Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).

Carlsberg Polska przedłuża termin składania wniosków o granty w ramach programu InicJaTyWy!

Reklama
Nabór od 14.05.2019 do 17.05.2019 23:59
Carlsberg Polska
Łączny budżet 90 tys. PLN
Procent dofinansowania nieznany
Dotacje do 10 tys. PLN
Organizacje pozarządowe
Trwa 6. edycja programu grantowego Carlsberg Polska pn. InicJaTyWy. W jego ramach przyznawane są granty na projekty wpierające społeczności lokalne w sąsiedztwie browarów firmy.

Wnioski o grant można składać jeszcze do 17 maja za pomocą formularza na stronie internetowej www.inicjatywy.com.pl.

Nabór został przedłużony na prośbę organizacji pozarządowych.

Celem programu jest poprawa życia lokalnych społeczności, w sąsiedztwie Browarów Okocim w Brzesku, Kasztelan w Sierpcu i Bosman w Szczecinie, poprzez m.in. rewitalizację terenów zielonych, stwarzanie warunków zachęcających do aktywnego wypoczynku oraz działania kulturalne i edukacyjne.

Tegoroczny konkurs odbywa się w nowej, odświeżonej formie. Jego adresatami są organizacje pozarządowe i instytucje użyteczności publicznej. Mogą one wnioskować o grant w wysokości 10 000 zł.

Otrzymaliśmy sporo pytań dotyczących programu i prośby, by przedłużyć termin ze względu na majówkę, dlatego wychodząc naprzeciw potrzebom lokalnych organizacji, wnioski można jeszcze składać do 17 maja. – mówi Jagoda Jastrzębska, Kierownik ds. Rozwoju Odpowiedzialnego Biznesu w Carlsberg Polska. – Serdecznie zapraszamy do wnioskowania o granty. Jesteśmy przekonani, że pomogą one wprowadzić w życie wartościowe projekty dla społeczności sąsiadujących z naszymi browarami.

Spośród złożonych wniosków Jury programu, w skład którego wchodzą przedstawiciele gmin, Carlsberg Polska oraz Fundacji Nasza Ziemia, wybierze pulę projektów spełniających wymagania regulaminowe. Następnie na stronie www każdy będzie mógł oddać głos na jeden projekt spośród wybranych przez Jury. W ten sposób mieszkańcy miejscowości sąsiadujących z browarami będą mieli realny wpływ na to, jak zmieni się ich okolica.

Źródło: Carlsberg Polska
Reklama