Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).

Wspieranie i upowszechnianie turystyki i krajoznawstwa poprzez organizację na terenie Torunia Międzynarodowego Zlotu Klubów Miłośników...

Reklama
Wspieranie i upowszechnianie turystyki i krajoznawstwa poprzez organizację na terenie Torunia Międzynarodowego Zlotu Klubów Miłośników Citroena
Nabór od 29.11.2019 do 31.12.2019 23:59
Wydział Promocji i Turystyki
Łączny budżet 200 tys. PLN
Procent dofinansowania nieznany
Kwota dofinansowania nieznana
Urząd Miasta Torunia, Wydział Promocji i Turystyki ogłasza otwarty konkurs ofert na realizację zadania publicznego pod nazwą: Wspieranie i upowszechnianie turystyki i krajoznawstwa poprzez organizację na terenie Torunia Międzynarodowego Zlotu Klubów Miłośników Citroena.
  1. Przedmiot konkursu
    Przedmiotem konkursu jest wspieranie realizacji zadania w 2020 roku w zakresie upowszechniania turystyki i krajoznawstwa poprzez organizację na terenie Torunia Międzynarodowego Zlotu Klubów Miłośników Citroena.
  2. Rodzaj i formy realizacji zadań
  1. Zadanie polega na organizacji w sezonie turystycznym 2020 roku na terenie Torunia Międzynarodowego Zlotu Klubów Miłośników Citroena.
  2. W ramach realizacji Zlotu ogłaszający wymaga realizacji niekomercyjnych przedsięwzięć mających na celu promowanie Torunia jako miasta atrakcyjnego turystycznie w następującej formie:
    1) udział przedstawicieli klubów miłośników Citroena z kraju i zagranicy w liczbie nie mniejszej niż 200 klubów, 1000 samochodów i 4000 uczestników,
    2) realizacji programu wydarzeń dla uczestników zlotu i publiczności trwającego minimum 8 godzin każdego dnia zlotu, w ramach którego odbywać się będzie między innymi: parada samochodów uczestniczących w zlocie oraz ich wystawa na Bulwarze Filadelfijskim,
    3) realizacji wieczornych plenerowych imprez kulturalnych podczas dwóch dni zlotu w formie koncertów w tym jednego na scenie plenerowej na Bulwarze Filadelfijskim,
    4) realizacji bazaru flohmarkt na terenie miasteczka zlotowego z min. 10 stoiskami otwartego min. 4 godz. każdego dnia zlotu,
    5) wystawienie min 20 stoisk gastronomiczno-handlowych w tym 2 oferujących potrawy kuchni regionalnej, otwartych min. 8 godzin każdego dnia zlotu,
    6) realizacji podczas zlotu min.5 nieodpłatnych wydarzeń kulturalno-rozrywkowych dla uczestników i publiczności takich jak: pokazy tańca towarzyskiego, dyskoteki, występy DJ-jów,
    7) organizacji podczas min. 2 dni zlotu rywalizacji sportowo-rekreacyjnej z udziałem załóg klubów miłośników citroena w formie wyścigów, zawodów w precyzyjnym parkowaniu, zawodów wymiany kół na czas oraz auto toru przeszkód,
    8) organizacji podczas min 2 dni zlotu na terenie miasteczka zlotowego strefy zabaw dla dzieci dostępnej min. 8 godz. dziennie
  3. Zadanie powinno mieć charakter otwarty i nieodpłatny dla publiczności z zachowaniem międzynarodowego charakteru wydarzenia.
  4. Oferent wykonujący zadania jest zobowiązany do regionalnej i ogólnopolskiej promocji wydarzenia (np. plakaty, zapowiedzi w mediach, promocja na stronie oferenta i wydarzenia, promocja w mediach społecznościowych) zgodnie z zasadami określonymi w umowie.
  5. W przypadku wyboru oferty, realizacja zadania nastąpi w trybie wsparcia realizacji zadania.

Informacja pochodzi z generatora wniosków Witkac.pl

Reklama