Fundusze - ngo.pl

Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).

Jakie korzyści może przynieść skuteczna promocja? Poznaj poradnik EduNGO „Mocni w promocji” >

Prośba o wpłatę darowizny na Twój portal ngo.pl prowadzony przez Stowarzyszenie Klon/Jawor.
Prośba o wpłatę darowizny na Twój portal ngo.pl prowadzony przez Stowarzyszenie Klon/Jawor.

Znamy zwycięzców II edycji programu Fajne Granty T-Mobile

Reklama
Nabór od 17.10.2018 do 31.12.2018 23:59
Brak danych kontaktowych
Łączny budżet nieznany
Procent dofinansowania nieznany
Kwota dofinansowania nieznana
Konkurs Fajne Granty T-Mobile rozstrzygnięty. Spośród 193 wniosków, komisja wyłoniła 12 najlepszych projektów, których celem jest promocja projektowania oraz zastosowania druku 3D w edukacji. Autorzy nagrodzonych pomysłów otrzymają drukarki 3D wraz z zestawem niezbędnych akcesoriów.

W poniedziałek, 15 października, Komisja Grantowa, wyróżniła 12 autorskich projektów, których celem jest promocja projektowania oraz zastosowania druku 3D w edukacji. Odbiorcami programu
grantowego są nauczyciele, edukatorzy, pasjonaci druku 3D oraz przede wszystkim dzieci i młodzież.

Oceniano innowacyjność projektu edukacyjnego, jego interdyscyplinarność oraz pomysł autorów na wykorzystanie sprzętu w przyszłości.

Druk w technologii 3D obecny jest w zasadzie w większości obszarów naszego życia. Już teraz wykorzystuje się go, np.: w przemyśle, architekturze, medycynie, energetyce, w marketingu, czy
modzie. Ale lista dziedzin, w których może znaleźć zastosowanie stale się poszerza. Oznacza to, że rosło będzie zapotrzebowanie na ludzi, którzy nie tylko będą potrafili te technologie wykorzystywać w
praktyce, ale również na tych, którzy dzięki swojej wyobraźni, będą znajdowali dla niej nowe pola zastosowania. Dlatego też tak ważnym jest jej popularyzacja wśród najmłodszych, ponieważ to oni w
przyszłości będą tworzyli interdyscyplinarne zespoły, pracujące nad innowacyjnymi rozwiązaniami.

Kierując się tymi przesłankami, zdecydowaliśmy się w tym roku nagradzać te projekty, które wyposażą w wiedzę i umiejętności jak najwięcej młodych ludzi. Wierzymy, że dla większości z nich
udział w inicjatywach nagrodzonych w ramach programu Fajne Granty T-Mobile może być przepustką do nowego, fascynującego świata, świata, na który dzisiaj patrzą przez pryzmat zabawy, a który za
kilka lat stanie się być może ich rzeczywistością – mówi Małgorzata Rybak-Dowżyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej T-Mobile Polska.

Joanna Pawlak, Prezeska Fundacji CoderDojo Polska, zwraca uwagę na interdyscyplinarność zwycięskich projektów. "Postawienie interdyscyplinarności jako kryterium oceny nie było przypadkowe. Wierzymy w to, że to nie nauka podzielona na przedmioty, ale właśnie takie interdyscyplinarne podejście jest przyszłością edukacji. Na naszych zajęciach stawiamy na przenikanie
się różnych dyscyplin nauki, bo kto powiedział, że ucząc się programowania można w tym znaleźć tylko matematykę, fizykę... Projektowanie architektury w 3D prowadzi do rozmów o historii, a
wizualizacja roślin do badania przyrody. Przykłady można mnożyć, a ogromne zainteresowanie konkursem i ilość wniosków potwierdzają, że w swoim interdyscyplinarnym podejściu do nauki nie jesteśmy odosobnieni. Gratulacje dla zwycięzców! Osobiście nie mogę się doczekać realizacji projektów."

Lista podmiotów, które otrzymały dofinansowanie znaduj się załączniku.

Źródło: info. nadesłana
Reklama