Masz kłopot z przygotowaniem sprawozdania finansowego? Tu znajdziesz instrukcję i przykład. Zobacz >
Tytuł zadania publicznego: „Zakup opasek lokalizacyjnych”
Komórka realizująca: Wydział Polityki Społecznej i Zdrowia Urzędu Miasta Krakowa.
Planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania publicznego:
50 000,00 zł
Termin realizacji zadania publicznego: 1 listopada 2019 roku do 31 grudnia 2019 roku.
Miejsce realizacji zadania publicznego: na terenie Gminy Miejskiej Kraków
Środki przeznaczone na realizację przedmiotowego zadania publicznego w 2018 roku:
Gmina Miejska Kraków nie realizowała przedmiotowego zadania samodzielnie ani we współpracy z NGO.
Warunki realizacji zadania publicznego:
Niniejszy konkurs ma na celu wybór oferty/ofert w zakresie realizacji zadania publicznego pn. „Zakup opasek lokalizacyjnych”
Rodzaj zadania publicznego: Działalność na rzecz osób niepełnosprawnych.
Celem projektu jest zakup opasek lokalizacyjnych dla min. 100 mieszkańców Krakowa, które będą formą wsparcia dla opiekunów osób niepełnosprawnych i członków ich rodzin.
1. Adresaci zadania publicznego.
Adresatami zadania publicznego są zamieszkali na terenie Gminy Miejskiej Kraków opiekunowie osób niepełnosprawnych i członkowie ich rodzin zajmujący się opieką nad osobami cierpiącymi na choroby neurodegeneracyjne.
2. Zasady dotyczące realizacji zadania:
1) Zakup min. 100 sztuk opasek lokalizacyjnych
2) Zakupione opaski lokalizacyjne będą wyposażone w następujące parametry techniczne:
a) sposób lokalizacji – GSM i GPS
b) dokładność lokalizacji GSM >100 m
c) akumulator – 400 mAh
d) czas działania baterii – 1-4 dni
e) czujnik zdjęcia z ręki
f) przycisk SOS
g) min. okres gwarancji opaski lokalizacyjnej -24 miesiące
Ponadto, zakupione opaski lokalizacyjne będą posiadać inne elementy wysokiej jakości niezbędne dla tego typu sprzętu.
3) Oferent zobowiązuje się do zapewnienia przy zakupie opasek lokalizacyjnych, wyposażonych w
kartę SIM usługi abonamentu min. 0,5 rocznego.
4) Oferent opracuje regulamin, kryteria (zasady przekazywania i korzystania z opaski osobie
uprawnionej).
5) Oferent określi kryteria wyboru osób- wraz z prowadzeniem listy rezerwowej.
6) Oferent po przekazaniu opasek będzie monitorował ich funkcjonowanie P
Oferent/Oferenci jest/są zobowiązany/i do stosowania przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. 2017 poz. 2077 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
UWAGA: Przed przystąpieniem do opracowywania oferty, należy zapoznać się z obowiązującym Regulaminem otwartych konkursów ofert w Gminie Miejskiej Kraków, wprowadzonym zarządzeniem Prezydenta Miasta Krakowa nr 661/2019 z dnia 28 marca 2019 r. oraz dostępnym w Biuletynie Informacji Publicznej.
SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1. Organizacja pozarządowa zainteresowana udziałem w niniejszym otwartym konkursie ofert, rejestruje się w systemie informatycznym NAWIKUS – Narzędzie Analizy Wartości Kontraktowanych Usług Społecznych, na stronie internetowej pod adresem https://www.gwa.nawikus.krakow.pl/ i tworzy Profil Organizacji.
2. Założony Profil służy do sporządzenia i przesłania oferty za pośrednictwem systemu informatycznego NAWIKUS.
3. Obligatoryjnym jest łączne składanie oferty do otwartego konkursu: w postaci elektronicznej z wykorzystaniem systemu informatycznego NAWIKUS - https://www.gwa.nawikus.krakow.pl/ lub https://www.nawikus.krakow.pl oraz w wersji papierowej, wygenerowanej przez system informatyczny NAWIKUS.
4. Jeżeli osoby uprawnione do podpisania oferty nie dysponują pieczątkami imiennymi, podpis musi być złożony pełnym imieniem i nazwiskiem (czytelnie) z zaznaczeniem pełnionej funkcji.
5. Termin składania ofert na realizację zadania publicznego upływa 18 października 2019 r. o godz. 15.00. Oferty należy dostarczyć osobiście, w zaklejonych kopertach wyłącznie do siedziby Wydziału Polityki Społecznej i Zdrowia Urzędu Miasta Krakowa, ul. Dekerta 24, 30-703 Kraków, pok. nr 8 – z zaznaczeniem na kopercie nazwy i adresu Oferenta/Oferentów oraz tytułu zadania publicznego, którego dotyczy oferta.
6. Oferty złożone w innych lokalizacjach Urzędu Miasta Krakowa lub MJO lub dostarczone po upływie terminu składania ofert (decyduje data wpływu do Wydziału Polityki Społecznej i Zdrowia Urzędu Miasta Krakowa, ul. Dekerta 24, 30-703 Kraków) uznane będą za niespełniające wymogów formalnych.