Masz kłopot z przygotowaniem sprawozdania finansowego? Tu znajdziesz instrukcję i przykład. Zobacz >
Udzielenie dotacji na podstawie art. 19a ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, w trybie pozakonkursowym, w formie tzw. małych grantów wymaga złożenia oferty realizacji zadania publicznego zgodnej ze wzorem opublikowanym w Rozporządzeniu Przewodniczącego Komitetu do spraw pożytku publicznego z dnia 24 października 2018 r.
Warunkiem złożenia oferty w trybie pozakonkursowym, tzw. małego grantu jest przygotowanie i złożenie oferty na realizację zadania elektronicznie za pomocą GENERATORA OFERT witkac.pl dostępnego na stronie www.witkac.pl oraz złożenie w wersji papierowej stanowiącej wydruk z GENERATORA OFERT zawierający zgodną sumę kontrolną (pojęcie „sumy kontrolnej” oznacza numer automatycznie nadany przez GENERATOR OFERT po zakończeniu procesu wypełnienia oferty i jej złożeniu). Wydruk przygotowanej w ten sposób oferty należy podpisać przez osobę/osoby upoważnione oraz złożyć lub przesłać drogą pocztową w ciągu 3 dni do tutejszego Urzędu (liczy się data wpływu do Urzędu). Zamiast formy papierowej dopuszcza się składanie ofert za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej Urzędu.
Organizacja może ubiegać się o dotację w kwocie do 10 000,00, dotacja udzielona organizacji pożytku publicznego na realizację zadania publicznego w obszarze edukacji nie może być przeznaczona, między innymi, na: remonty budynków i miejsc, bieżącą działalność organizacji, działalność polityczną, itd. Powinna być udzielona na realizację zadania publicznego o zasięgu regionalnym, koszty, które może ponieść organizacja mogą dotyczyć na przykład: wynagrodzeń dla wykładowców szkoleń i warsztatów, obsługi administracyjnej zadania, wynajęcia sali, cateringu niezbędnego dla wykonania zadania, innych kosztów związanych z obsługą zadania.
Zadanie publiczne ma być realizowane w okresie nie dłuższym niż 90 dni.
Informacja pochodzi z generatora wniosków Witkac.pl