Fundusze - ngo.pl

Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).

Organizacja turystyki i wypoczynku dla dzieci, młodzieży Na co NGO-sy powinny zwrócić uwagę? Dowiedz się 24.04 o 15.00 na #ngoplLIVE >

Prośba o wpłatę darowizny na Twój portal ngo.pl prowadzony przez Stowarzyszenie Klon/Jawor.
Prośba o wpłatę darowizny na Twój portal ngo.pl prowadzony przez Stowarzyszenie Klon/Jawor.

Zapobieganie uzależnieniom i patologiom społecznym w Dzielnicy Mokotów

Reklama
Nabór od 23.11.2018 do 27.12.2018 16:00
Urząd Miasta Stołecznego Warszawy - Dzielnica Mokotów
Łączny budżet 710 tys. PLN
Do 95% dofinansowania
Dotacje do 710 tys. PLN
Zarząd Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ogłasza otwarty konkurs ofert na realizację w 2019 roku​ zadania publicznego z zakresu przeciwdziałania uzależnieniom i patologiom społecznym

W RAMACH  JEDNEJ OFERTY OFERENT MOŻE ZŁOŻYĆ PROJEKT ZAKŁADAJĄCY REALIZACJĘ JEDYNIE JEDNEGO OBSZARU OKREŚLONEGO W OGŁOSZENIU KONKURSOWYM .

                                                                                                        Obszar nr 1

Zagospodarowanie czasu wolnego dzieci i młodzieży objętych całoroczną pracą profilaktyczną/ socjoterapeutyczną.

Cel:

zapewnienie dzieciom i młodzieży objętych całoroczną pracą profilaktyczną lub/i socjoterapeutyczną dostępu do różnych bezpłatnych form spędzania czasu wolnego;

Forma realizacji zadania:

Adresaci: dzieci i młodzież z Dzielnicy Mokotów. Zalecane uwzględnienie uczestników programu z rejonów wymienionych w corocznym Programie Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych m.st. Warszawy w 2018 r. w zał. nr 1 do uchwały nr LIX/1565/2017 Rady m.st. Warszawy z dnia 15 grudnia 2017 r (rejony ulic: Józefa Antoniego Madalińskiego, Wiśniowa, Starościńska, Olesińska, Tatrzańska, Piaseczyńska, Promenada, Wiktorska, Racławicka, Bachmacka, Jana „Bytnara” Rudego, Dolna, Konduktorska, Pułku AK „Baszta”, Irysowa, Zygmunta Modzelewskiego, Gotarda, Jurija Gagarina, Badowska, Tadeusza Hołówki), a także z rejonów Stegien i Służewa i ewent. z innych rejonów Mokotowa, jeśli realizator zrekrutuje dzieci/młodzież zagrożoną wykluczeniem społecznym.

rozwijanie zainteresowań własnych dzieci i młodzieży i promowanie wśród nich zdrowego stylu życia.

zajęcia cykliczne, prowadzone metodami aktywizującymi np. koła zainteresowań, sekcje merytoryczne, fakultety problemowe, zajęcia sportowe;

Wymagania:

preferowane zajęcia odbywające się w czasie wolnym od nauki.

realizator przedstawi szczegółowy plan rekrutacji oraz przeprowadzi rekrutację uczestników;

realizator zapewni odpowiedni lokal (jeśli jest potrzebny) do prowadzenia zajęć na terenie Dzielnicy Mokotów;

realizator przeprowadzi zajęcia poza godzinami lekcyjnymi dzieci i młodzieży;

realizator zapewni potrzebne materiały/sprzęt dla uczestników zajęć;

realizator odpowiada za bezpieczeństwo uczestników programu;

wymagana dokumentacja: program zajęć, dzienniki zajęć z systematycznie prowadzoną listą obecności;

kadra: realizator zapewni kadrę z odpowiednimi kwalifikacjami  do prowadzonych zajęć;

Oczekiwane skutki realizacji zadania:

wszystkie zajęcia powinny stanowić element udokumentowanej systemowej pracy z dziećmi i młodzieżą.

rozwinięcie zainteresowań dzieci i młodzieży;

wzmocnienie czynników chroniących u odbiorców zadania;

Realizator zapewni:

Forma realizacji zadania:

Adresaci: osoby dorosłe zagrożone uzależnieniem od alkoholu z powodu problemów depresyjnych oraz ich rodziny z Dzielnicy Mokotów.

