Masz kłopot z przygotowaniem sprawozdania finansowego? Tu znajdziesz instrukcję i przykład. Zobacz >
Opis naboru:
Informacja o zlecaniu realizacji zadań samorządu miasta Ełku z pominięciem otwartego konkursu ofert w roku 2019
-
Zlecenie realizacji zadania może nastąpić zgodnie z art. 19a ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
-
Jeden oferent może ubiegać się jednorazowo o dotację do 10 000 zł.
-
W trybie pozakonkursowym jeden oferent może otrzymać w sumie do 20 000 zł w jednym roku kalendarzowym.
-
Oferowane zadanie nie może trwać dłużej niż 90 dni kalendarzowych.
-
Terminy realizacji zadań: w ramach czasowych od 18 marca do 31 grudnia 2019 r., przy czym przy planowaniu terminu realizacji zadania powinno się uwzględniać okres 14 dni od terminu złożenia w Urzędzie "Potwierdzenia złożenia oferty" do daty początkowej oferowanego zadania.
-
Termin składania ofert: od daty ogłoszenia oraz nie dłużej jednak niż do 29 listopada 2019 r. do godz.: 15.30 lub wcześniej w przypadku wyczerpania środków budżetowych na realizację zadań w tym trybie.
-
Ofertę należy wypełnić i złożyć w serwisie internetowym Witkac.pl, następnie wydrukować "potwierdzenie złożenia oferty" i podpisane przez upoważnione osoby złożyć, najpóźniej w terminie trzech dni kalendarzowych, w Biurze Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi Urzędu Miasta Ełku, ul. Małeckich 3, pok. nr 10 (I p.) lub wysłać pocztą tradycyjną na adres Urzędu Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk – liczy się data wpływu "potwierdzenia złożenia oferty".
-
W ofercie obowiązkowo należy wskazać i opisać zakładane rezultaty, planowany poziom osiągnięcia rezultatów oraz źródło informacji o osiągnięciu wskaźnika.
-
Tryb i kryteria stosowane przy wyborze ofert:
Kryteria formalne: |
|
|
Oferta została złożona w serwisie Witkac.pl |
|
Czy dokument „Potwierdzenie złożenia oferty” w wersji papierowej został złożony zgodnie z terminami konkursu w Urzędzie (liczy się data wpływu dokumentu do Urzędu)? |
|
Oferta została złożona przez upranionego oferenta. |
|
Oferent nie przekroczył maksymalnego rocznego limitu środków w trybie pozakonkursowym |
|
Czy oferta została podpisana przez upoważnione osoby? (możliwość poprawy) |
|
Czy oferta zawiera wymagane załączniki? (mozliwość poprawy) |
-
Pracownik odpowiedzialny za ocenę formalną składanych ofert, zobligowany jest, w dniu oceny oferty i stwierdzenia braków formalnych wynikających z niespełnienia kryteriów formalnych mozliwych do poprawy do niezwłocznego powiadomienia o tym fakcie oferenta, wraz z ustaleniem ostatecznego terminu ich usunięcia.
-
Oferent może uzupełnić braki formalne oferty wynikające z niespełnienia kryteriów formalnych najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych od dnia powiadomienia.
-
Uzupełnienie braków formalnych następuje w systemie Witkac.pl.
-
W przypadku, gdy oferent nie skorzysta w przewidzianym terminie z prawa uzupełnienia braków formalnych, oferta jest do niego odsyłana wraz z wykazem braków formalnych uniemożliwiających jej dalszą ocenę.
-
Wyłącznie oferty spełniające wszystkie kryteria formalne kierowane są do Prezydenta Ełku, który ocenia celowość realizacji oferowanego zadania i rozpatruje zgłoszone uwagi.
-
Termin oceny formalnej i merytorycznej oraz informacja o wyniku oceny Prezydenta: do 7 dni kalendarzowych od dnia złożenia oferty.
-
Wymagane załączniki do składanej oferty: wypis z rejestru/ewidencji, jeżeli oferent nie jest zarejestrowany w KRS.
-
Konsultacji oraz informacji udziela Biuro Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi Urzędu Miasta Ełku, tel. 87 732 61 85. 86, 87, ul. Małeckich 3, lok. Nr 10 (I piętro), 19-300 Ełk, e-mail: bop@um.elk.pl.
-
W sprawach nieujętych w ogłoszeniu, a dotyczących zlecania realizacji zadań publicznych mają zastosowanie przepisy nadrzędne (ustawy, rozporządzenia).
Informacja pochodzi z generatora wniosków Witkac.pl