przypadku braku możliwości wejścia do Urzędu Miejskiego Wrocławia, prosimy o kontakt do sekretariatu Wydziału Partycypacji Społecznej pod numerem 71 777 86 68. Pracownik odbierze od Państwa dokumenty. W dniach 4-9 grudnia 2020 oferty należy składać wyłącznie przy stanowisku Wydziału Partycypacji Społecznej w holu przy ul. Bogusławskiego 8-10.