Cel: wsparcie osób zagrożonych uzależnieniem od alkoholu w związku z  problemami depresyjnymi.

Przeprowadzenie programu wsparcia dla osób dorosłych zagrożonych uzależnieniem od alkoholu w związku z problemami depresyjnymi.

                                                                           Obszar nr 2

Zagospodarowanie czasu wolnego nie może stanowić samodzielnej strategii profilaktycznej.

nauczenie dzieci/młodzieży spędzania wolnego czasu w sposób konstruktywny, bez wchodzenia w zachowania ryzykowne.

      b) zajęcia grupowe (grupa wsparcia).

      a) konsultacje indywidualne psychologiczne,

dla osób dorosłych zagrożonych uzależnieniem z powodu problemów depresyjnych:

Warunki:

członkom rodzin ww. osób: konsultacje indywidualne psychologiczne.

osoby prowadzące zajęcia muszą posiadać niezbędne kwalifikacje do prowadzenia programu potwierdzone dyplomem ukończenia np. studiów wyższych, studiów podyplomowych lub szkoleń, doświadczenie w pracy (min. 3 lata) z osobami z podwójną diagnozą (depresja i uzależnienia);

organizacja musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu tego typu programów min 3 lata;

realizator przedstawi szczegółowy plan rekrutacji oraz przeprowadzi rekrutację uczestników;

realizator zapewni odpowiedni lokal do prowadzenia zajęć na terenie Dzielnicy Mokotów;

realizator dołączy do projektu rekomendację programu;

Oczekiwane skutki realizacji zadania:

wymagana dokumentacja: lista uczestników, konspekt zajęć.

kształtowanie wśród uczestników umiejętności życiowych i społecznych zapobiegających uzależnieniom;

Forma realizacji zadania:

Adresaci: osoby dorosłe z rodzin z problemem alkoholowym w przewlekłym kryzysie
 i stresie (w tym po leczeniu) wynikającym z problemów w realizacji ważnych zadań życiowych i podejmowania ważnych ról życiowych (w tym rola ojca i matki, męża i żony, pracownika i pracodawcy etc).

Cel: wsparcie osób z trudną przeszłością (uwikłanych w problem alkoholowy) w trudnych sytuacjach osobistych i rodzinnych poprzez: wyrównywanie deficytów w rozwoju umiejętności życiowych i społecznych wynikających z wielu lat życia w rodzinie dysfunkcyjnej, co utrudnia efektywne pełnienie podstawowych ról życiowych i ochronę ich dzieci przed skutkami kryzysów dorosłych członków rodziny.

Przeprowadzenie programu wsparcia dla dorosłych członków rodzin z problemem alkoholowym w pełnieniu podstawowych ról życiowych (w życiu rodzinnym, społecznym i zawodowym) w celu ochrony ich i ich dzieci przed skutkami życia i wychowania w rodzinie dysfunkcyjnej.

