Fundusze - ngo.pl

Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).

Webinar: ABC obowiązków organizacji pozarządowych Zdobądź praktyczną wiedzę. Dowiedz się, jak uniknąć błędów. Zapisz się >

Prośba o wpłatę darowizny na Twój portal ngo.pl prowadzony przez Stowarzyszenie Klon/Jawor.
Prośba o wpłatę darowizny na Twój portal ngo.pl prowadzony przez Stowarzyszenie Klon/Jawor.

„Dzień Rodzicielstwa Zastępczego – kampania społeczna” I edycja konkursu grantowego Fundacji EY

Reklama
Nabór od 17.04.2020 do 05.05.2020 12:00
Fundacja EY
Agata Skalec-Ruczyńska, tel.: 519511500, e-mail: Agata.Skalec@pl.ey.com
Łączny budżet 60 tys. PLN
Do 90% dofinansowania
Dotacje do 10 tys. PLN
Młodzież, Organizacje pozarządowe, Rodziny, Dorośli, Dzieci
W świadomości społecznej funkcjonuje wiele mitów dotyczących motywacji, roli i przywilejów opiekunów zastępczym oraz dzieci pod ich opieką. Ze względu na to rodziny zastępcze nie zawsze mogą liczyć na wsparcie ze strony przedstawicieli społeczności lokalnej. W celu odpowiedzi na wyżej zidentyfikowane wyzwanie Fundacja EY organizuje I edycję konkursu „Dzień Rodzicielstwa Zastępczego – kampania społeczne”. Celem konkursu jest organizacji kampanii społecznej na rzecz rodzicielstwa zastępczego w społeczności lokalnej.

Celem konkursu jest organizacji kampanii społecznej na rzecz rodzicielstwa zastępczego w społeczności lokalnej.

Termin „kampania społeczna” definiuje się jako zestaw różnych działań których celem jest doprowadzenie do wzrostu wiedzy, zmiany myślenia, zachowania wobec rodzicielstwa zastępczego. Kampania społeczna może stosować narzędzia i techniki reklamowe oraz Public Relations. Pierwsze z nich - działania reklamowe - służą budowaniu zasięgu (dotarcie do jak największej liczby ludzi z grupy docelowej), natomiast działania PR mają na celu pogłębienie tematu i budowanie relacji z odbiorcami kampanii (spotkania, warsztaty, seminaria, publikacje).

W ramach konkursu należy określić następujące elementy kampanii społecznej: jej cel, grupę lub grupy docelowe, hasło i główny przekaz, jak również kanały i narzędzia dotarcia do odbiorców, działania, które zostaną zrealizowane w ramach kampanii, partnerów ora wskaźniki oceny jej efektywności.

Do udziału w konkursie zapraszamy rodziny zastępcze, rodzinne domy dziecka, organizacje pozarządowe i instytucje samorządowe tj. PCPR, Organizatorzy Rodzinnej Pieczy Zastępczej, MOPR, MOPS) wspierające opiekunów zastępczych i dzieci przez nie przyjęte.

ZGŁOSZENIA

Osoby zainteresowane udziałem w konkursie prosimy o zapoznanie się z Regulaminem Konkursu oraz pobranie i wypełnienie Wniosku Konkursowego wraz z wykazem załączników (wersja wniosku w formacie doc. dostępna po kontakcie mailowym: agata.skalec@pl.ey.com) ze strony internetowej: https://www.ey.com/pl/pl/about-us/corporate-responsibility/fundacja-drz-konkurs

W razie trudności technicznych oraz wniosków w formacie doc. prosimy o kontakt z Agatą Skalec – Ruczyńską (agata.skalec@pl.ey.com).

Aby wziąć udział w konkursie należy przesłać do 5 maja 2020 r.do godziny 12:00 następujące dokumenty:

  • elektroniczną wersję wniosku aplikacyjnego (w formacie doc.) na adres: agata.skalec@pl.ey.com  – z tytułem wiadomości: DRZ_(nazwa wnioskującego z podaniem miejscowości) oraz zeskanowaną wersje wniosku wraz z podpisami. Telefonicznie należy potwierdzić jego otrzymanie przez Fundację EY (tel.519511500).
  • pozostałe załączniki (zgodnie z wykazem, który znajduje się na końcu wniosku)

UWAGA!

Wnioski, które nie zostaną przesłane w wymaganej liczbie i formie (zgodnie z Regulaminem) nie będą rozpatrywane.

Przesłanie wniosku oznacza zgodę wnioskodawcy na postanowienia  oraz na dysponowanie przez Fundację danymi zawartymi we wniosku.

TERMINY

  • Zgłoszenia
    Wymagane dokumenty należy złożyć/przesłać w terminie od 1 kwietnia do 5 maja 2020 r. do godziny 12:00 (data wpłynięcia e-mailem dokumentów do Fundacji)
  • Ogłoszenie wyników
    Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do 20 maja 2020 r.
    Wyniki zostaną ogłoszone na stronie: www.ey.com/PL/fundacja

DODATKOWE INFORMACJE

Łączna pula do rozdysponowania w ramach konkursu to 60 000 złotych. Wysokość maksymalna jednostkowego dofinansowania wynosi 10 000 złotych. Wkład własny wnioskodawcy (finansowy, merytoryczny i rzeczowy) musi wynosić co najmniej 10 % wartości projektu.

Dofinansowanie nie będzie przyznawane na: pokrycie kosztów już zrealizowanych działań i inwestycji; działalność gospodarczą prowadzoną w jakiejkolwiek formie; działalność partii politycznych oraz organizacji nie mających związku z rodzinną opieka zastępczą; koszty bieżącego zarządzania organizacją oraz zatrudnienia pracowników.

Członkowie Komisji będą oceniali nadesłane wnioski w oparciu o następujące kryteria:

  1. adekwatność podejmowanych działań do celów Konkursu (0 – 2 pkt.),
  2. jakość przeprowadzonej przez wnioskodawcę diagnozy obecnego stanu wizerunku rodzicielstwa zastępczego (0 - 1 pkt.),
  3. adekwatność przekazu kampanii społecznej do zdiagnozowanego wizerunku rodzicielstwa zastępczego oraz barier i zachęt do podjęcia  się roli opiekuna zastępczego (0-2 pkt.),
  4. treść kampanii społecznej (pomysł, kreatywność; innowacyjność dotycząca hasła i przekazu kampanii) (0 – 5 pkt.),
  5. stopień zróżnicowania form/kanałów dotarcia z przekazem kampanii do grup/y docelowych/ej (0-2 pkt.),
  6. współpraca międzysektorowa (lista partnerów): z przedstawicielami sektora publicznego, prywatnego, pozarządowego oraz światem mediów (po 0,5 pkt. za współpracę z każdym z wymienionych sektorów) (0-2 pkt.),
  7. wyczerpujący opis grup/y docelowych/ej (0-1 pkt.),
  8. koszty projektu, zasadność i klarowność wydatków zamieszczonych w budżecie, wysokość wkładu własnego (0 – 2 pkt.),
  9. ocena autorska członka Komisji (0 – 3 pkt.),

Dodatkowych informacji udziela:
Agata Skalec-Ruczyńska, tel. 519 511 500, mail: agata.skalec@pl.ey.com  

SERDECZNIE ZAPRASZAMY!

Dodatkowych informacji udziela Agata Skalec, tel.: 22 557 66 93, e-mail: Agata.Skalec@pl.ey.com

Źródło: https://www.ey.com/pl/pl/about-us/corporate-responsibility/fundacja-drz-konkurs
Reklama