Fundusze - ngo.pl

Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).

Masz kłopot z przygotowaniem sprawozdania finansowego? Tu znajdziesz instrukcję i przykład. Zobacz >

Prośba o wpłatę darowizny na Twój portal ngo.pl prowadzony przez Stowarzyszenie Klon/Jawor.
Prośba o wpłatę darowizny na Twój portal ngo.pl prowadzony przez Stowarzyszenie Klon/Jawor.

Trwa konkurs wniosków na realizację zadań finansowanych ze środków Funduszu Rozwiązywania Problemów Hazardowych

Reklama
Nabór od 10.10.2019 do 28.10.2019 23:59
Krajowe Biura do Spraw Przeciwdziałania Narkomanii
Łączny budżet 524,757 tys. PLN
Do 95% dofinansowania
Kwota dofinansowania nieznana
Dyrektor Krajowego Biura do Spraw Przeciwdziałania Narkomanii ogłosił konkurs wniosków na realizację w 2020 roku poniższych zadań określonych w Narodowym Programie Zdrowia oraz w art. 88 ust. 4 pkt 5 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dz.U. 2009 nr 201 poz. 1540 z póżn. zm.), finansowanych ze środków Funduszu Rozwiązywania Problemów Hazardowych, będących w dyspozycji Ministra Zdrowia.

Zadania, których dotyczy konkurs:

Zadanie 2.1.1 pkt 1B Narodowego Programu Zdrowia: Prowadzenie działań edukacyjnych, w tym kampanii społecznych, adresowanych do rożnych grup docelowych, w szczególności do dzieci, młodzieży, rodziców na temat zagrożeń wynikających z używania środków odurzających, substancji psychotropowych i nowych substancji psychoaktywnych, a także z pozamedycznego stosowania produktów leczniczych, których używanie może prowadzić do uzależnienia.

Zadanie 2.3.4. pkt 2 Narodowego Programu Zdrowia: Okresowa ewaluacja programów profilaktyki narkomanii

Zadanie 2.4.2. pkt 2 Narodowego Programu Zdrowia: Okresowa ewaluacja działań i programów adresowanych do osób uzależnionych od środków odurzających, substancji psychoaktywnych i/lub nowych substancji psychoaktywnych w celu podnoszenia ich jakości.

Reklama