                                                                  Obszar nr 3

wzmocnienie czynników chroniących u uczestników programu.

konsultacje indywidualne (psychologiczne i pedagogiczne);

Warunki:

specjalistyczne zajęcia grupowe prowadzone metodami aktywnymi nastawione na rozwój umiejętności życiowych i społecznych oraz na wspieranie w pełnieniu ról rodzinnych, społecznych i zawodowych.

osoby prowadzące zajęcia muszą posiadać niezbędne kwalifikacje:

kwalifikacje do pracy z grupami potwierdzone certyfikatami i/lub szkoleniami i/lub bogatym (udokumentowanym) doświadczeniem zawodowym w tym zakresie;

doświadczenie w pracy z osobami z rodzin z problemem alkoholowym;

udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu programów rozwoju umiejętności życiowych i społecznych dla środowisk dysfunkcyjnych.

realizator posiada doświadczenie w realizacji ww. programu min 5 lat;

realizator przedstawi, jako załącznik do oferty, dotychczasowe wyniki ewaluacji działań proponowanych w ramach programu (preferowana ewaluacja zewnętrzna);

realizator zapewni ewaluację programu;

realizator przedstawi szczegółowy plan rekrutacji oraz przeprowadzi rekrutację uczestników;

realizator zapewni odpowiedni lokal do prowadzenia zajęć na terenie Dzielnicy Mokotów;

realizator zapewni potrzebne materiały dla uczestników programu;

Oczekiwane skutki realizacji zadania:

wymagana dokumentacja: lista uczestników, konspekt zajęć grupowych, raport z ewaluacji.

podniesienie kompetencji życiowych i społecznych pomagających w procesie wychodzenia z kryzysów rozwojowych i życiowych;

podniesienie świadomości rodzicielskiej w celu ochrony nieletnich członków rodziny przed skutkami życia obok kryzysowej sytuacji dorosłych członków rodziny;

wzmocnienie uczestników programu w podejmowaniu i realizowaniu mimo lęku i obaw ważnych zadań życiowych (w tym rodzinnych/rodzicielskich);

Adresaci:

Cel: wzmocnienie czynników chroniących takich jak: kompetencje społeczne i życiowe rodzin, budowanie prawidłowych więzi między rodzicami/opiekunami prawnymi a dziećmi.

Przeprowadzenie programu wspierającego rodziny w celu ochrony ich przed uzależnieniami, wykluczeniem społecznym.

                                                   Obszar nr 4

zmniejszenie poziomu stresu i zwiększenie poziomu satysfakcji życiowej poprzez uczenie   zarządzania zmianą i rozwijanie umiejętności rozwiązywania problemów.

Formy realizacji zadania:

rodziny (rodzice/opiekunowie prawni i ich dzieci) zagrożone wykluczeniem społecznym.

Warunki:

program powinien zawierać elementy z zakresu podnoszenia kompetencji wychowawczych rodziców/opiekunów prawnych lub umiejętności społecznych i komunikacyjnych, a także zajęcia wspólne dla rodziców/opiekunów i dzieci uczące jak wspólnie spędzać wolny czas, wzajemnej komunikacji.

zajęcia zostaną przeprowadzone metodami aktywnymi;

realizator przedstawi szczegółowy plan rekrutacji oraz przeprowadzi rekrutację uczestników;

realizator zapewni odpowiedni lokal do prowadzenia zajęć na terenie Dzielnicy Mokotów;

realizator zapewni potrzebne materiały/sprzęt dla uczestników zajęć;

realizator odpowiada za bezpieczeństwo uczestników programu;

kadra: osoby prowadzące zajęcia muszą posiadać niezbędne kwalifikacje do realizacji zadania potwierdzone dyplomem ukończenia np. studiów wyższych, studiów podyplomowych lub szkoleń;

Oczekiwane skutki realizacji zadania:

wymagana dokumentacja: lista obecności, konspekt zajęć/warsztatów.

podniesienie poziomu kompetencji społecznych i wychowawczych rodziców/opiekunów;

podniesienie poziomu kompetencji w zakresie rozpoznawania potrzeb i udzielania wsparcia dzieciom i młodzieży przez rodziców, opiekunów;

Program będzie zawierał trzy moduły skierowane do:

Formy realizacji zadania:

Adresaci: dzieci z przedszkoli lub/i żłobków mokotowskich, rodzice dzieci chodzących  do mokotowskich przedszkoli lub/i żłobków oraz pracownicy tych placówek.

Cel: ochrona dzieci przed krzywdzeniem.

