Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Masz kłopot z przygotowaniem sprawozdania finansowego? Tu znajdziesz instrukcję i przykład. Zobacz >
Nabór od
22.11.2019
do 05.02.2020 16:00
Biuro Kultury
Łączny budżet 2,6 mln PLN
Procent dofinansowania nieznany
Kwota dofinansowania nieznana
Urząd Miasta Stołecznego Warszawy, Biuro Kultury ogłasza otwarty konkurs ofert na realizację zadania publicznego pod nazwą: Edukacja kulturalna oraz rozwój uczestnictwa w kulturze.
Pożądane cechy projektu:
- Oferta powinna charakteryzować się oryginalnością i atrakcyjnością form działania;
- Oferta powinna zawierać kompletny opis metody pracy z uczestniczkami
i uczestnikami; - W projekcie należy szczegółowo opisać grupę lub grupy oraz sposób rekrutacji uczestników i uczestniczek, z uwzględnieniem kampanii promocyjnej adekwatnej do zadania;
- Projekt powinien zakładać trwałe efekty zaplanowanych działań;
- Zalecane jest, by realizacja zadania uwzględniała kształtowanie postaw proekologicznych, proobywatelskich, prospołecznych oraz umiejętności współpracy;
- Zalecane jest, by zadanie było dostępne dla możliwie najszerszych grup uczestniczek i uczestników, w tym np. dla osób mających utrudniony dostęp do kultury, co powinno znaleźć odbicie w doborze programu, kadry i narzędzi służących realizacji projektu;
- W przypadku nawiązania współpracy Oferenta z miejską instytucją kultury, możliwe jest pozyskanie wkładu finansowego ze środków tej instytucji, pod warunkiem, że środki te nie pochodzą z dotacji podmiotowej lub celowej przyznanej z budżetu m.st. Warszawy;
- Planowane przedsięwzięcie powinno charakteryzować się wysokim poziomem merytorycznym dzieła/wydarzenia oraz adekwatnym do skali projektu doborem kadr realizujących zadanie;
- Oferta powinna zawierać opis rezultatów: wymiernych, sprawdzalnych i takich, na które Oferent będzie mieć realny wpływ;
- Promocja wydarzenia powinna mieć zakres ogólnomiejski, tj. być widoczna dla mieszkańców i mieszkanek całej Warszawy oraz budować pozytywny wizerunek stolicy;
- Projekt może być realizowany w różnych dziedzinach kultury i sztuki;
- Zadanie może dotyczyć wydarzeń o zasięgu ogólnomiejskim, ogólnopolskim lub międzynarodowym;
- W przypadku współpracy oferenta przy realizacji zadania publicznego z instytucją m.st. Warszawy należy załączyć potwierdzenie ze strony instytucji miejskiej o deklaracji współpracy przy zadaniu (akceptowana jest korespondencja mailowa).
Informacja pochodzi z generatora wniosków Witkac.pl