Używasz nowego ngo.pl Widzisz błąd lub chcesz się podzielić z nami swoją opinią? Pisz na adres redakcja@portal.ngo.pl

Wsparcie organizacji turniejów i zawodów w różnych dyscyplinach sportowych, szczególnie dla dzieci i młodzieży

Reklama
Nabór od 29.11.2018 do 19.12.2018 16:00
Urząd Miasta Stołecznego Warszawy - Dzielnica Ursus
Łączny budżet 300 tys. PLN
Do 80% dofinansowania
Dotacje do 300 tys. PLN
Dzieci, Młodzież
Zarząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy ogłasza otwarty konkurs ofert na realizację w 2019 roku​ zadania publicznego z zakresu wspierania i upowszechniania kultury fizycznej.

Organizacja turniejów i zawodów sportowych w różnych dyscyplinach sportowych mających na celu popularyzację wybranych dyscyplin sportu i umożliwienie mieszkańcom dzielnicy uczestnictwa w wydarzeniach sportowych jako alternatywie spędzania czasu wolnego.

Podmioty organizujące turnieje i zawody powinny dysponować odpowiednim zapleczem lokalowym. Osoby, przy udziale których realizowane będzie zadanie powinny posiadać właściwe kwalifikacje m.in. sędziowie, opieka medyczna, ochrona.

Przy ocenie ofert brane będą pod uwagę:

  • doświadczenie w organizacji imprez sportowych, kierowanych do szerokiej grupy uczestników i widzów, w tym doświadczenie w organizacji imprez o podobnym charakterze;
  • zapewnienie wykwalifikowanej kadry do realizacji zadania;
  • liczbę zawodników biorących udział w imprezie;
  • posiadane zasoby sprzętowe oferenta niezbędne do realizacji zadania;
  • dotychczasowa współpraca oferenta z Miastem;
  • udział wolontariuszy;
  • zaangażowanie mediów (telewizja, radio, prasa, internet);
  • koszty realizacji zadania wraz z kalkulacją finansową.

- spełnienie obowiązku ubezpieczenia OC oferenta w związku z prowadzoną działalnością statutową oraz posiadanym mieniem - weryfikacja na podstawie oświadczenia na końcu oferty.

Środki finansowe przyznane na realizację zadania oferent będzie mógł przeznaczyć na:

A: Koszty merytoryczne:

  • wynajem obiektów,

  • wynajem sprzętu,

  • wyżywienie zawodników (z wyłączeniem zakupu słodyczy),

  • obsługę techniczną,

  • obsługę sędziowską,

  • ubezpieczenie OC imprezy

  • opiekę medyczną,

  • transport sprzętu,

  • zakup nagród (puchary, medale, dyplomy)

  • zakup potrzebnego sprzętu sportowego (do 3,5 tys. zł/szt.) należy prowadzić ewidencję: przychód-rozchód zakupionego sprzętu,

B: Koszty obsługi zadania publicznego, w tym koszty administracyjne:

-sługa administracyjna, obsługa finansowo-księgowa,

  • przygotowanie lub zakup materiałów promocyjnych (wyłącznie: zaproszenia, plakaty, banery, roll-up) z informacją o współfinansowaniu zadania przez m.st. Warszawa.

Ofertę, na druku zgodnym ze wzorem określonym w aktualnym rozporządzeniu ministra właściwego do spraw zabezpieczenia społecznego dot. wzoru oferty i ramowego wzoru umowy dotyczących realizacji zadania publicznego oraz wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania, należy złożyć w Generatorze Wniosków dostępnym pod adresem https://www.witkac.pl do dnia 19.12.2018 roku do godz. 16:00. Wygenerowane potwierdzenie złożenia oferty należy wydrukować, podpisać i złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 21.12.2018 roku do godz. 14:00 *w kancelarii Urzędu Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy przy Pl. Czerwca 1976 r. Nr 1 lub przesłać pocztą lub przesyłką kurierską na adres: Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy, Pl. Czerwca 1976r. Nr 1, 02-495 Warszawa (*liczy się data wpływu do Urzędu Dzielnicy ).

Za prawidłowe zostaną uznane podpisy z pieczęcią imienną, a w przypadku braku pieczątki – czytelny podpis lub wydruk imienia i nazwiska, opatrzony podpisem, umożliwiający weryfikację osób podpisujących ofertę. Złożenie jedynie parafy nie jest wystarczające do uznania, iż oferta została prawidłowo podpisana.

Reklama