Masz kłopot z przygotowaniem sprawozdania finansowego? Tu znajdziesz instrukcję i przykład. Zobacz >
Konkurs ma na celu wyłonienie najlepszych ofert i zlecenie podmiotom prowadzącym działalność pożytku publicznego realizację zadań publicznych Województwa Małopolskiego w dziedzinie turystyki. W ramach konkursu zlecone będą w szczególności zadania mające na celu rozwój i popularyzację oferty turystycznej regionu, m.in. w zakresie tworzenia nowych produktów specjalistycznych opartych na dziedzictwie regionalno-przyrodniczym i kulturowym, przemysłu spotkań, turystyki wiejskiej, turystyki religijnej, wsparcia integracji branży turystycznej, a także realizacji zadania zgłoszonego w ramach II edycji Budżetu Obywatelskiego Województwa Małopolskiego.
W ramach konkursu przewiduje się sfinansowanie następujących rodzajów zadań:
Priorytet 1
Zadanie zgłoszone w ramach II edycji Budżetu Obywatelskiego Województwa Małopolskiego pn. „Strefa turystyczno-wypoczynkowa wraz z imprezą inaugurującą sezon letni” – w ramach zadania planuje się sfinansowanie projektu dopuszczonego do realizacji w ramach II edycji Budżetu Obywatelskiego Województwa Małopolskiego, mającego na celu kreowanie i promocję atrakcji turystycznych Województwa Małopolskiego.
Zadanie realizowane będzie w formie powierzenia. Przewiduje się wybór i sfinansowanie jednej oferty obejmującej cały zakres zadania do kwoty 100 000 zł.
Priorytet 2
Małopolska – rynek spotkań biznesowych – w ramach zadania planuje się sfinansowanie projektu polegającego na zorganizowaniu cyklu warsztatów studyjnych dla organizatorów spotkań biznesowych z Małopolski jako instrumentu rozwoju i promocji oferty przemysłu spotkań w Małopolsce.
Zadanie realizowane będzie w formie powierzenia. Przewiduje się wybór i sfinansowanie jednej oferty do kwoty 50 000 zł.
Priorytet 3
Rozwój i popularyzacja oferty turystycznej Województwa Małopolskiego oraz wsparcie integracji branży turystycznej – w ramach zadania planuje się sfinansowanie organizacji wydarzeń inaugurujących sezony turystyczne w Małopolsce, spotkań branżowych, m.in. z okazji Małopolskich Obchodów Światowego Dnia Turystyki w 2018 r. oraz opracowania materiałów promujących ofertę turystyczną Małopolski, w tym przygotowaną oparciu o dziedzictwo kulturowe regionu.
Zadanie realizowane będzie w formie powierzenia. Przewiduje się wybór i sfinansowanie jednej oferty obejmującej cały zakres zadania do kwoty 165 000 zł.
Priorytet 4
Promocja oferty turystyki religijnej i pielgrzymkowej Województwa Małopolskiego poprzez organizację konferencji tematycznej oraz produkcję i emisję filmu o tematyce religijnej.
Zadanie realizowane będzie w formie powierzenia. Przewiduje się wybór i sfinansowanie jednej oferty obejmującej cały zakres zadania do kwoty 100 000 zł.
Zarząd Województwa Małopolskiego przeznaczył na realizację konkursu środki finansowe do kwoty ogółem 415 000 złotych (słownie: czterysta piętnaście tysięcy złotych).
Ze środków dotacji pokrywane mogą być wydatki na realizację zadań poniesione najwcześniej od daty zawarcia umowy.
Do konkursu mogą być składane oferty zadań, które realizowane będą w terminie od 24 kwietnia 2018 r. do dnia 31 grudnia 2018 r.
Rozpatrywane będą wyłącznie oferty kompletne i prawidłowe, złożone na obowiązującym formularzu w terminie określonym w ogłoszeniu konkursowym.
Miejsce składania ofert:
• Dziennik Podawczy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego,
ul. Racławicka 56, 30-017 Kraków w godz. 8.00–16.00. • przesłanie oferty z dopiskiem „Otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych Województwa Małopolskiego z dziedziny turystyki w 2018 r. pn. MAŁOPOLSKA GOŚCINNA – II Edycja” na adres korespondencyjny: Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, ul. Racławicka 56, 30-017 Kraków
Liczy się data wpływu do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego, potwierdzona pieczęcią wpływu a nie data stempla pocztowego.
Szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej urzędu: Konkurs