Webinar: ABC obowiązków organizacji pozarządowych Zdobądź praktyczną wiedzę. Dowiedz się, jak uniknąć błędów. Zapisz się >
„Dzień Rodzicielstwa Zastępczego – kampania społeczna” I edycja konkursu grantowego Fundacji EY
Celem konkursu jest organizacji kampanii społecznej na rzecz rodzicielstwa zastępczego w społeczności lokalnej.
Termin „kampania społeczna” definiuje się jako zestaw różnych działań których celem jest doprowadzenie do wzrostu wiedzy, zmiany myślenia, zachowania wobec rodzicielstwa zastępczego. Kampania społeczna może stosować narzędzia i techniki reklamowe oraz Public Relations. Pierwsze z nich - działania reklamowe - służą budowaniu zasięgu (dotarcie do jak największej liczby ludzi z grupy docelowej), natomiast działania PR mają na celu pogłębienie tematu i budowanie relacji z odbiorcami kampanii (spotkania, warsztaty, seminaria, publikacje).
W ramach konkursu należy określić następujące elementy kampanii społecznej: jej cel, grupę lub grupy docelowe, hasło i główny przekaz, jak również kanały i narzędzia dotarcia do odbiorców, działania, które zostaną zrealizowane w ramach kampanii, partnerów ora wskaźniki oceny jej efektywności.
Do udziału w konkursie zapraszamy rodziny zastępcze, rodzinne domy dziecka, organizacje pozarządowe i instytucje samorządowe tj. PCPR, Organizatorzy Rodzinnej Pieczy Zastępczej, MOPR, MOPS) wspierające opiekunów zastępczych i dzieci przez nie przyjęte.
ZGŁOSZENIA
Osoby zainteresowane udziałem w konkursie prosimy o zapoznanie się z Regulaminem Konkursu oraz pobranie i wypełnienie Wniosku Konkursowego wraz z wykazem załączników (wersja wniosku w formacie doc. dostępna po kontakcie mailowym: agata.skalec@pl.ey.com) ze strony internetowej: https://www.ey.com/pl/pl/about-us/corporate-responsibility/fundacja-drz-konkurs
W razie trudności technicznych oraz wniosków w formacie doc. prosimy o kontakt z Agatą Skalec – Ruczyńską (agata.skalec@pl.ey.com).
Aby wziąć udział w konkursie należy przesłać do 5 maja 2020 r.do godziny 12:00 następujące dokumenty:
- elektroniczną wersję wniosku aplikacyjnego (w formacie doc.) na adres: agata.skalec@pl.ey.com – z tytułem wiadomości: DRZ_(nazwa wnioskującego z podaniem miejscowości) oraz zeskanowaną wersje wniosku wraz z podpisami. Telefonicznie należy potwierdzić jego otrzymanie przez Fundację EY (tel.519511500).
- pozostałe załączniki (zgodnie z wykazem, który znajduje się na końcu wniosku)
UWAGA!
Wnioski, które nie zostaną przesłane w wymaganej liczbie i formie (zgodnie z Regulaminem) nie będą rozpatrywane.
Przesłanie wniosku oznacza zgodę wnioskodawcy na postanowienia oraz na dysponowanie przez Fundację danymi zawartymi we wniosku.
TERMINY
- Zgłoszenia
Wymagane dokumenty należy złożyć/przesłać w terminie od 1 kwietnia do 5 maja 2020 r. do godziny 12:00 (data wpłynięcia e-mailem dokumentów do Fundacji) - Ogłoszenie wyników
Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do 20 maja 2020 r.
Wyniki zostaną ogłoszone na stronie: www.ey.com/PL/fundacja
DODATKOWE INFORMACJE
Łączna pula do rozdysponowania w ramach konkursu to 60 000 złotych. Wysokość maksymalna jednostkowego dofinansowania wynosi 10 000 złotych. Wkład własny wnioskodawcy (finansowy, merytoryczny i rzeczowy) musi wynosić co najmniej 10 % wartości projektu.
Dofinansowanie nie będzie przyznawane na: pokrycie kosztów już zrealizowanych działań i inwestycji; działalność gospodarczą prowadzoną w jakiejkolwiek formie; działalność partii politycznych oraz organizacji nie mających związku z rodzinną opieka zastępczą; koszty bieżącego zarządzania organizacją oraz zatrudnienia pracowników.
Członkowie Komisji będą oceniali nadesłane wnioski w oparciu o następujące kryteria:
- adekwatność podejmowanych działań do celów Konkursu (0 – 2 pkt.),
- jakość przeprowadzonej przez wnioskodawcę diagnozy obecnego stanu wizerunku rodzicielstwa zastępczego (0 - 1 pkt.),
- adekwatność przekazu kampanii społecznej do zdiagnozowanego wizerunku rodzicielstwa zastępczego oraz barier i zachęt do podjęcia się roli opiekuna zastępczego (0-2 pkt.),
- treść kampanii społecznej (pomysł, kreatywność; innowacyjność dotycząca hasła i przekazu kampanii) (0 – 5 pkt.),
- stopień zróżnicowania form/kanałów dotarcia z przekazem kampanii do grup/y docelowych/ej (0-2 pkt.),
- współpraca międzysektorowa (lista partnerów): z przedstawicielami sektora publicznego, prywatnego, pozarządowego oraz światem mediów (po 0,5 pkt. za współpracę z każdym z wymienionych sektorów) (0-2 pkt.),
- wyczerpujący opis grup/y docelowych/ej (0-1 pkt.),
- koszty projektu, zasadność i klarowność wydatków zamieszczonych w budżecie, wysokość wkładu własnego (0 – 2 pkt.),
- ocena autorska członka Komisji (0 – 3 pkt.),
Dodatkowych informacji udziela:
Agata Skalec-Ruczyńska, tel. 519 511 500, mail: agata.skalec@pl.ey.com
SERDECZNIE ZAPRASZAMY!
Dodatkowych informacji udziela Agata Skalec, tel.: 22 557 66 93, e-mail: Agata.Skalec@pl.ey.com