Przejdź do treści głównej

Konkurs dotacyjny: Organizacja i przeprowadzenie spotkań pn. „Alzheimer – podzielmy się naszymi historiami”

autor(ka): opr. MM, ngo.pl
2017-06-19, 17:21
archiwalne
Prezydent Wrocławia ogłosił otwarty konkurs ofert na realizację zadania publicznego pn. Organizacja i przeprowadzenie spotkań pn. „Alzheimer – podzielmy się naszymi historiami”. Oferty należy składać do 7 lipca 2017 r.

Zadanie polegać ma na:
- organizacji i przeprowadzeniu dwóch spotkań pn. „Alzheimer – podzielmy się naszymi historiami”, spotkania dla członków rodzin doświadczonych chorobą mają służyć podnoszeniu świadomości na temat choroby Alzheimera.
- przygotowaniu lokalu do spotkań, w tym dostosowanie systemu ogrzewania poprzez m.in. wymianę kotła grzewczego.

Szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej urzędu: Konkurs


Informacja pochodzi ze stron internetowych administracji publicznej.

Źródło: Urząd Miasta Wrocławia
Data wydarzenia: od 2017-06-19 do 2017-07-07
Uwaga! Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu!
Wyraź opinię 0 0

Skomentuj

KOMENTARZE

Nie ma żadnych komentarzy

Redakcja www.ngo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy

  • chorzy
  • integracja społeczna
  • ochrona zdrowia
  • rodziny