Masz kłopot z przygotowaniem sprawozdania finansowego? Tu znajdziesz instrukcję i przykład. Zobacz >
Upowszechnianie i ochrona praw konsumentów – działania edukacyjne
Wśród zagadnień poruszanych w ramach powyższych działań powinny się znaleźć problemy konsumenckie, z którymi konsument spotyka się obecnie lub może się spotkać w przyszłości. Szczególnie istotne są tematy cyberbezpieczeństwa, m.in. pułapki na subskrybentów, kradzież tożsamości, oszustwa na platformach społecznościowych, zakupy online, oszustwa wobec kupujących, podszywanie się pod zbiórki charytatywne.
Jeśli w wyniku zadania powstanie konkretny produkt (np. gra, film, konspekt lekcji, publikacja, aplikacja, gadżety itp.), powinien on nadawać się do wykorzystania w różnym czasie i miejscu także po zakończeniu zadania.
Zadanie powinno mieć charakter interaktywny i wykorzystywać nowoczesne i adekwatne formy przekazu, które zainteresują grupę docelową projektu. Musi być możliwe do zrealizowania w warunkach epidemii, także w wypadku znacznego pogorszenia się sytuacji (np. lockdown).
Celem zadania jest przeprowadzenie szeroko pojętych działań edukacyjnych skierowanych do konsumentów.