Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Stowarzyszenia i fundacje! Macie pytania prawne, formalne, księgowe? Pomożemy je rozwiązać. Piszcie: info@ngo.pl i dzwońcie: 801 646 719 lub 22 828 91 21 (g. 9.00-13.00).

Szkolenie sportowe w II półroczu 2019 r

Reklama
Nabór od 22.05.2019 do 14.06.2019 15:29
Urząd Miejski w Białymstoku - Departament Kultury, Promocji i Sportu
Łączny budżet 5,1 mln PLN
Do 70% dofinansowania
Dotacje do 5,1 mln PLN
Niepełnosprawni
Prezydent Miasta Białegostoku ogłosił otwarty konkurs ofert na realizację programów szkolenia sportowego w II półroczu 2019 r.

Cel zadania:

Głównym celem realizowanego zadania jest wspieranie i upowszechnianie kultury fizycznej, rozwój sportu w Białymstoku.

Opis konkursu

1) Zadanie nr 1 - realizacja programów szkolenia sportowego oraz uczestnictwo w rywalizacji sportowej, organizowanej przez właściwe związki sportowe, w tym sport osób niepełnosprawnych, w II półroczu 2019 r.,

Zadanie będzie wykonywane w formie realizacji programów szkolenia sportowego w dyscyplinach indywidualnych i zespołowych, organizacji lub uczestniczenia w rywalizacji sportowej, organizowanej przez właściwe związki sportowe, w tym sport osób niepełnosprawnych tj. treningi, zawody, w ramach prowadzonego szkolenia sportowego w II półroczu 2019 r.

2) Zadanie nr 2 - realizacja programów szkolenia sportowego oraz uczestnictwo w rywalizacji sportowej na najwyższym poziomie w piłce nożnej w II półroczu 2019 r.

Zadanie będzie wykonywane w formie realizacji programów szkolenia sportowego przez sportową spółkę akcyjną, uczestniczącą w zorganizowanej rywalizacji sportowej
w kategorii dzieci, młodzieży oraz seniorów w II półroczu 2019 r.

  • w formie wspierania wykonywania zadania publicznego.

Oferent może złożyć jedną ofertę na zadanie określone w ust. 1 lub ust. 2 z uwzględnieniem wszystkich lub minimum jednej z form jego realizacji.

Reklama