Jak stworzyć budżet projektu? Dowiedz się podczas webinaru eduNGO. Dołącz >
Priorytetem dla Fundacji są wnioski o pomoc pracownikom Grupy Energa i ich bliskich.
Prośby o pomoc kierowane są do Fundacji ENERGA wyłącznie drogą pisemną (list, mail), na adres: kontakt:
1. W przypadku osób fizycznych rozpatrzeniu podlegają jedynie wnioski, zawierające komplet dokumentów:
a) pismo przewodnie wraz z uzasadnieniem kierowane do Zarządu Fundacji (prośba),
b) oświadczenie o posiadanym rachunku bankowym,
c) dokumentacja potwierdzająca stan zdrowia opisany w liście tj. orzeczenie o niepełnosprawności, zaświadczenie lekarskie i in.,
d) podpisana deklaracja zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Nie wymagamy oryginałów dokumentów
2. W przypadku osób prawnych lub jednostek organizacyjnych, nieposiadających osobowości prawnej, którym przepisy prawa nadają zdolność prawną, rozpatrzeniu podlegają jedynie wnioski tych osób, które prowadzą działania dobroczynne, charytatywne, społecznie użyteczne, w sposób szczególny organizacji pożytku publicznego.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości dotyczących treści formułowanej prośby zachęcamy do kontaktu z naszym biurem. Zobacz również Formularz rozliczenia darowizny
Ważne:
W przypadku, gdy wartość darowizn otrzymanych od Fundacji ENERGA, w ciągu 5 lat poprzedzających rok otrzymania ostatniej darowizny od Fundacji ENERGA, przekroczy kwotę 4902 zł, obdarowany jest zobowiązany do zapłaty na rachunek bankowy właściwego Urzędu Skarbowego podatku od darowizny.