Przeprowadzenie programu profilaktycznego dla mokotowskich przedszkoli lub/i żłobków w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie.

                                                          Obszar nr 5

podniesienie umiejętności spędzania wolnego czasu rodzica/opiekuna prawnego z dzieckiem.

rodziców (warsztaty oraz konsultacje dot. wzmocnienia umiejętności rodzicielskich);

personelu placówek (warsztaty oraz konsultacje doskonalące umiejętności rozpoznawania czynników ryzyka związanych z rozwojem dziecka oraz rozpoznawanie i wczesna interwencja;

Warunki:

zajęcia dla dzieci z przedszkoli lub/i żłobków, które mają służyć ćwiczeniu umiejętności społecznych, wzmacnianiu poczucia własnej wartości, stawiania granic, radzenia sobie w trudnej sytuacji.

osoby prowadzące zajęcia muszą posiadać niezbędne do realizacji zadania kwalifikacje do prowadzenia programu potwierdzone dyplomem ukończenia np. studiów wyższych, studiów podyplomowych, szkoleń;

osoby prowadzące zajęcia muszą posiadać doświadczenie w prowadzeniu programów profilaktycznych metodami warsztatowymi (min 3 lata);

organizacja musi mieć doświadczenie w prowadzeniu tego typu programów w przedszkolach/żłobkach (min 4 lata);

decyzja o zastosowaniu programu powinna być poprzedzona wstępną diagnozą w celu dobrej implementacji w lokalnych warunkach danej placówki;

realizator zapewni ewaluację programu;

w warsztatach dla dzieci nie przewiduje się łączenia grup przedszkolnych w ramach jednego warsztatu;

realizator przedstawi szczegółowy plan rekrutacji oraz przeprowadzi rekrutację uczestników;

do oferty musi być dołączony scenariusz/konspekt proponowanych działań;

decyzja o wyborze przedszkoli/żłobków powinna być skonsultowana z pracownikami Wydziału Spraw Społecznych i Zdrowia;

Oczekiwane skutki realizacji zadania:

wymagana dokumentacja: listy obecności (zajęcia dla dzieci i dorosłych), konspekty zajęć, raport z ewaluacji.

podniesienie kompetencji społecznych u dzieci;

podniesienie kompetencji wychowawczych rodziców;

-  program profilaktyczny powinien być opracowany zgodnie ze „Standardem jakości  programów profilaktycznych realizowanych w szkołach i placówkach systemu oświaty oraz placówkach wsparcia dziennego (Program Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych m.st. Warszawy w 2018r.)

Formy realizacji zadania:

Adresaci: dzieci i młodzież z mokotowskich placówek oświatowych (szkoły podstawowe, gimnazja, szkoły ponadgimnazjalne). Zalecane uwzględnienie uczestników programu z rejonów wymienionych w corocznym Programie Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych m.st. Warszawy w 2018 r. w zał. nr 1 do uchwały nr LIX/1565/2017 Rady m.st. Warszawy z dnia 15 grudnia 2017 r (rejony ulic: Józefa Antoniego Madalińskiego, Wiśniowa, Starościńska, Olesińska, Tatrzańska, Piaseczyńska, Promenada, Wiktorska, Racławicka, Bachmacka, Jana „Bytnara” Rudego, Dolna, Konduktorska, Pułku AK „Baszta”, Irysowa, Zygmunta Modzelewskiego, Gotarda, Jurija Gagarina, Badowska, Tadeusza Hołówki), a także z rejonów Stegien i Służewa i ewent. z innych rejonów Mokotowa.

Cel: kształtowanie umiejętności życiowych i społecznych dzieci i młodzieży zapobiegających uzależnieniom oraz  zachowaniom ryzykownym .

Realizacja programu profilaktycznego skierowanego do dzieci i młodzieży, prowadzonego w formie warsztatów psychoedukacyjnych, których celem jest podniesienie kompetencji życiowych i społecznych uczestników programu, ważnych z punktu widzenia przeciwdziałania uzależnieniom oraz zachowaniom agresywnym.

