Fundusze - ngo.pl

Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).

Organizacja turystyki i wypoczynku dla dzieci, młodzieży Na co NGO-sy powinny zwrócić uwagę? Dowiedz się 24.04 o 15.00 na #ngoplLIVE >

Prośba o wpłatę darowizny na Twój portal ngo.pl prowadzony przez Stowarzyszenie Klon/Jawor.
Prośba o wpłatę darowizny na Twój portal ngo.pl prowadzony przez Stowarzyszenie Klon/Jawor.

Wyniki Konkursu Grantowego Kulczyk Foundation – edycja 2017/ 2

Reklama
Nabór od 20.02.2018 do 20.03.2018 23:59
Brak danych kontaktowych
Łączny budżet nieznany
Procent dofinansowania nieznany
Kwota dofinansowania nieznana
Laureatami Konkursu Grantowego Kulczyk Foundation – Edycja 2017/ 2 zostali:

1. Fundacja MAM TĘ MOC (18.000 PLN) (na stworzenie bezpiecznej, profesjonalnej, atrakcyjnej siłowni oraz projektu treningu siłowego dla dzieci z niepełnosprawnością ruchową)

2. Stowarzyszenie na rzecz Rozwoju Wsi Polany (19.200 PLN) (wyposażenie kuchni i stołówki w szkole w Polanach dla dzieci oraz osób starszych, samotnych i potrzebujących pomocy)

3. Wielkopolskie Stowarzyszenie Alzheimerowskie (4.800 PLN) (na projekt: Ładniej Wygodniej Bezpiecznej w ośrodku pobytu dziennego dla osób z chorobą Alzheimera)

4. Fundacja MALWA (25.000 PLN) (na wyposażenie w specjalistyczny i niezbędny sprzęt łazienek przy pokojach osób niepełnosprawnych intelektualnie w Domu Fundacji)

5. Fundacja Rozwoju Dzieci i Młodzieży PIĘKNY ŚWIAT (25.000 PLN) (uruchomienie warsztatu usamodzielniającego dla 13 wychowanków domu dziecka w Łodzi)

6. Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (8.000 PLN) (Bawialnia, czytelnia internetowa oraz kącik TV dla pacjentów oddziału alergologii IGiCHP w Rabce Zdroju)

Laureatów wyłoniło jury w składzie: Marta Schmude-Olczak, Aleksander Broda, Grzegorz Stanisławski.

Gratulujemy wszystkim zwycięzcom! Tym, którym się nie udało zapraszamy do udziału w kolejnej edycji.

Źródło: Kulczyk Foundation
Reklama