Fundusze - ngo.pl

Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).

Masz kłopot z przygotowaniem sprawozdania finansowego? Tu znajdziesz instrukcję i przykład. Zobacz >

Prośba o wpłatę darowizny na Twój portal ngo.pl prowadzony przez Stowarzyszenie Klon/Jawor.
Prośba o wpłatę darowizny na Twój portal ngo.pl prowadzony przez Stowarzyszenie Klon/Jawor.

Upowszechnianie i ochrona praw konsumentów – działania edukacyjne

Reklama
Nabór od 09.10.2020 do 02.11.2020 10:00
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Łączny budżet 415 tys. PLN
Do 100% dofinansowania
Kwota dofinansowania nieznana
Konsumenci, Rodziny, Dorośli, Dzieci
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów ogłosił otwarty konkurs ofert: „Upowszechnianie i ochrona praw konsumentów – działania edukacyjne”. Celem zadania jest przeprowadzenie szeroko pojętych działań edukacyjnych skierowanych do konsumentów.

Wśród zagadnień poruszanych w ramach powyższych działań powinny się znaleźć problemy konsumenckie, z którymi konsument spotyka się obecnie lub może się spotkać w przyszłości. Szczególnie istotne są tematy cyberbezpieczeństwa, m.in. pułapki na subskrybentów, kradzież tożsamości, oszustwa na platformach społecznościowych, zakupy online, oszustwa wobec kupujących, podszywanie się pod zbiórki charytatywne.

Jeśli w wyniku zadania powstanie konkretny produkt (np. gra, film, konspekt lekcji, publikacja, aplikacja, gadżety itp.), powinien on nadawać się do wykorzystania w różnym czasie i miejscu także po zakończeniu zadania.

Zadanie powinno mieć charakter interaktywny i wykorzystywać nowoczesne i adekwatne formy przekazu, które zainteresują grupę docelową projektu. Musi być możliwe do zrealizowania w warunkach epidemii, także w wypadku znacznego pogorszenia się sytuacji (np. lockdown).

Celem zadania jest przeprowadzenie szeroko pojętych działań edukacyjnych skierowanych do konsumentów.

Reklama