                                                                 Obszar nr 6

podniesienie kompetencji pracowników przedszkoli w zakresie przeciwdziałania przemocy.

program będzie zawierał elementy takie jak: kształtowanie umiejętności życiowych i społecznych, profilaktykę przeciwdziałania agresji i uzależnieniom w tym cyberprzemocy i cyberuzależnieniom;

program będzie prowadzony metodami warsztatowymi (od 5 do 10 godzin na grupę – dot. warsztatów skierowanych do dzieci/młodzieży),

zostaną zastosowane strategie i metody adekwatne do wieku, potrzeb i możliwości intelektualnych odbiorców;

Warunki:

preferowane będą programy, które oprócz elementów skierowanych do dzieci/młodzieży zawierać będą też  elementy skierowane do rodziców oraz pracowników szkół.

osoby prowadzące zajęcia muszą posiadać niezbędne kwalifikacje do realizacji zadania potwierdzone dyplomem ukończenia np. studiów wyższych, studiów podyplomowych lub szkoleń;

osoby prowadzące zajęcia muszą posiadać doświadczenie w prowadzeniu programów profilaktycznych metodami warsztatowymi (min 2 lata);

w warsztatach dla dzieci/młodzieży nie przewiduje się łączenia grup podczas realizacji warsztatu tzn. jeden warsztat powinien być zaadresowany do maksymalnie jednej grupy z placówki;

realizator zapewni ewaluację programu;

realizator przedstawi szczegółowy plan rekrutacji oraz przeprowadzi rekrutację uczestników;

decyzja o zastosowaniu programu powinna być poprzedzona wstępną diagnozą w celu dobrej implementacji w lokalnych warunkach danej placówki;

do oferty musi być dołączony scenariusz/konspekt proponowanych warsztatów;

realizacja programów w poszczególnych placówkach powinna być uzgodniona z pracownikami Wydziału Spraw Społecznych i Zdrowia;

Oczekiwane skutki realizacji zadania:

wymagana dokumentacja: konspekt zajęć, potwierdzenie ze szkoły o przeprowadzeniu programu.

podniesienie wśród uczniów kompetencji chroniących ich przed uzależnieniem (lepsze rozpoznawanie własnych uczuć i radzenia sobie z nimi, asertywne zachowanie się, umiejętność stawiania granic, radzenie sobie z presją grupy, lepsza komunikacja interpersonalna, rozwiązywanie konfliktów);

Formy realizacji zadania:

Adresaci: dorośli, dzieci i młodzież oraz podmioty (instytucje, organizacje pozarządowe, placówki oświatowe, podmioty prywatne) działające na terenie: Sielc, Wierzbna  i Służewca, Stegien, Siekierek oraz Starego Mokotowa.

Cel: ograniczanie zachowań ryzykownych w oparciu o integrację środowisk lokalnych.

Przeprowadzenie programów profilaktycznych w środowisku lokalnym (osiedlowym) wykorzystujących metody aktywizujące społeczności lokalne.

                                                              Obszar nr 7

podniesienie kompetencji rodziców i nauczycieli związanych z przeciwdziałaniem zachowaniom ryzykownym dzieci i młodzieży i wspierających ich w prawidłowym rozwoju.

działania profilaktyczne w środowisku lokalnym zostaną opracowane i przeprowadzone w oparciu o potrzeby społeczności lokalnej i we współpracy z podmiotami działającymi na danym terenie (instytucje, organizacje pozarządowe, placówki oświatowe, podmioty prywatne);

w realizacji projektu zostaną wykorzystane metody aktywizujące społeczność lokalną (mieszkańców jak i działające tu instytucje, organizacje, firmy) optymalnie wykorzystujące energię społeczną;

Warunki:

projekty powstaną w oparciu o działające partnerstwa lokalne na obszarach: Sielc, Wierzbna i Służewca, Stegien, Siekierek oraz Starego Mokotowa.

realizator zapewni odpowiednie warunki do realizacji programu na terenie Dzielnicy Mokotów;

realizator dołączy do oferty deklaracje współpracy 4 innych podmiotów np. instytucji, organizacji pozarządowych;

wymagana dokumentacja: lista obecności, konspekt zajęć;

Oczekiwane skutki realizacji zadania:

kadra: realizator zapewni kadrę odpowiednią do prowadzonych zajęć.

aktywizacja mieszkańców, włączenie ich w działania lokalne;

zapewnienie zajęć adekwatnych do aktualnych potrzeb lokalnych;

wypromowanie programów profilaktycznych promujących zdrowy styl życia oraz pokazujących „zdrowe alternatywy”;

Forma realizacji zadania:    

Adresaci: Zalecane uwzględnienie dzieci i młodzieży w wieku 7-18 lat z obszaru ulic wymienionych w  corocznym Programie Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych m.st. Warszawy w 2017 r. w zał. nr 1 do uchwały nr XXXVIII/980/2016 Rady m.st. Warszawy z dnia 16 grudnia 2016 r (rejony ulic: Józefa Antoniego Madalińskiego, Wiśniowa, Starościńska, Olesińska, Tatrzańska, Piaseczyńska, Promenada, Wiktorska, Racławicka, Bachmacka, Jana „Bytnara” Rudego, Dolna, Konduktorska, Pułku AK „Baszta”, Irysowa, Zygmunta Modzelewskiego, Gotarda, Jurija Gagarina, Badowska, Tadeusza Hołówki), a także z rejonów Stegien i Służewa i ewent. z innych rejonów Mokotowa.  (preferowana grupa to młodzież w wieku 14 - 18 lat).

Cel: ograniczenie skali występowania ryzykownych zachowań u dzieci i młodzieży.

Prowadzenie działań z zakresu pracy pedagogiki ulicy/pedagogiki podwórkowej na rzecz dzieci i młodzieży zagrożonej wykluczeniem społecznym na terenie Dzielnicy Mokotów w ramach Lokalnego Systemu Wsparcia.

                                                        Obszar nr 8

aktywizacja podmiotów działających na danym obszarze: instytucje, organizacje, sektor prywatny, placówki oświatowe na rzecz społeczności lokalnej.

program powinien zawierać elementy z zagospodarowania czasu wolnego oraz działania profilaktyczne podnoszące kompetencje życiowe, społeczne i edukacyjne dzieci i młodzieży;

wprowadzenie programu powinno być poprzedzone diagnozą społeczną problemu na danym obszarze;

Wymagania:

uczestnicy powinni mieć możliwość korzystania z dożywiania (jeden posiłek dziennie).

wszystkie działania realizowane w ramach zadania muszą być zgodne ze Standardami pracy środowiskowej (pedagogika podwórkowa, streetworking, pedagogika ulicy);

program powinien zakładać współpracę z innymi instytucjami oraz rodziną dzieci i młodzieży;

realizator zapewni kadrę posiadającą odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą w obszarze pedagogiki podwórkowej/pedagogiki ulicy;

program powinien być koordynowany przez osobę doświadczoną merytorycznie w minimum dwuletniej pracy;

pedagodzy podwórkowi/ulicy obejmujący stałą opieką daną grupę dzieci/młodzieży będą zobowiązani w zależności od podejmowanych działań, do nawiązania kontaktu z rodzicami w celu uzyskania pisemnej zgody (opiekunów prawnych) na udział w programie;

dla każdej z grup objętych programem  powinna być prowadzona dokumentacja bieżącej pracy, listy obecności, raport z diagnozy środowiskowej oraz sprawozdanie z realizacji zadania;

każdy pedagog ulicy, w ramach swojej pracy, powinien mieć zapewnioną możliwość udziału w superwizjach pracy, prowadzonych przez zewnętrznego terapeutę, psychologa, superwizora;

realizatorzy dotrą do dzieci, młodzieży zagrożonej wykluczeniem społecznym, w szczególności nie będącej do tej pory w systemie wsparcia;

realizator zapewni potrzebne materiały/sprzęt dla uczestników programu;

Oczekiwane skutki realizacji zadania:

realizator przeprowadzi ewaluację po zakończeniu projektu.

wsparcie dzieci/młodzieży zagrożonej wykluczeniem społecznym, w szczególności nie będącej do tej pory w systemie wsparcia;

podniesienie kompetencji życiowych i społecznych dzieci i młodzieży zagrożonej wykluczeniem społecznym;

wzmocnienie czynników chroniących u odbiorców zadania, ograniczenie podejmowania zachowań ryzykownych i poprawa społecznego funkcjonowania beneficjentów.

Załączniki wymagane do oferty 

  1. potwierdzenie złożenia oferty, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli, zgodnie z wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, innym rejestrze lub ewidencji. wymagany papierowo 
  2. w przypadku, gdy oferent nie podlega wpisowi w Krajowym Rejestrze Sądowym – potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię aktualnego wyciągu z innego rejestru lub ewidencji, ewentualnie inny dokument potwierdzający status prawny oferenta. Odpis musi być zgodny ze stanem faktycznym i prawnym, niezależnie od tego, kiedy został wydany wymagany papierowo 
  3. w przypadku wyboru innego sposobu reprezentacji oferentów składających ofertę wspólną niż wynikający z Krajowego Rejestru Sądowego lub innego właściwego rejestru - dokument potwierdzający upoważnienie do działania w imieniu oferenta(-ów); wymagany papierowo 
  4. kopię umowy lub statutu spółki potwierdzoną za zgodność z oryginałem - w przypadku gdy oferent jest spółką prawa handlowego, o której mowa w art. 3 ust. 3 pkt 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie. wymagany papierowo 
  5. Fakultatywne załączniki oferenta fakultatywny 
  6. W przypadku, gdy oferent nie podlega wpisowi w Krajowym Rejestrze Sądowym – kopię aktualnego wyciągu z innego rejestru lub ewidencji, ewentualnie inny dokument potwierdzający status prawny oferenta. Odpis musi być zgodny ze stanem faktycznym i prawnym, niezależnie od tego, kiedy został wydany. fakultatywny 

Ofertę, na druku zgodnym ze wzorem określonym w aktualnym rozporządzeniu ministra właściwego do spraw zabezpieczenia społecznego dot. wzoru oferty i ramowego wzoru umowy dotyczących realizacji zadania publicznego oraz wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania, należy złożyć w Generatorze Wniosków dostępnym pod adresem https://www.witkac.pl do dnia 27 grudnia 2018 roku do godz. 16.00. Wygenerowane potwierdzenie złożenia oferty należy wydrukować, prawidłowo podpisać i złożyć  w nieprzekraczalnym terminie do dnia 28 grudnia 2018 roku do godz. 14:00​ w Wydziale Spraw Społecznych i Zdrowia dla Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy przy ul. Bachmackiej 1a, pokój 9 lub 4 lub przesłać przesyłką pocztą tradycyjną/przesyłką kurierską na adres: Wydział Spraw Społecznych i Zdrowia dla Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, ul. Bachmacka1a, 02-674 Warszawa (liczy się data wpływu do Urzędu Dzielnicy).Za prawidłowe zostaną uznane podpisy z pieczęcią imienną, a w przypadku braku pieczątki – czytelny podpis lub wydruk imienia i nazwiska, opatrzony podpisem, umożliwiający weryfikację osób podpisujących ofertę. Złożenie jedynie parafy nie jest wystarczające do uznania, iż oferta została prawidłowo podpisana.Oferty złożone w Generatorze Wniosków, bez złożenia papierowego potwierdzenia złożenia oferty w ww. terminie, nie będą podlegać ocenie merytorycznej.

Reklama